190E konepelti "höyryää"
190E konepelti "höyryää"
Sadekelillä ajellessa huomasin konepellin olevan niin kuuma, että sadevesi alkaa höyrytä siinä (siis paikallaan oltaessa). Eilen katselin konepeltiä tarkemiin ja huomasin, että maalipannassa on halkeamia tuossa kuumassa kohdassa. Kohta sijaitsee pakosarjan päällä. Ei liene normaalia, että noin kuumana käy, että maalit alkaa lohkeilla?!
dansku kirjoitti:kannattaa ostaa alkuperäinen turbo mallin konepellin äänisuoja verhoilu.
siinä on semmoinen alumiini lämpösuoja pakosarjan kohdalla.
ei ole mikään kamalan kallis, esim. jossain kl-varaosissa.
jep tollanen pitäs laittaa kun on toi eriste ruvennut sulaa/murenemaan kuumuudessa
<----kiiihtyyy
www.lakesteel.org
www.lakesteel.org
Asian ajaa esim.Biltemasta ostettu foliopintainen eristelevy.Esteettisest puolesta on varmaan eri mielipiteitä,mutta käytännön kannalta:onhan tuo hohtava pinta hyvä varoitus muille,jos on pimeällä tiellä nokkapelti pystyssä.Sitäpaitsi yleensähän se nokkapelti on kiinni.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
se bilteman foliopa..ka on ihan turhaa tavaraa.
juuri sen folio pinnan takia ei toimi niinkuin pitäisi. kova, kiiltävä metallipinta=folio ei ime ääniaaltoja itseensä, vaan heijastaa niitä eteenpäin.
alkuperäinen tai vastaavanlainen kuumuuden kestävä, ääniaaltoja imevä matto se pitää olla.
juuri sen folio pinnan takia ei toimi niinkuin pitäisi. kova, kiiltävä metallipinta=folio ei ime ääniaaltoja itseensä, vaan heijastaa niitä eteenpäin.
alkuperäinen tai vastaavanlainen kuumuuden kestävä, ääniaaltoja imevä matto se pitää olla.
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR