11,90 300 D varttimaili
11,90 300 D varttimaili
kalajoella la 15,7, 11,92 ajettu
paraneeko aika sunnuntaina jää nähtäväksi
laittakaas videota jos vain mahdollista.........
kuullaan
Edit. 8.9.06 otsikkoa muokattu tilanteen tasalle. Timo L.
paraneeko aika sunnuntaina jää nähtäväksi
laittakaas videota jos vain mahdollista.........
kuullaan
Edit. 8.9.06 otsikkoa muokattu tilanteen tasalle. Timo L.
Joo reissu heitetty... Ei ratkennut ongelmat vielä...
Turbiini oli kyllä tavallista parempi mutta koneessa on niin heikko vääntö alhaalla et tarvis kai jotain 4000rpm stallia ennen kuin toimis.
Pitää kokeilla jotain uusia jekkuja seuraaviin lähtöihin.
Turbiini oli kyllä tavallista parempi mutta koneessa on niin heikko vääntö alhaalla et tarvis kai jotain 4000rpm stallia ennen kuin toimis.
Pitää kokeilla jotain uusia jekkuja seuraaviin lähtöihin.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
eikö nosta paineita, jos pitää pienen tupakkitauon kaasu ja jarru pohjassa? kapeakantinen nosti jonkin verran muokatulla turbiinilla, kun savutti ensin sellaiset 20 sekunttia paikollaan sitten lavetti ampaisi holtittomasti sutien ja tuloksena päivän huonoin aika...
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Jarkko Siekkinen vois tietää paremmin tuon mahdollisuuden?NFS kirjoitti:Onko mersun lootaan mitään mahdollisuutta saada TransBrakea
Sillä jos millä saa paineet ylös.
Laatikko lähtee muutenkin Siekkiselle päivitykseen huomenna.
Tuossa linkki videoon http://www.proarm.com/video2/Mersu15.07.06_11.92.wmv
Kiitokset vielä kaikille tutuille ja vieraille jotka kävitte varikolla projektia katsomassa.
Seuraavassa kisassa Motoparkissa ajetaan tosissaan sitä kympillä alkavaa aikaa kiinni.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Täytyy nyt yrittää pitää mersu mersuna ja unohtaa (ainakin tältä kesältä) noi jenkkilaatikot.
Tuossa linkissä on kiva laskuri joka ilmeisesti perustuu tilastoihin mitä on ajettu vartilla.http://www.wallaceracing.com/et-hp-mph.php
Tuolla mun loppunopeudella pitäis päästä tämän painoisella autolla 10.49 aikaan jos voimansiirto pelais hyvin. Edellyttää et lähtis viivalta niinkuin siitä pitäis lähteä.
Kattelin kun irrotin laatikon tänään et on uudet isot rättiniveletkin hiukan saaneet kyytiä
Hämmästyttävän paljon tuo laatikko kyllä sietää tehoja.
Tuossa linkissä on kiva laskuri joka ilmeisesti perustuu tilastoihin mitä on ajettu vartilla.http://www.wallaceracing.com/et-hp-mph.php
Tuolla mun loppunopeudella pitäis päästä tämän painoisella autolla 10.49 aikaan jos voimansiirto pelais hyvin. Edellyttää et lähtis viivalta niinkuin siitä pitäis lähteä.
Kattelin kun irrotin laatikon tänään et on uudet isot rättiniveletkin hiukan saaneet kyytiä
Hämmästyttävän paljon tuo laatikko kyllä sietää tehoja.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Ei ole vielä tarvinnut vahvistella, kun kaikki on kasattu uusilla alkuperäisillä varaosillaMika.T kirjoitti:Koskahan noissa alkaa nuo takapään tukitangot antamaan periksi. Takapään pitkittäistukivarsi alkaa olla jo kohtuu kovilla noilla tehoilla. Samoin takakelkan kiinnitys.
Vai joko niitä on vahvisteltu?
Mielenkiinolla odotellaan seuraavia kisoja, silloin ne vasta kovilla tulevat olemaankin
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Missä kisoissa auto seuraavaksi nähdään, Motopark?
Toyota Hilux Doublecab -08
M-B 300-24 TE Sportline S124 -90 (projekti, rotta-look)
M-B 300TD S124 -90 (projekti)
M-B 300 TE S124 -91 (purussa)
Volvo 245 Turbo -84 (orggis, projekti)
Ex: M-B 320CDi W220 -05
Ex: M-B 220CDi S202 -00 (toimitti vetokoukun virkaa)
EX: MB 290 DT W210 -97
Ex: MB 230 TE S123 -81
Ex: MB 250D W124 -91
Ex: MB 190E W201 -84
M-B 300-24 TE Sportline S124 -90 (projekti, rotta-look)
M-B 300TD S124 -90 (projekti)
M-B 300 TE S124 -91 (purussa)
Volvo 245 Turbo -84 (orggis, projekti)
Ex: M-B 320CDi W220 -05
Ex: M-B 220CDi S202 -00 (toimitti vetokoukun virkaa)
EX: MB 290 DT W210 -97
Ex: MB 230 TE S123 -81
Ex: MB 250D W124 -91
Ex: MB 190E W201 -84
Kun laskee eri painoilla ja tehoilla, saa tuosta linkistä aina tulokseksi, että ET (s) x loppunopeus (km/h) = 2156. Tämä lienee jonkinlainen ihannetulos, kun kaikki menee nappiin. Vaihteiston tyyppiä, moottorin vetoaluetta, ilmanvastusta, vierintävastusta jne. ei voi ottaa huomioon näin kaavamaisessa tuloksessa eli hajontaa varmasti löytyy.Petri K kirjoitti:Tuossa linkissä on kiva laskuri joka ilmeisesti perustuu tilastoihin mitä on ajettu vartilla.http://www.wallaceracing.com/et-hp-mph.php
Tuolla mun loppunopeudella pitäis päästä tämän painoisella autolla 10.49 aikaan jos voimansiirto pelais hyvin. Edellyttää et lähtis viivalta niinkuin siitä pitäis lähteä.
tomant
SEC-560 kirjoitti:
Milläs koneella tämä peli on, OM606 ? Entäs turbo ja vääntö ?
Komiasti kyllä kulkee.
Kone on juurikin tuo OM606 turbo LDS:n muokkaama HX50 ja vääntö riippuu niin paljon ilman lämmötilasta 750Nm oli viimeksi penkissä +28 ulkona
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Juu, niin tekee. Mutta kun muunnat laskurin antaman loppunopeuden kilometreiksi tunnissa eli kerrot 1,609:llä, saat nopeuden ja loppuajan tuloksi joka kerta 2156. Eli laskurin mukaan ihanne-ET on 2156 jaettuna loppunopeudella (km/h).Petri K kirjoitti:Tuo laskuri ymmärtää vain paunoja ja maileja ja tehona hp (745 W)joka on pikkusen enemmän kuin hv (735) eli tuo minunkin tulokseksi saama 588hp = 596 hv :)
tomant
Palikat on vielä tätä kirjoitellessa levällään ympäri Suomea Mutta tavoite on että kaikki on Lauantaina aamulla kasassa ja varikolla Motoparkissa.
Moottori on kai ainoa joka ei ole ollut päivityksen kohteena tällä välin jos ruiskutuspumppua ei lasketa mukaan
Moottori on kai ainoa joka ei ole ollut päivityksen kohteena tällä välin jos ruiskutuspumppua ei lasketa mukaan
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Tsemppiä vaan Petrille, ne viimeiset päivät (ja yöt) tallilla on aina melkoista härdelliä!
Minä en ole ajanut tänä kesänä vielä metriäkään hopalla mutta Alastarolle pitäs vielä ehtiä ennen lumen tuloa
Minä en ole ajanut tänä kesänä vielä metriäkään hopalla mutta Alastarolle pitäs vielä ehtiä ennen lumen tuloa
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!