Hojo vaan kaikille.Eli hommasin eilen sen ekan mersun joka on tollanen -83 ruiskubensa.Mittarissa 400tkm.Vika on se,että kun koittaa ajaa tasakaasulla niin sitä ei ole.Tyhjäkäyntiä käy kuin sveitsiläinen kello eikä aaltoile yhtään mutta kaasupoljin se vaan tuntuu niin oudolta.Tasakaasulla ajettaessa pikkuisen nostaessa hukkuu veto kokonaan.Sitten painetaan ja painetaan hissunkissun kaasua lisää ja kappas autopa aloittaa suunniteltua hurjemman vedon???Eli hieman hankala pitää sitä semmoista tasavauhtia kun heppa ei siihen oikeen suostu.Merkki on minulle aivan uusi enkä tiedä mistä vikaa lähtisin hakemaa Josko täältä tipahtaisi tietotaitoo tyhmien korvien väliin?
Apuva!Oonko nyt tulevana merkin harrastajana löytänyt semmoisen vian,mitä ei ole ollut kunniaa löytyä keneltäkään muulta .Muutenhan kyyti on aivan oivallista.Tuntuu väliin kuin ajaisin impalalla paitsi että siitä puuttuu katto.
Tää malli on mulle kyllä ihan vieras, mutta oiskohan siellä ruiskun kyljessä kaasuvivustossa joku tyhjäkäyntikatkaisija, joka kertoo että koneen pitää mennä tyhjäkäynnille ja veto häviää kokonaan. Katkaisija jotenkin irti tai kaasuvivustossa jotain väljää jossain? Sitten kun painat kaasua lisää, niin jossain vaiheessa tyhjät häviää ja kaasupoljin onkin jo niin syvällä, että heppa meinaa karata laitumelta ihan saman tien.
Ilmanputsarin kun purat pois, niin sieltähän saa hässäkkää näkyviin. Ainakin saa tarkistettua mahdolliset väljyydet jossain.
Marde kirjoitti:Tää malli on mulle kyllä ihan vieras, mutta oiskohan siellä ruiskun kyljessä kaasuvivustossa joku tyhjäkäyntikatkaisija, joka kertoo että koneen pitää mennä tyhjäkäynnille ja veto häviää kokonaan. Katkaisija jotenkin irti tai kaasuvivustossa jotain väljää jossain? Sitten kun painat kaasua lisää, niin jossain vaiheessa tyhjät häviää ja kaasupoljin onkin jo niin syvällä, että heppa meinaa karata laitumelta ihan saman tien.
Ilmanputsarin kun purat pois, niin sieltähän saa hässäkkää näkyviin. Ainakin saa tarkistettua mahdolliset väljyydet jossain.
Mulla se kytkin kyllä toimii niin että jos sitä painaa ja kaasuttaa samalla, niin se käyttää moottoria aina välillä tyhjäkäynnillä ja sitten aina nostaa kierroksia ja taas sama uudelleen. Oisko kytkimessä vikaa kysyjällä?
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
No johan tärppäs.Ulompi vivusto johon vaijeri tulee kiinni ja jonka läpi kulkee sisemmän vivuston tuommoinen holkki oli päässyt muuttumaan niin pyöreäksi siitä 90 asteen kulmasta,että siihen piti hitsata lisää tavaraa ja viilata se niin ettei holkki pääse elämään liikaa.Eipä olisi uskonut että noilla kilometreillä rautainen vivusto pääsee pyöristymään noin huimasti Kiitoksia vain vinkeistä
mecikoo kirjoitti:No johan tärppäs.Ulompi vivusto johon vaijeri tulee kiinni ja jonka läpi kulkee sisemmän vivuston tuommoinen holkki oli päässyt muuttumaan niin pyöreäksi siitä 90 asteen kulmasta,että siihen piti hitsata lisää tavaraa ja viilata se niin ettei holkki pääse elämään liikaa.Eipä olisi uskonut että noilla kilometreillä rautainen vivusto pääsee pyöristymään noin huimasti Kiitoksia vain vinkeistä
Rasvauksen puutetta jos vaikka vika löytyis siitä.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter