Jube kirjoitti:Kylläpä se käy ku nostaa reikään, mutta se että kannattaako sitten 2.5turboD:n jatkoksi laittaa nelos manuaalia on ihan toinen juttu
Automaattia vai getrackia siinä vaisusti ehdottelet? Saattaahan siinä 4-lovisessa se vaihdevälin pituus rassata.
Tuolla "myydään mersuja"-osiossa on yksi 124turboD, kolari auto, olisiko siitä järkevää ottaa kone/laatikko? ehkäpä perä myös..
-Jukka
No lähinnä ihan normi 5v manuaalia ehdottelen ku se ei oo läheskään yhtä kallis kuin getrac.
Miksei automaattikin, mutta kun auto on aluperin manuaali niin ei tarttis muokkailla.
Kyllähän se "viisainta" ois ostaa turbokone, laatikko ja perä+vetarit jostain kolariautosta niin helpoimmalla pääsee...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Taitaa olla kysymyksessä 250td, eli farmari tuolla myyntiosastolla. Lue ajatuksen kanssa koko ilta tätä turbo-osiota, niin olet aamulla viisaampi.....
Helpoin on ostaa valmis turbod auto, ei maksa vaivaa alkaa muuttamaan bensaa-autosta. Esim. nettiautossa on 3700 ja 4500 eurolla 190 2.5turboja kaupan. Bensa-auton tekniikka ei ole juuri minkään arvoinen käytettyjen osien markkinoilla.
Kuten alussa mainitsin, suunnittelu pohjalla tämä vielä on..
Paljon hyvää tietoa on tullut, koskien projektia..Kiitokset siitä.
Varmasti jos hyvän kokonaisuuden haluaa, niin saa satsata rahaa jonkinverran.
Ja ei minulle paljoa säästöä diiselissä kerry kun ajua vuodessa on n.20 000km.
Joten annan vielä toistaiseksi ajatuksen hautua ja tankata bensaa..
-Jukka
MB 190E 2.0i -89
Chevrolet El Camino 4.3 -79
«Mercedes Benz - what more could you want?»
- More MB:s