w124 coupen penkinpahvi?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies

w124 coupen penkinpahvi?

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Elikkä miten lähtee etupenkkien takapahvi selkänojasta pois?
Alhaalla on pari ruuvia mutta entäs sitten?
Tuntuu istuvan aika tiukassa silti kiinni.
Ei kehtais hirveetä väkivaltaa käyttää jos sieltä joku paikka repee irti.
Penkit on nahkaa mutta ei ne varmaan hirveesti eroa kangaspenkkeihin.
AkiVaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja AkiVaa »

Mulla on sellanen käsitys, että lähtis alaspäin työntämällä. Joku viisaampi vois vahvistaa miten asia oikeesti on :lol:
Tarvis iteki jossain vaiheessa repsikan penkistä irrottaa sama lärpäke irti, että vois hieman tutkia mikä on vikana, kun ei niskatuki nouse nappulasta. Eikä kyl oo mitää hajua onko se vika edes sielläpäin, mut ihan mielenkiinnon vuoks... :wink:
kustomi
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja kustomi »

Olisko tuosta ohjeesta apua?
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies

AkiVaa kirjoitti:Mulla on sellanen käsitys, että lähtis alaspäin työntämällä. Joku viisaampi vois vahvistaa miten asia oikeesti on :lol:
Tarvis iteki jossain vaiheessa repsikan penkistä irrottaa sama lärpäke irti, että vois hieman tutkia mikä on vikana, kun ei niskatuki nouse nappulasta. Eikä kyl oo mitää hajua onko se vika edes sielläpäin, mut ihan mielenkiinnon vuoks... :wink:
Voisko olla katkaisijan puolella vika? Ensimmäisenä tulee se mieleen kun mulla joskus temppuili kuskin puolen säädöt ja vika löyty katkasijoista.
WD40 sisään ja taas toimi.
200TE-93
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja 200TE-93 »

ssdesign laittoi hyvännäköisen ohjeen penkin riisumiseen :D

Oliko tuossa penkissä sähkövastuksia, kuvissa ei näkynyt mitään siihen viittaavaa. Kiinnostaisi tietää missä välissä penkin lämmittimen vastukset ovat ja voiko ne vaihtaa :?:
AkiVaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Manu300cea24 kirjoitti: Voisko olla katkaisijan puolella vika? Ensimmäisenä tulee se mieleen kun mulla joskus temppuili kuskin puolen säädöt ja vika löyty katkasijoista.
En oo vielä tutkinu tilannetta yhtää, mutta kiitos vinkistä. Toihan on helpompi tarkistaa ensimmäiseks. Muuten pelaa, mutta niskatuki ei liiku. Tässä voi kuitenki vielä tovi mennä ennen kuin saa taas mitää aikaseksi. :lol:
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies

AkiVaa kirjoitti:
Manu300cea24 kirjoitti: Voisko olla katkaisijan puolella vika? Ensimmäisenä tulee se mieleen kun mulla joskus temppuili kuskin puolen säädöt ja vika löyty katkasijoista.
En oo vielä tutkinu tilannetta yhtää, mutta kiitos vinkistä. Toihan on helpompi tarkistaa ensimmäiseks. Muuten pelaa, mutta niskatuki ei liiku. Tässä voi kuitenki vielä tovi mennä ennen kuin saa taas mitää aikaseksi. :lol:
Ei kannata välttämättä purkaa sitä katkaisija pakettia!
Se näytti vähän sellaselle paketille et auki saa mutta ei ehken enää kasaan/ toimivaan kuntoo.
AkiVaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Kaipa sen sais mittarin kans söhimäl katottua, että meneekö mitää läpi, kun kytkintä käyttää.
Vastaa Viestiin