Tuli tommonen 190 e 2.3 -90 ostettua ja muutama kysymys olis. Auto vetää hiukan oikealle, eli kun päästää ratista irti kääntyy ratti n. 20 astetta oikealle. Mistä mahtaa johtua?
Mistä näkee onko lukkoperää vai ei, pitäiskö näkyä siellä alkup. lisävarusteet listalla minkä se venäläinen sivu antaa?
Autoon kuulemma juuri laitettu konin iskarit. Ei madallettu mutta rekisterissä lukee että katsastettu -40mm madallukselle, eli ilmeisesti nostettu takaisin myöhemmin. Alusta on kyllä veltto kun mikä, pitäis tietty verrata vastaavaan vakioon niin tietäis paremmin mutta saakos tota jäykistettyä ilman madaltamista? Mikäs on vakion maavara jos vaikka tarkastaisin kuitenkin?
Miten tolla oikein kuuluu ajaa? =) Tuntuu että alle 2000 rpm on turha edes koittaa, jyrisee kun tiejyrä. Taitaa olla siis ominaisuus että vasta 90 kmh jälkeen voi käyttää 5 vaihdetta?
edit: niin meinas unohtua vielä. Tossa ny paikalla joku ralliratti mikä sopivasti peittää 50% mittaristosta. Mitäs mallista kannattais yrittää etsiä korvaajaa, ei mielellään mikään laivan-ruori muttei tällanen mittarin peittäjäkään?
Haulla koitin ettiä vastauksia mutta löytyi muutama miljoona viestiä niin aattelin kysyä uudestaan.
w201 kysymyksiä?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ti 13.12.2005 20:07
- Paikkakunta: Tornio
Nänä vastaukset koskevat siis lähinnä dieselmalleja, ja 124 koria: Kuluuko renkaat omituisesti, tai oliko autossa ostohetkellä uudet renkaat? Itse käyttäisin autoa joka tapauksessa nelipyöräsuuntauksessa. Ajotyylistä; ainakin dieselmoottorit ovat kierroskoneita, itse käytän vitosta n. 85 ylöspäin, kiihdytyksessä nelonen sisään.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
Re: w201 kysymyksiä?
Tervetuloa foorumille.waka kirjoitti: Mistä näkee onko lukkoperää vai ei, pitäiskö näkyä siellä alkup. lisävarusteet listalla minkä se venäläinen sivu antaa?
Miten tolla oikein kuuluu ajaa? =) Tuntuu että alle 2000 rpm on turha edes koittaa, jyrisee kun tiejyrä. Taitaa olla siis ominaisuus että vasta 90 kmh jälkeen voi käyttää 5 vaihdetta?
ASD (automaattinen 100% tasauspyörästön lukko) pitäisi näkyä ryssien sivulla. Lisäksi mittaristossa kuuluu olla nopeusmittarin keskellä keltainen kolmiovalo sekä "vikavalo" ASD varoitusvalorivistössä.
Viitosvaihde on aika pitkä, eli suosittelen käyttöä yli 90-100 km/h mittarinopeuksissa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi