Terve!
Onko kellään tietoa noista hälyttimistä ku oma otti ja sekos:(
Elikkä se ei enää reagoi kaukosäätimen napin painamiseen mitään ja ku laittaa vilkun päälle niin töötti joka toimii hälyttimen sireeninä alkaa huutamaan vilkun mukaan. Kauko-ohjaimeen oon vaihtanu patterit, että ei ole siitä kiinni tuo reagoimattomuus...
Keskuslukitus oli myös kytketty hälyttimeen ja sekään ei enää reagoi napin painamiseen...
Olisiko kellään mitään tietoa onko tämä vika korjattavissa vai onko uuden hälyttimen osto edessä?
Auto siis MB190 ja hälytin cobra 3196.
Cobra hälytin
Ettei olis boxi saanu kosteutta jostain? Mulla oli joskus Accordissa vilkun kanssa ongelmaa, kun autolla ei ollu ajettu pitkään aikaan. Homma korjaantui kaukosäätimen pitkän renkkaamisen jälkeen, autolla myös ajettiin sen jälkeen "riittävästi". Pistin myös runsaasti CRC:tä mahdollisiin vikapaikkoihin...
Jossain vaiheessa alle vuoden vanhana hälyttimen boxi vaihdettiin takuuna, kun ei reagoinu kaukosäätimeen, ainoastaan "paniikkipuikkoon"...
Tämä CRC-operaatio oli vuosia boxin vaihdon jälkeen.
Mites sulla se "varapuikko", auttaako sen käyttö mitään?
Onkos takuu vielä voimassa?
SECissä ei ole ollu Cobran kanssa mitään ongelmia, kesäkäytössä pelkästään.
Jossain vaiheessa alle vuoden vanhana hälyttimen boxi vaihdettiin takuuna, kun ei reagoinu kaukosäätimeen, ainoastaan "paniikkipuikkoon"...
Tämä CRC-operaatio oli vuosia boxin vaihdon jälkeen.
Mites sulla se "varapuikko", auttaako sen käyttö mitään?
Onkos takuu vielä voimassa?

SECissä ei ole ollu Cobran kanssa mitään ongelmia, kesäkäytössä pelkästään.

420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
Onko se 3193 vai 3196.
Korjasin just 2 viikkoa sitten yhden 3193:sen ja sattuu olemaan käyttis jääny tohon pöydälle.
Lukihan se siellä, mutta en huomannut.
Oliko sen äänitorven signaali katkonainen vai yhtenäinen?
Korjasin just 2 viikkoa sitten yhden 3193:sen ja sattuu olemaan käyttis jääny tohon pöydälle.

Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
Mikäs sulla oli siinä vikana? oliko paha korjata? Ääni oli katkonainen... vilkun tahdissamjo33400 kirjoitti:Onko se 3193 vai 3196.