w124 coupen penkinpahvi?
- Manu300cea24
- Mersumies

w124 coupen penkinpahvi?
Elikkä miten lähtee etupenkkien takapahvi selkänojasta pois?
Alhaalla on pari ruuvia mutta entäs sitten?
Tuntuu istuvan aika tiukassa silti kiinni.
Ei kehtais hirveetä väkivaltaa käyttää jos sieltä joku paikka repee irti.
Penkit on nahkaa mutta ei ne varmaan hirveesti eroa kangaspenkkeihin.
Alhaalla on pari ruuvia mutta entäs sitten?
Tuntuu istuvan aika tiukassa silti kiinni.
Ei kehtais hirveetä väkivaltaa käyttää jos sieltä joku paikka repee irti.
Penkit on nahkaa mutta ei ne varmaan hirveesti eroa kangaspenkkeihin.
Mulla on sellanen käsitys, että lähtis alaspäin työntämällä. Joku viisaampi vois vahvistaa miten asia oikeesti on
Tarvis iteki jossain vaiheessa repsikan penkistä irrottaa sama lärpäke irti, että vois hieman tutkia mikä on vikana, kun ei niskatuki nouse nappulasta. Eikä kyl oo mitää hajua onko se vika edes sielläpäin, mut ihan mielenkiinnon vuoks...
Tarvis iteki jossain vaiheessa repsikan penkistä irrottaa sama lärpäke irti, että vois hieman tutkia mikä on vikana, kun ei niskatuki nouse nappulasta. Eikä kyl oo mitää hajua onko se vika edes sielläpäin, mut ihan mielenkiinnon vuoks...
- Manu300cea24
- Mersumies

Voisko olla katkaisijan puolella vika? Ensimmäisenä tulee se mieleen kun mulla joskus temppuili kuskin puolen säädöt ja vika löyty katkasijoista.AkiVaa kirjoitti:Mulla on sellanen käsitys, että lähtis alaspäin työntämällä. Joku viisaampi vois vahvistaa miten asia oikeesti on![]()
WD40 sisään ja taas toimi.
En oo vielä tutkinu tilannetta yhtää, mutta kiitos vinkistä. Toihan on helpompi tarkistaa ensimmäiseks. Muuten pelaa, mutta niskatuki ei liiku. Tässä voi kuitenki vielä tovi mennä ennen kuin saa taas mitää aikaseksi.Manu300cea24 kirjoitti: Voisko olla katkaisijan puolella vika? Ensimmäisenä tulee se mieleen kun mulla joskus temppuili kuskin puolen säädöt ja vika löyty katkasijoista.
- Manu300cea24
- Mersumies

Ei kannata välttämättä purkaa sitä katkaisija pakettia!AkiVaa kirjoitti:En oo vielä tutkinu tilannetta yhtää, mutta kiitos vinkistä. Toihan on helpompi tarkistaa ensimmäiseks. Muuten pelaa, mutta niskatuki ei liiku. Tässä voi kuitenki vielä tovi mennä ennen kuin saa taas mitää aikaseksi.Manu300cea24 kirjoitti: Voisko olla katkaisijan puolella vika? Ensimmäisenä tulee se mieleen kun mulla joskus temppuili kuskin puolen säädöt ja vika löyty katkasijoista.
Se näytti vähän sellaselle paketille et auki saa mutta ei ehken enää kasaan/ toimivaan kuntoo.