
1. Ilmamäärämittari
2. Seoksen säätöruuvi (ruuvi ilmamäärämittarin sisällä vipuvarressa)
3. Polttoaineen määränjakaja
4. Suihkutuspaineen säädin (säätää suihkutettavan polttoaineen määrää eri kuormitusolosuhteissa)
5. Elektroninen ohjainlaite (ohjausyksikkö)
6. Polttonestesuodatin
7. Polttonesteen paineenvaraaja (säilyttää polttoainepaineen hetken sammutuksen jälkeen, mahdollistaa uudelleenkäynnistyksen kuumana)
8. Sähköinen siirtopumppu
9. Suuttimet
10. Kaasuläppäkytkin (tunnistaa joutokäynti- ja täyskaasuasennon)
11. Lämpöaikakytkin (rajoittaa kymäkäynnistyssuuttimen toiminta-aikaa lämpötilan perusteella)
12. Kylmäkäynnistysventtiili eli -suutin, (auki esim. W201 12s@-20 Celsius ja 0s@+5 Celsius, lineaarinen)
13. Lämpötila-anturi (esim. W201 noin 25kOhm@-30 Celsius, 2,2-2,8kOhm@+20 Celsius, 290-370 Ohm@+80 Celsius ja noin 100 Ohm@+120 Celsius, epälineaarinen)
14. Lisäilmaluisti
15. Ensiöpaineen säädin (pitää syöttöpaineen vakiona)
Aikojen ja vastusten lähde: Mercedes 190/190E, So wird's gemacht, E. R. Etzold.
Kaikki mainitut teokset Alfamerista.
Kiitokset Tomant!
-Jukka