Onko saatavilla jotain vakiokalustoa millä moinen saadaan aikaiseksi, jos on niin mistä kannattaisi hankkia ?

Niin,eihän tuossa taidettukkaan edullisinta haeskella, joten suosittelenkin cobran hälytintä asennuksineen, hyvä hälytin maksaa kaikkineen n.340€.Lindroos kirjoitti:Ja kannattaa samalla harkita jos vaikka sijottaa 80-100€ lisää ja saa kunnon hälyyttimen. Itse laitoin reilu vuosi sitten Sikuran S2000TX VAT-hyväksytyn hälyn ja hintaa laitteella oli n. 170€. Asennus helppo ja mukana tulee hyvät suomenkieliset asennusohjeet. Multa saa vaikka W124 mallikohtaset asennusohjeet josta selviää tarvittavat johdot ja niidet värit jotta keskuslukko ja ajonesto toimii. Yleismittarin saattaa tarvita mutta muuten´asennus on aika simppeli. Aikaa meni mulla päivä kun purin etupenkit pois jotta sain johdot alkuperäsiin johtokanaaleihin mutta homman voi tehdä kyllä helpomminkin.
Äkkiä toi pieni lisäsijoitus maksaa ittensä takaisin koska kaskoon saa 5-10% lisäalennusta riippuen vakuutusyhtiöstä ja varkaustapauksissa omavastuuta ei ole.
Eikös tuo keskuslukko toimi alipaineella?? Pitääkö siinä olla vielä lisänä ohjain tätä varten??Lindroos kirjoitti:Ja kannattaa samalla harkita jos vaikka sijottaa 80-100€ lisää ja saa kunnon hälyyttimen. Itse laitoin reilu vuosi sitten Sikuran S2000TX VAT-hyväksytyn hälyn ja hintaa laitteella oli n. 170€. Asennus helppo ja mukana tulee hyvät suomenkieliset asennusohjeet. Multa saa vaikka W124 mallikohtaset asennusohjeet josta selviää tarvittavat johdot ja niidet värit jotta keskuslukko ja ajonesto toimii. Yleismittarin saattaa tarvita mutta muuten´asennus on aika simppeli. Aikaa meni mulla päivä kun purin etupenkit pois jotta sain johdot alkuperäsiin johtokanaaleihin mutta homman voi tehdä kyllä helpomminkin.
Äkkiä toi pieni lisäsijoitus maksaa ittensä takaisin koska kaskoon saa 5-10% lisäalennusta riippuen vakuutusyhtiöstä ja varkaustapauksissa omavastuuta ei ole.