Hinta W124 300 CE 24 :lle
Hinta W124 300 CE 24 :lle
Mikähän olisi foorumilaisten mielestä oikea hinta? vm.-89, manuaali, kattoluukku, aurinkoverho, 4 x sähkölasit, nahkasisustus, ilmastointi, alut, aj. 229 tkm. Saattaapi olla jopa ns. "suomiauto" löytyy nimittäin penkkien ja takalasin lämmitys.
Kokonaisuutena hyvä tekniikaltaan ja siisti sisältä ja koristaan mutta haittapuolina on että aurinkoverho ei toimi, sähköikkunoista täysin pelissä mukana vain yksi, kattoluukun katkaisijan kytkennöissä jotain hämärää, auto sammahtelee silloin tällöin kesken ajon ja radio on mykkä.
Itselläni on jonkinlainen käsitys mutta mitä mieltä raati on?
Kokonaisuutena hyvä tekniikaltaan ja siisti sisältä ja koristaan mutta haittapuolina on että aurinkoverho ei toimi, sähköikkunoista täysin pelissä mukana vain yksi, kattoluukun katkaisijan kytkennöissä jotain hämärää, auto sammahtelee silloin tällöin kesken ajon ja radio on mykkä.
Itselläni on jonkinlainen käsitys mutta mitä mieltä raati on?
S204 250 CDI 4Matic -11
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
Toimivana sanoisin sopuhinnaksi 13-13500€.
Mutta noilla vaivoilla tinkisin vielä tuostakin 1000-1500€,riippuen vikojen laadusta.
Mutta veikkaisimpa pyynnin olevan jotain tähtitieteellistä n.15000€?
Itse tinkisin ehkä venttiilien määrästä ja sitä kautta kolmanneksen hinnasta,mutta tietysti jos on pakko saada 24valve niin..............
Mutta noilla vaivoilla tinkisin vielä tuostakin 1000-1500€,riippuen vikojen laadusta.
Mutta veikkaisimpa pyynnin olevan jotain tähtitieteellistä n.15000€?
Itse tinkisin ehkä venttiilien määrästä ja sitä kautta kolmanneksen hinnasta,mutta tietysti jos on pakko saada 24valve niin..............
Pyynti on itse asiassa luokkaa 17000€ !!! mutta hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa... Ei tämä meikäläiselle mikään must - hankinta ole, sattuupa vaan olemaan paikallisessa autoliikkeessä tarjolla ja kävin tyyppäämässä ja vaihdattelemassa nykyiseen. Nähtäväksi jää minkälaisen tarjouksen sorvaavat...Boss kirjoitti:Toimivana sanoisin sopuhinnaksi 13-13500€.
Mutta noilla vaivoilla tinkisin vielä tuostakin 1000-1500€,riippuen vikojen laadusta.
Mutta veikkaisimpa pyynnin olevan jotain tähtitieteellistä n.15000€?
Itse tinkisin ehkä venttiilien määrästä ja sitä kautta kolmanneksen hinnasta,mutta tietysti jos on pakko saada 24valve niin..............
S204 250 CDI 4Matic -11
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
Aika paljon sähkövikoja. Eihän niistä välttämättä isoakaan summaa muodostu, mutta onpahan aika paljon työmaata... Ootko tutustunut enemmän esim. pikkuikkunoiden sähkönostimiin?
*Sammuilee kesken ajon...
Äkkiseltään tekisi mieli sanoa tosta että vikaa ylijännitesuojassa. Frendin 24 cabrioletissä oli vastaavia ongelmia.
Ei varmaan mitään älyttömän vakavaa tekstin perusteella.
Jos rahaa olisikin, en itse maksaisi 12.000 euroa enempää, onhan noi nimittäin melko hyviä tinkivaltteja. Oli suomiauto tai ei. Muuten, Pohjois-Saksassakin on Mersuissa penkinlämmittimet ja lämpölasi verraten yleisiä varusteita.
*Sammuilee kesken ajon...
Äkkiseltään tekisi mieli sanoa tosta että vikaa ylijännitesuojassa. Frendin 24 cabrioletissä oli vastaavia ongelmia.
Ei varmaan mitään älyttömän vakavaa tekstin perusteella.
Jos rahaa olisikin, en itse maksaisi 12.000 euroa enempää, onhan noi nimittäin melko hyviä tinkivaltteja. Oli suomiauto tai ei. Muuten, Pohjois-Saksassakin on Mersuissa penkinlämmittimet ja lämpölasi verraten yleisiä varusteita.
Tutustuminen tuohon oli parin tunnin mittainen eli kovin syvällisesti en ehtinyt perehtyä, toisaalta tunnen erään joka taas tuntee MB:t erittäin tarkasti ja sopivaa summaa vastaan pistää biilin kuosiin. Tosiaan mukava peli, tehokas, vakaa, hiljainen ja nuo toimimattomuudet on niitä lisämukavuuksia mutta kun kerran autossa ovat ja aikanaan suurella rahalla ostettu niin saisivat toimia. Minulle tuo "suomiautoisuus" on ihan sama, ajelen nykyisinkin jälkituonnilla...raul kirjoitti:Aika paljon sähkövikoja. Eihän niistä välttämättä isoakaan summaa muodostu, mutta onpahan aika paljon työmaata... Ootko tutustunut enemmän esim. pikkuikkunoiden sähkönostimiin?
*Sammuilee kesken ajon...
Äkkiseltään tekisi mieli sanoa tosta että vikaa ylijännitesuojassa. Frendin 24 cabrioletissä oli vastaavia ongelmia.
Ei varmaan mitään älyttömän vakavaa tekstin perusteella.
Jos rahaa olisikin, en itse maksaisi 12.000 euroa enempää, onhan noi nimittäin melko hyviä tinkivaltteja. Oli suomiauto tai ei. Muuten, Pohjois-Saksassakin on Mersuissa penkinlämmittimet ja lämpölasi verraten yleisiä varusteita.
S204 250 CDI 4Matic -11
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
Kuulostaa kyllä aika suolaselle hinnalle! Oletko katsonut vastaavia pelejä nettiauto.comista? Tuossa olis liikkeessä myynnissä oleva ja 3000 euroa vähemmän: http://www.nettiauto.com/viewCar.php?id_car=61422jtuukka kirjoitti:Pyynti on itse asiassa luokkaa 17000€ !!! mutta hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa... Ei tämä meikäläiselle mikään must - hankinta ole, sattuupa vaan olemaan paikallisessa autoliikkeessä tarjolla ja kävin tyyppäämässä ja vaihdattelemassa nykyiseen. Nähtäväksi jää minkälaisen tarjouksen sorvaavat...
Viimeksi muokannut Mogge, Ti 18.11.2003 14:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
BMW 320i sedan -04
-----
Ex: Mercedes-Benz W124 200E -91
-----
Ex: Mercedes-Benz W124 200E -91
No jos se liikkeessä on niin tuskin tuo mikään apteekin hinta sitten on tuo 17t.
Tarjoushan kannattaa sorvata itse, voihan sitä pyytää vaikka 25000 mutta silloin pyydät omastasi vaihdossa 20000€
Ja sitten tinkimään, pyynti 20000 vaihtohyvitys 15000, pyynti 15000 vaihtohyvitys 10000, pyynti 12500 vaihtohyvitys 8000€....ja tässä kohtaa poikki kun maksupuolelle jää enää 4500€
Itse asiassa omaa ostaessani auton pyyntihintaa nostettiin muutamalla tonnilla mutta samassa suhteessa nostettiin tietysti vaihtoautoni hintaa, ihan vain rahoitussopimuksen kaunistelemiseksi.
Tarjoushan kannattaa sorvata itse, voihan sitä pyytää vaikka 25000 mutta silloin pyydät omastasi vaihdossa 20000€

Ja sitten tinkimään, pyynti 20000 vaihtohyvitys 15000, pyynti 15000 vaihtohyvitys 10000, pyynti 12500 vaihtohyvitys 8000€....ja tässä kohtaa poikki kun maksupuolelle jää enää 4500€

Itse asiassa omaa ostaessani auton pyyntihintaa nostettiin muutamalla tonnilla mutta samassa suhteessa nostettiin tietysti vaihtoautoni hintaa, ihan vain rahoitussopimuksen kaunistelemiseksi.
En mäkään tuosta ensimmäiseksi hinnaksi "12000EUR" laittaisi; jos heebo pyytää 17 tuhatta, osta tyytyväisenä se pois 15 tuhannella.
Et nyt mielestäni ryövätyksi silloin tulis. Mutta yksilöhän on aina yksilö..
t. J
Et nyt mielestäni ryövätyksi silloin tulis. Mutta yksilöhän on aina yksilö..
t. J
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ei tuossa taida olla viidenkääntoistatuhannen edestä autoa...Juhana kirjoitti:En mäkään tuosta ensimmäiseksi hinnaksi "12000EUR" laittaisi; jos heebo pyytää 17 tuhatta, osta tyytyväisenä se pois 15 tuhannella.
Et nyt mielestäni ryövätyksi silloin tulis. Mutta yksilöhän on aina yksilö..
t. J
S204 250 CDI 4Matic -11
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Ei halvin, mutta ei ainakaan mitään 17T€...
Jos ei pidä olla manuaali niin kannattaa harkita tätä:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 8531#28531
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 8531#28531
Re: Hinta W124 300 CE 24 :lle
Kyllä monista ruosteettomista Saksankoupeistakin löytyy peffagrillit ja takalasin lämmitin. Onkos se etu kun tuossa kirjoitellaan että "jopa" ns. suomiauto.jtuukka kirjoitti:Mikähän olisi foorumilaisten mielestä oikea hinta? vm.-89, manuaali, kattoluukku, aurinkoverho, 4 x sähkölasit, nahkasisustus, ilmastointi, alut, aj. 229 tkm. Saattaapi olla jopa ns. "suomiauto" löytyy nimittäin penkkien ja takalasin lämmitys.

Nuo ongelmat ei tosiaan välttämättä ole isoja (lue kalliita) vikoja, mutta ainahan tarjouksen voi esittää autokauppaankin. Etenkin jos auto meinaa jäädä pidemmäksi aikaa kauppaan makaamaan, se voi helposti lähteä edullisemmallakin tarjouksella. Mutta että 17 k € / '89 12V 300CE, ei tulisi kauppoja...tai jos tulee niin pitäisiköhän alkaa autokauppiaaksi...

Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Re: Hinta W124 300 CE 24 :lle
Niinkuin tuolla aikaisemmin kirjoitin "suomiautoudella" ei ole merkitystä, ajan nykyäänkin uustuontiautolla. Jopa -sanalla viittasin auton siistiin kuntoon, yleensähän tuonikäiset ns. suomiautot ovat enemmän tai vähemmän "räjähtäneitä" verrattuna uustuonteihin.juhis2000 kirjoitti:Kyllä monista ruosteettomista Saksankoupeistakin löytyy peffagrillit ja takalasin lämmitin. Onkos se etu kun tuossa kirjoitellaan että "jopa" ns. suomiauto.jtuukka kirjoitti:Mikähän olisi foorumilaisten mielestä oikea hinta? vm.-89, manuaali, kattoluukku, aurinkoverho, 4 x sähkölasit, nahkasisustus, ilmastointi, alut, aj. 229 tkm. Saattaapi olla jopa ns. "suomiauto" löytyy nimittäin penkkien ja takalasin lämmitys.Joissakin uitetuissa autoissa sivuvilkut on asennettu ihan päin p****tä, siitä monesti huomaa, että on uustuotu.
Nuo ongelmat ei tosiaan välttämättä ole isoja (lue kalliita) vikoja, mutta ainahan tarjouksen voi esittää autokauppaankin. Etenkin jos auto meinaa jäädä pidemmäksi aikaa kauppaan makaamaan, se voi helposti lähteä edullisemmallakin tarjouksella. Mutta että 17 k € / '89 12V 300CE, ei tulisi kauppoja...tai jos tulee niin pitäisiköhän alkaa autokauppiaaksi...
Ja tietenkin tiesin, että noita lämmittimiä on uustuonneissakin, yleensä on vaan penkinlämmittimet harvassa... Myyjä lupasi ottaa yhteyttä, joten odottelen enkä kiirehdi oman tarjoukseni kanssa.
S204 250 CDI 4Matic -11
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
Toivotaan että lähtisi kohtuutarjouksella. 

Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
- Nikkelimarkka
- Sisäänajossa
- Viestit: 43
- Liittynyt: La 24.05.2003 15:09
- Paikkakunta: Etelä-Häme
hinta ?
Olen itekki kattellu ce:tä ja ruvennut vähän aprikoimaan että kannattaako noita yli kymmenvuotisia edes kattella, jos ei sitten ns harrasteautoksi ? Mulla on nyt xantia -94 ja kaikki sähköt on aina pelannut: rattikaukosäätö radiolle, sähköpeilit ja ikkunat + normaalit penkkilämmöt ja takalasi. Samoin oli edellisessä bx:ssä jolla ajoin 350 tkm. Koeajamistani 3 ce:stä vain se uusin , olikohan -93 mallinen, oli moitteettomassa kunnossa mielestäni. En pidä itseäni minkään sortin tekniikka-asiantuntijana mutta kait se ajokokemus jotain auttaa kun autoa arvioi. Niin hyvää selittäjää joka myisi mulle auton jossa ei kaikki siihen kuuluvat varusteet toimi en oo vielä kohdannu.
Se hinta. Siitä mielestäni hienosta 24v ce:stä pyydettiin 20 k€. Ne toiset oli 8 (lommokin kyljessä) ja 14 k€. Jälkimmäiset 80 luvun lopusta, ei 24v.
Eli en tarjoaisi mitään ennen kuin auto pelittää kuin enkelin henkäys.
Se hinta. Siitä mielestäni hienosta 24v ce:stä pyydettiin 20 k€. Ne toiset oli 8 (lommokin kyljessä) ja 14 k€. Jälkimmäiset 80 luvun lopusta, ei 24v.
Eli en tarjoaisi mitään ennen kuin auto pelittää kuin enkelin henkäys.
ML 320 cdi
Re: hinta ?
Onhan se vähän niinkin, että usein kun varsinkin yksityiseltä on autoa ostamassa ja kys. yksilössä on ns. "pikku vikaa", niin selityksenä yleensä on, että "enpä ole ehtinyt laittaa, mutta ihan pieni homma tuo on korjata". Kumma jos ei ennen myyntiinlaittoa ole viitsinyt "pieniä hommia" hoitaa alta pois. Haiskahtaa vähän sille, että ongelmaa on yritetty korjata tuloksetta tai sen korjaaminen olisi tullut liian kalliiksi. Entä jos myyjä puhuukin totta: kyse on todellakin pienestä hommasta, niin väistämättäkin herää kysymys, miten hän ylipäätään huoltaa/hoitaa autojaan, jos ei pienten, helppojen ja edullisten korjaustenkaan hoitaminen kiinnosta?Nikkelimarkka kirjoitti:Niin hyvää selittäjää joka myisi mulle auton jossa ei kaikki siihen kuuluvat varusteet toimi en oo vielä kohdannu. Eli en tarjoaisi mitään ennen kuin auto pelittää kuin enkelin henkäys.

BMW 320i sedan -04
-----
Ex: Mercedes-Benz W124 200E -91
-----
Ex: Mercedes-Benz W124 200E -91
Re: hinta ?
Kai se on niin että toisille auto niinkuin vaikkapa partakone. Käytetään kun tarvitaan ja kun ei enää vastaa tarkoitusta (rikki) heitetään pois ja vaihdetaan uuteen. Rahaahan tuontyyppinen autonpitäminen vaatii mutta joillekin sitä on siunaantunut... Näin on valitettavasti näköjään myös joidenkin tähtikeulojen kanssa käynyt vaikka ajokista olisi aikanaan maksettu mojovakin summa...Mogge kirjoitti:Onhan se vähän niinkin, että usein kun varsinkin yksityiseltä on autoa ostamassa ja kys. yksilössä on ns. "pikku vikaa", niin selityksenä yleensä on, että "enpä ole ehtinyt laittaa, mutta ihan pieni homma tuo on korjata". Kumma jos ei ennen myyntiinlaittoa ole viitsinyt "pieniä hommia" hoitaa alta pois. Haiskahtaa vähän sille, että ongelmaa on yritetty korjata tuloksetta tai sen korjaaminen olisi tullut liian kalliiksi. Entä jos myyjä puhuukin totta: kyse on todellakin pienestä hommasta, niin väistämättäkin herää kysymys, miten hän ylipäätään huoltaa/hoitaa autojaan, jos ei pienten, helppojen ja edullisten korjaustenkaan hoitaminen kiinnosta?Nikkelimarkka kirjoitti:Niin hyvää selittäjää joka myisi mulle auton jossa ei kaikki siihen kuuluvat varusteet toimi en oo vielä kohdannu. Eli en tarjoaisi mitään ennen kuin auto pelittää kuin enkelin henkäys.
S204 250 CDI 4Matic -11
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
Re: hinta ?
Niin, yleensähän se autonlaittelu lopahtaa siinä vaiheessa kun alkaa olla vaihto suunnitelmissa.Mogge kirjoitti:Onhan se vähän niinkin, että usein kun varsinkin yksityiseltä on autoa ostamassa ja kys. yksilössä on ns. "pikku vikaa", niin selityksenä yleensä on, että "enpä ole ehtinyt laittaa, mutta ihan pieni homma tuo on korjata". Kumma jos ei ennen myyntiinlaittoa ole viitsinyt "pieniä hommia" hoitaa alta pois. Haiskahtaa vähän sille, että ongelmaa on yritetty korjata tuloksetta tai sen korjaaminen olisi tullut liian kalliiksi. Entä jos myyjä puhuukin totta: kyse on todellakin pienestä hommasta, niin väistämättäkin herää kysymys, miten hän ylipäätään huoltaa/hoitaa autojaan, jos ei pienten, helppojen ja edullisten korjaustenkaan hoitaminen kiinnosta?Nikkelimarkka kirjoitti:Niin hyvää selittäjää joka myisi mulle auton jossa ei kaikki siihen kuuluvat varusteet toimi en oo vielä kohdannu. Eli en tarjoaisi mitään ennen kuin auto pelittää kuin enkelin henkäys.
Mutta henk.koht ainakin laittaisin kuntoon jos nyt jotain "pikkuvikoja" tietää autossaan olevan, ei siitä ehkä parempaa hintaa silti saa mutta ainakin ostajajoukko kasvaa, kaikki kun eivät osaa korjata edes "pikkuvikoja" ja laskevat yhteen että: Jos ostan tämän joudun viemään sen heti korjaamolle wunderbaumin vaihtoon

Parempi mieli kaikilla jos myyjä laittaa autonsa myyntikuntoon,tai jos tietää autossaan olevan jotain vikaa niin edes mainitsee siitä ennen kauppojen tekoa.
Re: Hinta W124 300 CE 24 :lle
Eikös tuo kyseinen auto ollut 24V?juhis2000 kirjoitti:edullisemmallakin tarjouksella. Mutta että 17 k € / '89 12V 300CE, ei tulisi kauppoja...tai jos tulee niin pitäisiköhän alkaa autokauppiaaksi...
Kyllä niitä kannattaa...ostaa sellaisen missä on vähemmän kaiken maailman "hilavitkuttimia" niin on suhteessa suoraan vähemmän korjattavaaNikkelimarkka kirjoitti:Olen itekki kattellu ce:tä ja ruvennut vähän aprikoimaan että kannattaako noita yli kymmenvuotisia edes kattella, jos ei sitten ns harrasteautoksi ?

*sähkölasit - suomen olosuhteissa täysin turhat, paitsi jos on jännetuppitulehdus

*penkinlämmittimet - hautuu vaan peräpukamat.
*kattoluukku - todella tarpeellinen varuste suomessa 3 kk vuodessa, vaikka eräät ajelevat talvellakin luukku hieman auki...vaikuttaa vähän samalta touhulta kuin se aika kun aurinkolaseja ei ollut vielä kaikilla niin ne joilla oli vaikuttivat cooleilta...

Pakko tuohon kuitata...että en kyllä koskis pitkällä tikullakaan mihinkään sitikkaan vaikka olis kuinka uusimmainen ennemmin 20 vuotta vanha mersu...oho! unohdin omanikin on jo 15 vuotta vanha romu - ei kuitenkaan silti tunnu siltä? Ainoa patonki jota harrastan on esipaistettu ja siihen leikkelettä ja suolakurkkua väliin.Nikkelimarkka kirjoitti: Mulla on nyt xantia -94 ja kaikki sähköt on aina pelannut
Kun tuo Xantia tuli puheeksi niin...tuttavalla oli tälläinen 1.8i ja jo pienillä kilometreillä (150 000) tehtiin kansiremontti ym. pientä remppaa. Mutta eikös vaan sitten hänen seuraavakin auto ollut myöskin Citroen.


2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------