W201 projekti

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
teitsari
Sisäänajossa
Sisäänajossa

W201 projekti

Viesti Kirjoittaja teitsari »

Näitä näyttää olevan siunaantunut kun kattelee tätä Projektit -osiota. Mutta tässä vielä yksi. Pienen metsähallituksen puolella vierailun
seurauksena muotoutuneita lommoja olis tarkotus jotenkin suoristella. Tässä pari kuvaa:

Kuva
Kuva

Mulla ei ole juuri ole hajua, että miten noita lähtis korjailemaan. Itse noita en varmastikaan osaa suoristaa, eli nähtävästi visiitti jollakin
peltikorjaamolla ois edessä. Tällein alkuun kaipailisin asiasta tietäviltä jonkinlaista osviittaa työn laajuudesta ja summasta mitä peltiseppä
tuosta suunnilleen veloittaisi.

Maalin numerokoodia speksailin tuossa jokin aika sitten myös. Olettaisin sen olevan tuo "071", mutta varmistuksen kysyisin samalla
sitäkin. Jos ei se tuo ole, niin mikä se mahtaisi näistä olla? Vai onko edes oikea kilpi kuvattunakaan,...?

Kuva
Terho P
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Terho P »

ammattikorjaamolla tehtynä arvioisin noin 1000 euron paukkua :( riippuen tietysti kuinka kilpailutetulla alueella asustat helsingin seudulla kuitenkaan tuskin selviää onnilla ja rovaniemellä taasen vähemmällä... mutta euron fiksari tapaa tehdä viiden vahingon eli en suosittele säästämään liikoja :? luulisin tuon olevan värinro..

ja jos vain peltiseppää kaipailet niin jos purkailet itse niin luulis 200 euroa piisaavan pellisepän palkkioon..
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
teitsari
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja teitsari »

Kiitos vastauksesta. Pitänee nähtävästi tuota peltiseppä-vaihtoehtoa
tiedustella ensin,... Jopas onkin hintavaa puuhaa tuo "maastoajo" :oops: :lol: .
Terho P
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Terho P »

taisin muuten olla väärässä tuosta väri nrosta :oops: mutta oikean vastauksen taisitkin jo saada... :oops: juu ei se halpaa lystiä oo siis tuo "maastoajo" siksipä olenkin sitä itse jo vähentänyt :? :oops: :lol:
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
kuitsi
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja kuitsi »

Värinumero on tuo alhaalla vasemmalla oleva eli 122. Tuo 071 on sisustan väri eli taitaa olla musta kangassisustus.
Vastaa Viestiin