Slk 200 -98 kardaanin etulaakeri

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
sälli
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: Ma 24.04.2006 13:27
Paikkakunta: Vantaa

Slk 200 -98 kardaanin etulaakeri

Viesti Kirjoittaja sälli »

Huomasin tossa että ujellus joka tulee esim: pintakaasulla ajaessa tulee kardaanin etulaakerista
Ihmettelen vai kun se on kumilaakeri

Onko kellään kokemusta laakerin vaihdosta

Näyttää olevan 6 pultilla kiinni eli pitääkö kardaani ottaa kokonaan irti vai saako sen vaihdettua välistä ?

varmaan samallainen kun c-koppasessa 8)
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3004
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

Ei tarvitse koko kardaania irroittaa. R170:ssä kardaanin laakerin saa vaihdetuksi katkaisemalla kardaanin keskeltä. Pohjassa on vähän haittaavia ekstravahvikkeita - avoautosta kun on kyse - mutta ihan sama filosofia operaatiossa on SLK:n tapauksessakin kuin muissakin korimalleissa.
-T

[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3004
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Re: Slk 200 -98 kardaanin etulaakeri

Viesti Kirjoittaja eerola »

sälli kirjoitti:Huomasin tossa että ujellus joka tulee esim: pintakaasulla ajaessa tulee kardaanin etulaakerista
Ihmettelen vai kun se on kumilaakeri...
Kumin sisällä on ihan tavallinen kuulalaakeri. Sen voiteet pukkaavat kuivumaan. Ja sitten alkaa ujeltaa.
-T

[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Vastaa Viestiin