w202 bensapumppu
w202 bensapumppu
Joo-o , olin tuossa mesellä matkoilla etelän sukulaisilla kun yhtäkkiä ilman mitään varoitusta alkoi auto nykiä heti kun kierrokset menivät yli 3000 , joskus tapahtui myös satunnaisia sammumisia. Varovasti ajellen pääsin pois takaisin kotiin , mutta kun sammutin auton kotipihaan eipä se enää lähtenyt käyntiin. Taino kyllä se käyntiin lähtee mutta sammuu noin 5 sekunnin jälkeen ikään kuin bensan puutteeseen. huomasin myös että bensapumpun hurahdusääntä ei enää kuulu kun laitan kiesin käyntiin , joten päättelin että bensapumppu on todennäköisesti särki. Nyt itse aiheeseen
Ensinnäkin , pitäisi hommata itse pumppu , mistä? Toiseksi , Pumppuhan sijaitsee takaistuimen takana (?) joten kyselisin että onko suuri homma vaihtaa itse vai kannattaako suosiolla jättää ammattilaisen urakaksi
kiiitos jo etukäteen.
w201->w201->w202->w203->???
Mittaa tuleeko bensapumpulle virtaa, jos tulee, vika on mitä todennäköisimmin releessä, nuo releet ovat kulutustavaraa, eikä ole pahanhintainen w202 koseen ostaa summamutikassakaan (verraten noihin vanhempiin Mersuihin) joihin tuo osa jo maksaa) KL-varaosasta niitä saa, jos ei Vehoa halua vaivata.
Enemmän releitä menee kun pumppuja, jos tällaisen karkean arvion antaa.
Enemmän releitä menee kun pumppuja, jos tällaisen karkean arvion antaa.