Eli kuinka tuo takajarrulevy lähtee pois? Seisontajarrun jarrupalat ottaa vastaan, joku vapautussyteemihän tuossa on oltava...
Liittykö pieni reikä keskiössä vapautukseen ja missä asennossa sen on oltava ja mihin päin ruuvimeisselillä painetaan. Ei ole kuin vähän kiire, huomenna pitäisi autolla lähteä seitsemältä liikenteeseen.
Marko
Nyt on kiire! Takajarrulevyn poisto???
Nyt on kiire! Takajarrulevyn poisto???
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
Kiitti aivan heleveetisti!Pepekyy kirjoitti:Katso taskulampulla levyn reiistä sisään. Noin klo 10 tai 14 löytyy "tähti" jota pyörittämällä kengät löysääntyvät.
Olen muutaman kaljan velkaa. Arvaus oli, että siellä on joko painettava tai rullattava tai ihan ruuvattava systeemi. Mutta vaikka kuinka fikkarilla tiirailin ei sitä rullaa näkynyt. Olis pitänyt maata kunnolla maanpinnassa niin sen olisi nähnyt yläviistoon katsottaessa...
Mutta hyvä kun löytyi apu ja sain avattua.
Eli tilanne lähti siitä, että tänään alkoi kuulumaan kitinää renkaan seudulta ja aikamoinen palaneen käry nousi renkaan tienoilta pysähdyksen aikana...
Tarkastin aikaisemmin jo normaalit jarrupalat ja ne toimii ihan ok, mutta en silloin tiennyt, että mersussa on nuo seisontajarrupalat levy/rummun sisällä. Onneksi sattui kaveri käymään ja epäili tuota vikaa.
Mistähän nuo palat nyt yhtäkkiä alkoi kantamaan? Onko systeemi itsesäätyvä? Ei kerennyt perehtyä enempää, piti vain saada rengas pyörimään vapaasti...
Marko
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________