uskaltaako vetää?
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
uskaltaako vetää?
uskaltasko vetasta autotraileria kilpuri kyydissä tolla 250D:llä (w124)ku siinä o automaatti? kestääköän tuo pikkulaatikko?
power is nothing without control...
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Senhän sillä saa vetää, mitä tehdas lupaa
Ja jos koukkukin on oikein mitoitettu.
Eikös automaateilla saa pääsääntöisesti vedellä raskaampia kuormia, kuin manuaalilla?
Näin ainakin väyrysissä.
Muutama päivä sitten näin S202:n perässä ison autotrailerin.
Tuli vaan mieleen, että onkohan tarkoitus jotain trailerillekin laittaa,
vai oliko kyseessä vain trailerin siirto

Ja jos koukkukin on oikein mitoitettu.
Eikös automaateilla saa pääsääntöisesti vedellä raskaampia kuormia, kuin manuaalilla?
Näin ainakin väyrysissä.
Muutama päivä sitten näin S202:n perässä ison autotrailerin.
Tuli vaan mieleen, että onkohan tarkoitus jotain trailerillekin laittaa,
vai oliko kyseessä vain trailerin siirto

* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Re: uskaltaako vetää?
Malttia kuskille,ja jotakuinkin rajoitusten mukaan kun ajelee,mikä ettei.peteracing kirjoitti:uskaltasko vetasta autotraileria kilpuri kyydissä tolla 250D:llä (w124)ku siinä o automaatti? kestääköän tuo pikkulaatikko?
Jos muuten on loota kunnossa,ja katsot että öljyä on.
Varaa enemmän aikaa,pieni tauko parinsadan km välein tekee kuskillekin hyvää.Ei mikään raketti tuo 250,mutta kun on aisapainoa vaikkapa 40-50kg,on vakaa kulkija.
Kulkuneuvot:
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
Lisäksi tiukoissa mäissä voi pistää pakkokolmosen sisään, ettei älyttömällä vedättämisellä paikat turhaan kuumene. Samoin rinneliikkeellelähdöissä raskaalla kuormalla kannattanee käyttää ykköstä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
Kolmosen käyttö on jopa järkevää, jotta kulutus pysyy kurissa. Itsellä 1500 kg perässä 124:ssa 260 E:ssä ja ei mitään ongelmia.Timo L. kirjoitti:Lisäksi tiukoissa mäissä voi pistää pakkokolmosen sisään, ettei älyttömällä vedättämisellä paikat turhaan kuumene. Samoin rinneliikkeellelähdöissä raskaalla kuormalla kannattanee käyttää ykköstä.
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
Eihän Kemistä Syötteelle ole kuin se parisataa kilsaa,kannattaa tosiaan ajella sillä kolmosella ja antaa kiertää koneen vaan,kulutuskaan ei ainakaan nouse.peteracing kirjoitti:sillä o kyllä pakko vetää sataa ku rajotusten mukaan ajaessa hyppii 3:sen ja nelosen väliä tauotta.. pikkumatkoja oon repiny mut ny pitäs mennä syötteelle kemistä
Minulla on nuo 250D:t manuaaleja,eikä vitosta siinä kannata käyttää ison peräkärryn vedossa ollenkaan.
Kulkuneuvot:
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43