W124 Ovet lukkiutuu itsestään
W124 Ovet lukkiutuu itsestään
Ovet menevät yleensä avaamisen jälkeen jonkinajan päästä itsestään lukkoon...
Oisko kellään antaa vinkkiä mistäpäin kannattais vikaa alkaa etsiä...?
Oisko kellään antaa vinkkiä mistäpäin kannattais vikaa alkaa etsiä...?
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Onko jälkiasennus keskuslukitus radiokauko-ohjaimella?
Tällainen oli noin 12 vuotta sitten 123:ssa. Meni itsestään lukkoon mm. satunnaisesti joskus, kun pisti pyyhkijät päälle. Kerran meni lukkoon kun kännykkä soi autossa (minä ulkona ja avaimet virtalukossa...) On muuten mersuun murtautuminen huomattavasti työläämpää kuin esim. Audiin tai Datsuniin...
Tällainen oli noin 12 vuotta sitten 123:ssa. Meni itsestään lukkoon mm. satunnaisesti joskus, kun pisti pyyhkijät päälle. Kerran meni lukkoon kun kännykkä soi autossa (minä ulkona ja avaimet virtalukossa...) On muuten mersuun murtautuminen huomattavasti työläämpää kuin esim. Audiin tai Datsuniin...

MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
Kyllä siinä kauemmin menee... Joskus saattaa mennä parikin päivää että pysyy ovet aukikin...Pietu71 kirjoitti:Onko se jonkin ajan päästä 2 sekunnin luokkaa vai pitempi aika?
Jos on lyhyt aika niin sillon vois olla vuotoa jossain,koska jos jokainen lukko ei kerkee aueta määrätyssä ajassa niin vetää ne lukkoon uudestaan.
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Tarkista onko vuotoja. yleisin paikka taitaa olla tankin luukku, löytyy kontin verhoilun takaa. Toinen mahollisuus on että jossaki sähkö liitin löysällä tai poikkiviassa oleva johto. Tarkista vielä takapenkin alta oikealta puolelta oleva alipainemoottori onko siellä viallisia johtoja tai vaikkapa mahdollisen entisen omistajan jäljiltä rikki mennyt kaukoohjain boxi. Nämä kaukokäyttöiset, ainaki mulla tuossa 190:ssä nappaa silloin tällöin ajossa ovet lukkoon.
Viano 2.2 CDI -06
Mulla oli se takaluukun painesylinteri niin kulunut, että jos takaluukun laittoi kovempaa kiinni niin saattoi tärähdyksestä imaista ovet lukkoon. Kokeile sellaista, että ovet kiinni ja avaimet taskussa painele sitä takaluukun avausnappia. Jos imaisee lukon päälle niin vaihda se takaluukun painesylinteri.
Saman tyylinen homma kerran kaverin autossa... Noh, siinä ei ole keskuslukkoa. Löi ihan itse ovet kiinni ja ja auto käynnissä! (nupit alhaalla)jaggeri kirjoitti:mulla imas kerran nupit alas ku kävin laittaan auton lämpeneen,kävin heittään
sisällä vaatteet päälle kun tulin autolle auto kävi nupit alhaallaparin puhelun jälkeen vasen takalasi sisään
uusi ikkuna makso purkaamolla 14e asennus 20min siivous 4tuntia

Niin siis tuolla tarkoitin vain, että jos on pakko lasi särkeä niin teipillä voi koittaa vähän vähentää siivoamista!

Viimeksi muokannut Tenutähti, Ma 03.04.2006 08:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Farmari?
Meikäläisellä om W124 farkku, ja talvella sen keskuslukitus tekee juuri noin. Sillä on jotain tekemistä takaluukun lukon kanssa, koska jos avaan avaimella takaluukun lukon (muutkin lukot aukeavat), niin lukot eivät mene kiinni itsestään, muuten menevät. Olisiko kosteuutta jossakin talvella?
Oli muuten kiire homma kun kuskin puolen lukko oli kulunut eikä sitä saanut avaimella auki. Piti avata pelkääjän puoli ja ottaa ********(k-18) kova spurtti kuskin puolelle ennen kuin "Hirviöauto Christine" imaisi itse ovet lukkoon
Oli muuten kiire homma kun kuskin puolen lukko oli kulunut eikä sitä saanut avaimella auki. Piti avata pelkääjän puoli ja ottaa ********(k-18) kova spurtti kuskin puolelle ennen kuin "Hirviöauto Christine" imaisi itse ovet lukkoon

------
W124 300 TD -92
W124 300 TD -92
Kumikortonki perqle
Sulla on ollut vettä / kosteutta siellä kiusana...woke kirjoitti:Kumma juttu mutta nyt kun kelit on lauhtunut niin ovet ovat pysyneet auki...
Etenkin se vaahtomuovinen/kuminen "kotelo" missä se alipainepumppu penkin alla majailee on ihan fiksua kuskata vaikka saunaan kuivamaan jos keskuslukko oireilee, sinne kosteus pesiytyy todella pitkäksi aikaa ja hapertaa pumppua pikkuhiljaa ja aiheuttaa kaikkea pientä kivaa.
Ai niin, pitääkö W124 yksilähtöiselle keskuslukon pumpulle tulla 12V vai 5V? Tällä hetkellä tulee kaikkiin piuhoihin 5V ja mikään ei toimi, tai no, onhan mulla "manuaalinen keskuslukko" kun nostan takapenkkiä ja imaisen / puhallan lukot auki jos tarvii kontille tai tankille päästä...