Pellen paja OY

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Vastaa Viestiin
Avatar
IsoE
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1338
Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
Paikkakunta: Täs pellon reunalla
Viesti:

Pellen paja OY

Viesti Kirjoittaja IsoE »

Ilmastointilaitteen teho on alkanut hiipua ja ilmeisesti aineet lopussa. Soitin Pellen pajalle...
- Kysyttiin auton ikää ja he ilmoittivat että siinä on ne vanhat aineet sisällä.
Tähän totesin että moottoritilassa on lappu josta ilmenee mitä ainetta järjestelmässä tällä hetkellä on.
- Kysyivät että mitä siinä lukee?
Ulkomuistista kerroin mitä siinä suunnilleen luki ja kerroin että minulle väitettiin että pitäisi olla päivitetty uudemmalle aineelle.
- Kovasti ihmettelivät tätä, mutta myöntyivät lopulta että niinhän se sitten taitaa olla. Ainakin numerot täsmäsivät uudempaan aineeseen.
Kyselin että onko kuinka paljon ruhkaa ja milloin ehtisivät katsoa tuota autoani?
- Onhan tässä tätä hommaa, mutta jos vaikka huomen aamulla tulisit.
Ai siis huomenna jo? Totesin että sehän sopii mainiosti.
Kysyin vielä että kuinka kauan siinä menee aikaa? Jätänkö auton sinne ja haen seuraavana päivänä kun olen iltavuorossa töissä.
- Ei kun tuut heti aamusta niin eiköhän se saada n. tunnissa kuntoon jos ei mitään suurempaa ilmene. Voi mennä puolikin tuntia vaan...
Mielestäni nopeaa palvelua ainakin toistaiseksi. Huomenna jatkan lisää aiheesta kunhan nään miten palvellaan ja saadaanko ilmastointi elvytettyä. Sekä mitä tämä lysti maksaa 8) . Jatkoa siis luvassa...
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
timo230e
Mersumies
Mersumies
Viestit: 836
Liittynyt: Ti 08.04.2003 21:45
Paikkakunta: VANTAA

Viesti Kirjoittaja timo230e »

Hyvä paikka, olen käynyt itsekin.
ex123 300da 78. ex124 230ea 88. ex 203 220 cdia. 204 cdia 220 ja kesä 126
Avatar
IsoE
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1338
Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
Paikkakunta: Täs pellon reunalla
Viesti:

...jatkuu.

Viesti Kirjoittaja IsoE »

Noniin. Olin paikalla 07.55 ja yksi auto näytti olleen jo sisällä. Piha oli täynnä eika vapaata tilaa ollut.
- Mitäs asiaa kysyttiin?
Esitin asiani ja käski ajaa auton sivuun pois muitten tieltä :?. Kävelin takaisin ja sisällä ollut auto perutti juuri ulos. Hallinoven vieressä oli jonossa 2 kpl. S124:sia ja mun W124 pihan perällä.
Kello oli tasan 08.00. Toinen S124:nen ajoi sisään ja minun käskettiin ajaa sen taakse. Hetken odottelua että piuhat saatiin kiinni farkkuun ja sitten minun autoon. Siinä sitten juttelin sen farkun 250TD -88 omistajan kanssa jne. Hän kehui tuontiautojen kuntoa ja oli ajanut edellisellä -82 Suomi 123:llaan 14 vuotta. Sitten alkoi olla pellit paperia ja piti saada uudempi alle. Ennen 123:sta hänellä oli ollut niinkin mielenkiintoinen laite kuin farmari warre. Silläkin mies oli ajanut peräti 12 vuotta.
Kello oli 08.30. Väriaineet sekaan ja testaus että flektit lähtee pyörimään. Kas kummaa... nehän toimi. 35min ja pääsin pois :shock: . Nopeaa palvelua ja hintaa operaatiolle kertyi 120€. SUOSITTELEN! :?
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
dry
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 183
Liittynyt: Su 15.05.2005 19:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja dry »

Kuin myös käytin autoni S124 siellä. Pääsin aikaa varaamatta sisään, letkut kiinni, tyhjennys, testiaineet sisään - ei vuotoa, uudet litkut tilalle ja pois. Maksoi 130, pääsit siis 10 € halvemmalla :wink:
......................................................................
300 TE 4Matic (-Matikki-), M103.985
Avatar
Antti V
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1495
Liittynyt: To 03.06.2004 10:32
Paikkakunta: Naantali/Nummela

Viesti Kirjoittaja Antti V »

Kylläpä siellä onkin tänään ollut ahdasta :wink: :wink: Mulla luultavasti vuotaa yksi O-rengas, mutta kun olin sen konehuoneen pessy, jouduttiin tänään laittaa vielä uusiksi väriaineet.

Niin ja eiköhän se kerro paikan laadusta, kun katsoo sitä ajoneuvo jonoa siinä pihassa. Jos siellä on ruuhkaa, niin herkästi porukka jää odottamaan omaa vuoroa, eikä lähde kokeilemaan muualle.

Oikeastaan ongelma kuin ongelma ilmastoinnissa, niin kyllä Pelleltä avun saa.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Avatar
markku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 598
Liittynyt: Ti 02.09.2003 06:58
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Pellen Paja

Viesti Kirjoittaja markku »

Lisäsin tuonne pääkaupunkiseudun hyvät huollot-threadiin Pellen Pajan käyttöohjeet, koska tämä threadi vajoaa aikanaan unohduksiin ja tulevat mersumiehet eivät välttämättä osaa asiaa haulla etsiä.
S320L -97
Vastaa Viestiin