slk alemmas
slk alemmas
No niin nyt on ollut jonkun aikaa mielessä että jos ton auton tiputtaisi lähemmäs maata. Mutta olen lukenut/kuullut joskus jostain että menisi huonommaksi ajaa..? epäilen jonkun verran, koska kaikki autot mitä olen ajanut madallettuna niin on kyllä olleet parempia. Eli vakaampia ajaa mutkaan ja tietysti paremman näköinen. Mikä sarja tiputtaisi sillai kivasti slk:n 18" vanteiden kanssa?
C63AMG-08
(ex SLK 320)
(ex SLK 320)
SLK:ssa tulee useimpien madallussarjojen kanssa ongelmaa camber-kulmien kanssa jos/kun madaltaa vakiosta..ne kun ei ole takapäästä kovin helposti säädettävissä.
Säädettäviä tarvikepuslia on saatavilla, mutta lopputuloksista on kuulunut monenmoista, vähemmän positiivista. SLK:n alusta on, kuten monesti on todettu, hyvin hyvin herkkä kaikille muutoksille..tai vastaavasti aika tarkkaan tehtaalla trimmattu optimaaliseksi jo valmiiksi.
No..kyllähän sitä Suomalaisen miehen aina itse pitää kokeilla..sanoo muut mitä tahansa..

Säädettäviä tarvikepuslia on saatavilla, mutta lopputuloksista on kuulunut monenmoista, vähemmän positiivista. SLK:n alusta on, kuten monesti on todettu, hyvin hyvin herkkä kaikille muutoksille..tai vastaavasti aika tarkkaan tehtaalla trimmattu optimaaliseksi jo valmiiksi.
No..kyllähän sitä Suomalaisen miehen aina itse pitää kokeilla..sanoo muut mitä tahansa..


("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Eibachin jousilla ei ainakaan C-Mersun cambereita vielä tarvinnut säädellä. Syystä että Eibach pudottaa takaa vähemmän kuin H&R. Jos olisin laskemassa SLK:ta, kallistuisin melko varmasti Eibachin osien puoleen.
Ja jos takarenkaiden sisäreunat alkavat kulua, niin sitten hankkisin BenzBoyltä säädettävät camber-tangot SLK:honkin.
Ja jos takarenkaiden sisäreunat alkavat kulua, niin sitten hankkisin BenzBoyltä säädettävät camber-tangot SLK:honkin.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Joko oot Bumba laittanu madallussarjaa alle.
Ite tuli eilen laitettua uudet 18" vanteet alle niin rupes näyttää raktorilta.
Onko olemassa eibachin sarjaa iskareiden kanssa?
Nyt suunnitelmissa H&R:n -40mm sarja iskareiden kanssa.
Ite tuli eilen laitettua uudet 18" vanteet alle niin rupes näyttää raktorilta.
Onko olemassa eibachin sarjaa iskareiden kanssa?
Nyt suunnitelmissa H&R:n -40mm sarja iskareiden kanssa.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Eibachilla on Pro-System-niminen paketti. Siinä on Pro Kitin jouset ja niihin sopivat iskarit. Nämä iskarit ovat todellisuudessa Eibach-brändätyt Konin Sportit. Pro-Systemiä saa esim. Euromasterilta.joskami kirjoitti:...Onko olemassa eibachin sarjaa iskareiden kanssa?
Nyt suunnitelmissa H&R:n -40mm sarja iskareiden kanssa.
H&R:n kanssa olen jostain syystä tullut siihen tulokseen että Bilsteinin Sprintit ovat hyvä valinta. Vaan kyllä Konitkin varmasti sen kanssa ihan ok ovat. Omien markkinatutkimusteni mukaan Dr Wheel Goods näyttäisi myyvän Sprinttejä aika kilpailukykyiseen hintaan.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]