mb.vito sinkitty?
mb.vito sinkitty?
elikkä onko näin että 01.stä> eteen päin olevat vitot on sinkityllä korilla
Re: mb.vito sinkitty?
Onko tämä vitsi ?sonic1 kirjoitti:elikkä onko näin että 01.stä> eteen päin olevat vitot on sinkityllä korilla

Lisää tietoa: www.skg.fi
Suosittelen...jaksaisipa vain itsekkin tehdä, tosin motivaatio on nolla kun auto on jo kauttaaltaan ruosteessa. Täällä lounais-suomen suolasumussa ajellessa ei oikein inspiroi edes yrittää pitää autoa siinä kunnossa etteikö se ruostuisi, ja toisaalta tuollasta bussivitoa ei viitsi pitää ainostaan harrasteautona, jolla ajetaanvain aurinkoisena sunnantaina.sonic1 kirjoitti:tätä pelkäsinkin eli ei taida olla tietoakaan sinkistä varmistin vain.... kovin oli kuivat kotelot eli ei mitään suoja aineita ei ihme jos ruoste puree taidanpa tehä täyden ruoste suojauksen
Lisää tietoa: www.skg.fi
suolauksesta kai tuo autojen ruostuminen suurelta osalta johtuu ja on se valitettavasti levennyt tänne pohjoiseenkin mitä kyllä en tajua ollenkaan miksi pitää yrittää pitää tiet sulana talvella... no onneksi ei ollut vielä oikein pahoin päässyt ruoste iskeen pitää suojata visusti että kestää vielä jonku vuoden
Vero on kova joo, mutta mikset rekisteröisi matkailuautoksi? Vaatii vain keittolevyn ja pienen astiakaapin asennuksen. Vaikka tuohon joutuisi yhden istumapaikankin uhraamaan, niin rahassa säästö on huomattava.veskola kirjoitti:toisaalta tuollasta bussivitoa ei viitsi pitää ainostaan harrasteautona, jolla ajetaanvain aurinkoisena sunnantaina.
Miksi rekisteröisin, rahahan ei ollut ongelma, oikeasti munsta on mukava ajella tuolla töihin päivittäin, harmi vain että se ei tykkää tuosta suolakylvystäKangas kirjoitti:Vero on kova joo, mutta mikset rekisteröisi matkailuautoksi? Vaatii vain keittolevyn ja pienen astiakaapin asennuksen. Vaikka tuohon joutuisi yhden istumapaikankin uhraamaan, niin rahassa säästö on huomattava.

heh, yleensä kuten nytkin mulla on yhteensä vain neljä istuinta tuossa paikoillaan...loput on puuliiterissä.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Made in Spain!

Ovien alahelmojen pokkaukset turpoavat ruosteesta. Ei oikein vakuuta laadusta.
Itse en mersua ostaessani kyllä odottanut Seat Ibiza laatua.
Piruko siinä on että pakut aina maalataan ja ruostesuojataan surkeasti?
Elämä ilman aitanpolulla hörisevää ässämersua on kuin pilvinen päivä.
alkupään vitoissa on tuo ongelma ollut, johtuu liian kovasta tiiviste aineesta siinä päällekkäisten peltien päällä. Altahan löytyy maalaamaton pelti. Tehdas on noita vitojakin korjannut takuuseen jos ollut yksityiskäytössä.
Uudemmissa 2003 ->>> asia on korjattu.
Jos nuo oven reunat korjaa ajoissa niin ei ehdi tapahtua mitään pahempaa. Omassa -99 vitossa oli käytännössä "pinta" ruostetta niissä taitoksissa. Joten lähti pois harjalaikalla. Sitten vaan sinkkimaali ja sitten sikaflex tyyppinen aine ja sitten kunnon automaalit päälle. Ja ovien sisään kotelosuojaa ja ohutta öljyä sekaisin. Näin tein omalle.
Uudemmissa 2003 ->>> asia on korjattu.
Jos nuo oven reunat korjaa ajoissa niin ei ehdi tapahtua mitään pahempaa. Omassa -99 vitossa oli käytännössä "pinta" ruostetta niissä taitoksissa. Joten lähti pois harjalaikalla. Sitten vaan sinkkimaali ja sitten sikaflex tyyppinen aine ja sitten kunnon automaalit päälle. Ja ovien sisään kotelosuojaa ja ohutta öljyä sekaisin. Näin tein omalle.
Re: Made in Spain!
Krrhm...ässäarpa kirjoitti: Itse en mersua ostaessani kyllä odottanut Seat Ibiza laatua.

Muijalla on -00 sdi Ibiza ja se on vielä hyvässä kuosissa, siinä ei ruoste lähde kovin helposti etenemään ainakaan sisältäpäin, pahin paikka on takalasin typerästi suunniteltu tiiviste (tyyliin golf 3 ja kumppanit)
Tuo vag konsernin käyttämä kuumavaha koteloissa ei ole ollenkaan paskempi keksintö...