Sattui viime yönä duunissa ko. lehti kouraan. Olikohan uusin numero, muistaakseni 6/2006.
Otsikko oli jo mairitteleva: IKILIIKKUJA. Käsittelyssä oli n.635 tkm ajettu dieselfarkku.
Eikä tekstiosiossakaan haukkuja juuri kertynyt. Artikkelin lopussa tiedusteltiin lukijoilta, löytyykö Suomesta todistettavasti ja dokumentoituna yli miljoona kilometriä ajettua autoa.. (Muita kuin se kuljetusliikkeen Volvo 245).
w124 AutoBildissä
w124 AutoBildissä
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
löytyyhän niitä: Mun papalla on W124 -86 250D jolla on nyt ajettu 1060000km(suurinpiirtein), tai viimeks ku kävin lapissa sen luona niin mittarissa oli silloin jotain 58000km, ja se auto on ollut uudesta asti sillä, eli yksi omistaja...
Mitään suurempaa remonttia ei ikinä ole pitänyt tehdä, muistaakseni ainoa "iso" oli jokunen vuosi sitten kun siitä hajosi pakki...
Voin linkittää siitä pari kuvaa ja hieman enemmän faktaa kun olen ollut yhteydessä sinnepäin.
Mitään suurempaa remonttia ei ikinä ole pitänyt tehdä, muistaakseni ainoa "iso" oli jokunen vuosi sitten kun siitä hajosi pakki...
Voin linkittää siitä pari kuvaa ja hieman enemmän faktaa kun olen ollut yhteydessä sinnepäin.
Lainaus artikkelista
"korkeimpia tehtaan moottorilla (ilman koneen avaamista)
saavutettuja mittarilukemia on 577 363mailia (928 977km)"
Tuli vaan tosta mieleen että porukoitten vanhalla w124 200d:llä oli ajettu
noin 1 200000km ilman koneen avausta ja "hyvin" liikkuu vieläkin.
Kaikki muut osat on kyllä uusittu monesti
"korkeimpia tehtaan moottorilla (ilman koneen avaamista)
saavutettuja mittarilukemia on 577 363mailia (928 977km)"
Tuli vaan tosta mieleen että porukoitten vanhalla w124 200d:llä oli ajettu
noin 1 200000km ilman koneen avausta ja "hyvin" liikkuu vieläkin.
Kaikki muut osat on kyllä uusittu monesti

[url=http://i4.photobucket.com/albums/y112/miigu/lahtokohta/mersu.jpg]projekti / ajossa 1984 - W123 300DT[/url]
projekti 1978 - w123 300D
projekti 1988 - mazda 323 HB
projekti 1978 - w123 300D
projekti 1988 - mazda 323 HB
Olihan tuohon muuten asialliseen artikkeliin eksynyt virheitäkin kun moitittiin etupyörän joustintuen laakerin kuluvan loppuun 250000 kilometrissä, ei vaan ole tainneet huomata et kakkosnelosessa ei ole joustintuen laakeria. Ja toiseksi vois kysyä kuka onnistuu tuhraamaan vettiilikopantiivisteen vaihdossa pari tuntia?
aika onneton on ollut asentaja, jos 1,5 minuutin hommaan on saanu uppoon 2 tuntiakime_81 kirjoitti:Olihan tuohon muuten asialliseen artikkeliin eksynyt virheitäkin kun moitittiin etupyörän joustintuen laakerin kuluvan loppuun 250000 kilometrissä, ei vaan ole tainneet huomata et kakkosnelosessa ei ole joustintuen laakeria. Ja toiseksi vois kysyä kuka onnistuu tuhraamaan vettiilikopantiivisteen vaihdossa pari tuntia?

W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Niin, eikös tekstissä puhuttu -90 vuosimallista ja kuvassa oli vanhempi, kapealistainen..kime_81 kirjoitti:Olihan tuohon muuten asialliseen artikkeliin eksynyt virheitäkin
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)