Ilmavaivoja väyrysessä OM606

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Ilmavaivoja väyrysessä OM606

Viesti Kirjoittaja KOS »

HEP!!!

Onko muilla kuin mulla, Jussi70 ja Pyhimyksellä ollu sellasta vikaa tuossa OM606 turbodiesel väyrysessä, että ei kestä parkkeerata autoa siten että keula on ylempänä kuin perä.
Dieseli karkaa putkesta ennen suodatinta ja auto ei lähe käyntiin ku polttoaineputkessa on ilmakuplia.
Vetää jostaki vieläki ilmaa putkistoon...??
Mulla vaihdettiin perjantaina kaikki o-renkaat noista putkista, mutta sama vika edelleen. (jopa pahempi)
Jos joku tietää miten tuon voi korjata niin pistäkää viestiä ASAP!!!

Muuten lähtee väyrynen mejän perheestä vaihtoon.
Oli emäntä "pikkusen" pahalla päällä äsken puhelimessa ku ei saa autoa tarhan pihasta käyntiin.
(auto oli seissy alle 5 min parkissa keula ylhäällä)

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
Juha R
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 19.07.2004 08:05
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja Juha R »

Mulla loppui noi vaivat kun vaihdoin tulo- ja paluulinjoihin letkujen ja putkien liitokseen kunnon klemmarit (puristettujen peltiklipsujen tilalle) sekä kaikki ylivuotoletkut.
- MB E55 AMG '99, Calibra 2.0i-16v '96, Calibra 2.0i-8v '94 ja '96, Calibra V6 2.5i-24v '94, V70 2,5T AWD '04 -

[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

Kiitos T O D E L L A nopeasta vastauksesta!!!!!
Pitääpä vaihtaa vielä nuo kaikki klemmarit parempiin.
(jos on enää koko autoa mihin niitä vaihtaa torstaina ku meen kotiin ;-D )

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
hiivatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: La 29.10.2005 20:23

Viesti Kirjoittaja hiivatti »

Topiikissa "C220D sammuu käynnistyksen jälkeen" on aiheeseen paljon liittyvää.

Eikös vanhemmissa väyrysissä ole sama konstruktio kuin C-sarjassa, ennen CDI konetta ?

Sama minulla, letkut o-renkaineen vaihtoon ja lemmarien kiristys auttanut asiaan.
Avatar
jussi70
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 332
Liittynyt: Su 17.10.2004 17:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja jussi70 »

Juha R kirjoitti:Mulla loppui noi vaivat kun vaihdoin tulo- ja paluulinjoihin letkujen ja putkien liitokseen kunnon klemmarit (puristettujen peltiklipsujen tilalle) sekä kaikki ylivuotoletkut.
Tere Juha R
Oletko uskaltanut parkkeerata auton nokka pystyyn remonttisi jälkeen?

Voisitko valaista tarkemmin, mistä nuo korjattavat liitokset löytyvät?

Jos se tässä on ratkaisu tuohon ilmavaivaan niin vihje on kyllä kullan arvoinen...tuo pitäisi vaan äkisti saada korjattua, koska kesällä tuota vikaa ei ole...

-Jussi-
W212
Avatar
pyhimys
Mersumies
Mersumies
Viestit: 504
Liittynyt: Ti 03.08.2004 13:55
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja pyhimys »

Täällä oli ongelma polttoaineen esilämmittimessä. Sen vaihdon jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia.
Ei oppinut olutta ojaan kaada
Avatar
Juha R
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 19.07.2004 08:05
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja Juha R »

jussi70 kirjoitti:
Juha R kirjoitti:Mulla loppui noi vaivat kun vaihdoin tulo- ja paluulinjoihin letkujen ja putkien liitokseen kunnon klemmarit (puristettujen peltiklipsujen tilalle) sekä kaikki ylivuotoletkut.
Tere Juha R
Oletko uskaltanut parkkeerata auton nokka pystyyn remonttisi jälkeen?

Voisitko valaista tarkemmin, mistä nuo korjattavat liitokset löytyvät?

Jos se tässä on ratkaisu tuohon ilmavaivaan niin vihje on kyllä kullan arvoinen...tuo pitäisi vaan äkisti saada korjattua, koska kesällä tuota vikaa ei ole...

-Jussi-
Olen parkkeerannut ja ei ilmavaivoja enään. Tuossa kuvat ko. liitoksista:

http://img.photobucket.com/albums/v630/ ... G_0383.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v630/ ... G_0384.jpg

Jos ei nämäkään keinot auta niin tuo pyhimyksenkin mainitsema polttoaineen esilämmitin on sitten seuraava "heikko lenkki".
- MB E55 AMG '99, Calibra 2.0i-16v '96, Calibra 2.0i-8v '94 ja '96, Calibra V6 2.5i-24v '94, V70 2,5T AWD '04 -

[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

Eli vaihdoit vaan nuo modoritilassa olevat liittimet..??
Ettei tankin päästä tarvi vaihtaa?

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

pyhimys kirjoitti:Täällä oli ongelma polttoaineen esilämmittimessä. Sen vaihdon jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia.
Mihinä tuo mahtaa olla..??
btw. ootko torstaina vielä maisemissa?
Jos niin tuu pyörähtään!!

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
Juha R
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 19.07.2004 08:05
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja Juha R »

KOS kirjoitti:Eli vaihdoit vaan nuo modoritilassa olevat liittimet..??
Ettei tankin päästä tarvi vaihtaa?

~KOS~
Vain nuo näkyvät klemmarit.
- MB E55 AMG '99, Calibra 2.0i-16v '96, Calibra 2.0i-8v '94 ja '96, Calibra V6 2.5i-24v '94, V70 2,5T AWD '04 -

[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
Avatar
pyhimys
Mersumies
Mersumies
Viestit: 504
Liittynyt: Ti 03.08.2004 13:55
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja pyhimys »

KOS kirjoitti:Eli vaihdoit vaan nuo modoritilassa olevat liittimet..??
Ettei tankin päästä tarvi vaihtaa?

~KOS~
Tankin päästä ei tarvi vaihtaa.
Vaihdoin itsekkin nuo moottoritilan kumiputket ja liittimet, mutta vika jäi silloin siihen ainoaan osaan jota en eka kerralla vaihtanut :?

Oon täällä vielä ainakin perjantaihin asti... auto nyt mourulla koukun laitossa..
Viimeksi muokannut pyhimys, Ti 11.04.2006 18:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei oppinut olutta ojaan kaada
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

Soittelen torstaina ku tuun reissusta.

~KOS~
Viimeksi muokannut KOS, Ti 11.04.2006 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
pyhimys
Mersumies
Mersumies
Viestit: 504
Liittynyt: Ti 03.08.2004 13:55
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja pyhimys »

KOS kirjoitti:
pyhimys kirjoitti:Täällä oli ongelma polttoaineen esilämmittimessä. Sen vaihdon jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia.
Mihinä tuo mahtaa olla..??

~KOS~
Karkea suodattimelta lähet seuraan letkua niin ensimmäinen mutikka. Semmonen musta, joka on lohkon kyljessä kiinni. Joudut irrottaan imusarjan kun vaihdat tuon.
Ei oppinut olutta ojaan kaada
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

Joo tarkotus on vaihtaa yks letku kun se oli kostea päältä o-renkaitten vaihdon jälkeen. Tuon takia joutuu irrottaan imusarjan muutenki. Meni tilaukseen letku ja imusarjan tiiviste.
Palijon makso se esilämmitin??

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
pyhimys
Mersumies
Mersumies
Viestit: 504
Liittynyt: Ti 03.08.2004 13:55
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja pyhimys »

KOS kirjoitti:Joo tarkotus on vaihtaa yks letku kun se oli kostea päältä o-renkaitten vaihdon jälkeen. Tuon takia joutuu irrottaan imusarjan muutenki. Meni tilaukseen letku ja imusarjan tiiviste.
Palijon makso se esilämmitin??

~KOS~
Muistaakseni Vehon tiskiltä 70-80 €
Ootko irrottanu ennen imusarjaa? Siellä on alhaalla yksi pultti aika V'ttumaisessa paikassa... nimim. haljennut imusarja
Viimeksi muokannut pyhimys, Ti 11.04.2006 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei oppinut olutta ojaan kaada
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

Pittääpä tilata heti huomenaamusta se että ehtii torstaiksi ellei oo hyllysä.

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
Juha R
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 19.07.2004 08:05
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja Juha R »

Tuossa kaaviokuva esilämmittimestä ja imuputkista.

http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 120&SGN=04
- MB E55 AMG '99, Calibra 2.0i-16v '96, Calibra 2.0i-8v '94 ja '96, Calibra V6 2.5i-24v '94, V70 2,5T AWD '04 -

[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

Tuossa alemmassa kuvassa letku 74 mulla oli puhdistukseen jälkeen seuraavana pävänä märkä päälypuolelta...
Sen tilasin uuden.
En kyllä usko että letku ois sökö, mut sempä näkee ku irrottaa imusarjan ja näkee sinne paremmin.

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

pyhimys kirjoitti: Ootko irrottanu ennen imusarjaa? Siellä on alhaalla yksi pultti aika V'ttumaisessa paikassa... nimim. haljennut imusarja
En tuosta väykystä oo.
Mulla on alumiinipuikkoja jos halkeaa niin hitsataan.
;-)
Minkä pytyn kohalla se on??

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
pyhimys
Mersumies
Mersumies
Viestit: 504
Liittynyt: Ti 03.08.2004 13:55
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja pyhimys »

KOS kirjoitti:
pyhimys kirjoitti: Ootko irrottanu ennen imusarjaa? Siellä on alhaalla yksi pultti aika V'ttumaisessa paikassa... nimim. haljennut imusarja
En tuosta väykystä oo.
Mulla on alumiinipuikkoja jos halkeaa niin hitsataan.
;-)
Minkä pytyn kohalla se on??

~KOS~
Lämmitin on siinä 1-2 pyttyjen kohdalla... muistaakseni
Ja tuo v*ttumainen pultti on ahtoputken liitos imusarjaan.. tai tarkemmin siihen osaan jossa on pakokaasunkierrätys, pultti on alaspäin ja melko hankalasti.
No ei tuo halkeama vaarallinen ole, on pysyny hyvin paikalla ilman tuota yhtä pulttiakin
Ei oppinut olutta ojaan kaada
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

Joo meinasin et minkä pytyn kohalla se veemäinen pultti on, mut oliki imuputkessa...

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
felmit
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2447
Liittynyt: Ke 23.06.2004 07:40
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja felmit »

kts. http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=15553&
siinä on toinenkin linkki oman OM606 korjaukseen, tosin hieman eri oireilla.
Se lämmittimen osuus on jäänyt mietityttämään, mistä se alkaa vuotamaan?
autodidakti
Avatar
pyhimys
Mersumies
Mersumies
Viestit: 504
Liittynyt: Ti 03.08.2004 13:55
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja pyhimys »

felmit kirjoitti:kts. http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=15553&
siinä on toinenkin linkki oman OM606 korjaukseen, tosin hieman eri oireilla.
Se lämmittimen osuus on jäänyt mietityttämään, mistä se alkaa vuotamaan?
muoviosan ja metalliosan välistä. Tai sitten muoviosa on halki.
mulla ei alkanu pitämmän edes tiivisteliimalla laitettuna.
Ei oppinut olutta ojaan kaada
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

Mulla näyttäs vuotavan siitä pumpun kylsessä olevasta "mustasta laatikosta" johon tulee polttoaineputki ja liitos on alapuolella....
Vaikka vaihdoin siihen menevän letkun niin oli vähän ajan päästä märkänä se letku.
Onko kellään tietoa paljonko tuo osa maksaa..??

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
Juha R
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 19.07.2004 08:05
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja Juha R »

Tarkoitatko allaolevasta kuvasta osaa nro: 11?
http://www.detali.ru/cat/MB/B07045000055.0252.gif

Jos tarkoitat, niin se on sammutusventtiili (sisältää mm. pa-lämpötila-anturin). 120 euroa Saksasta, jotain 250 euroa kotimaasta.
- MB E55 AMG '99, Calibra 2.0i-16v '96, Calibra 2.0i-8v '94 ja '96, Calibra V6 2.5i-24v '94, V70 2,5T AWD '04 -

[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

HEP!!!


Joo purin imusarjan pois ja päättelin et tuo on sammutin.
Otin sen irti.
Ilmeisesti vuotaa tuosta nro 14 o-renkaasta.
Oisko kellaan sen mittoja niin vois kokeilla vaihtaa sen.

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Moi,

Mulla on pari noita ajoneston/sammuttimen osia, polttoaineen suodattimen jalka, esilämmitin ja koko ruiskupumppu ylimääräisenä jos osia tarviit.
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

No niin löysin uuden sopivan o-renkaan tuohon ja ei ainakaan lyhyen käytön jälkeen kostunut tuo sammuttimen alapuolen letku yhtään.
Eli vika oli tuossa kovettuneessa o-renkaassa eikä siinä letkussa tai letkun päissä.

Auto ollu pari tuntia tunkin varassa keula ylhäällä eikä putkissa näy enää yhtään ilmaa!!!!!!
:-)

Ja nyt kakkosnelosesta syöttöä ruuvaamaan!!!
;-)
Mitkä ne "viralliset" kiihdytys mittausnopudet oli??
60-90 ja 90-120 vai?

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

Mauri H. kirjoitti:Moi,

Mulla on pari noita ajoneston/sammuttimen osia, polttoaineen suodattimen jalka, esilämmitin ja koko ruiskupumppu ylimääräisenä jos osia tarviit.
Hyvä tietää!!!!

Tuon uuden esilämmittimen sai palauttaa jos laatikoa ei oo avattu.

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
pyhimys
Mersumies
Mersumies
Viestit: 504
Liittynyt: Ti 03.08.2004 13:55
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja pyhimys »

KOS kirjoitti:No niin löysin uuden sopivan o-renkaan tuohon ja ei ainakaan lyhyen käytön jälkeen kostunut tuo sammuttimen alapuolen letku yhtään.
Eli vika oli tuossa kovettuneessa o-renkaassa eikä siinä letkussa tai letkun päissä.

Auto ollu pari tuntia tunkin varassa keula ylhäällä eikä putkissa näy enää yhtään ilmaa!!!!!!
:-)



~KOS~
Tuleeko suodattimen ja lämmittimen väliseen kirkkaaseen putkeen yhtään ilmaa sammutuksen jälkeen? Mulla tulee puoleen väliin letkua.
Hokasin justiin, että tuo o-rengas, jonka vaihdoit, onkin omasta vielä vaihtamatta
Ei oppinut olutta ojaan kaada
Vastaa Viestiin