elikkä onko noista elektronisistä ajastimista mihinkään?
pakkasen kestiviä niitä ainakin myydään, mutta onko niissä sit paristo erikseen sitä digitaalinäyttöä varten vai pitääkä laittaa kello oikeaan aikaan kun laittaa kiinni sähköpistokkeeseen?
Osta samalla köyhän miehen Webasto. Eli Defan digitaalinen ohjausyksikkö. Toimii mainiosti. Ei pitäisi olla kovinkaan kallis. Omassa autossa ollut tälläinen vuosia ja olen ollut erittäin tyytyväinen siihen. Mulla on vielä siihen liitetty akkulaturi ja sisätilanlämmitin.
Mulla oli viime talvena sellainen digitaaliajastin johdon päässä ja se hyytyi, kun pakkasta oli noin -30 ja muutenkin sitä oli v-mäistä näprätä kylmässä viimassa. Nyt kun asensin lohkolämppäriä, niin sijoitin Calixin ajastimeen, joka tulee ohjaamoon sisälle. Toistaiseksi on toiminut hienosti. Ajastinhan osaa itse säätää lämmitysajan ulkolämpötilan mukaan.
Sika kallis laite. Hintaa kertyi melkein 150e.
haifa kirjoitti:Mulla oli viime talvena sellainen digitaaliajastin johdon päässä ja se hyytyi, kun pakkasta oli noin -30 ja muutenkin sitä oli v-mäistä näprätä kylmässä viimassa. Nyt kun asensin lohkolämppäriä, niin sijoitin Calixin ajastimeen, joka tulee ohjaamoon sisälle. Toistaiseksi on toiminut hienosti. Ajastinhan osaa itse säätää lämmitysajan ulkolämpötilan mukaan.
Sika kallis laite. Hintaa kertyi melkein 150e.
justiinsa, voin kuvitella et defalla tää systeemi maksaa vielä enemmän