Pienten lommojen ja painatumien korjaus
Pienten lommojen ja painatumien korjaus
Kuka osaa neuvoa miten voisi korjata pienet painaumat ( lommot ) auton kylkipelleistä. Mikä keinoksi jos haluaa maalipinnan säilyvän hyvänä ja miten kannattaa silloin menetellä jos auton maalaa kokonaisuudessaan. Pakkelit ja muutkin täytteet eivät ole hyvä keino pitkällä tähtäimellä.
Amroj
Suosittelen käyntiä "tikkumiehellä". Homma perustuu juuri siihen, että maalausta ei tarvita. Lommo oiotaan sisäpuolelta "tikuilla" kuulemma peili apuna ulkopuolella. Kaveri on jokusia autoja käyttänyt oiottavana ja kaikista on tullut hyviä. Itse en ole hommaa livenä nähnyt, mutta auton "ennen ja jälkeen". Uskomattoman hyvä lopputulos. Netistä varmaan löytyy yhteystietoja ko virtuooseille? Menetelmällä on joku oikein hieno nimikin, jota en muista.
Kaikki alta kymmenen millin pultit aukee molempiin suuntiin!
CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)
CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)
Moi !
www.smartrepair.fi
Olen aiemmin lukenut noista menetelmistä olikohan Tuulilasista. Liimaavat jonkinlaisen "vetotikun" lommon kohtaan ja sillä vedetään pelti muotoonsa. Tikku lähtee sitten irti maaliin jälkiä jättämättä. Kertokoon joku, jolla on omakohtaista kokemusta lisää.
T; Wade
www.smartrepair.fi
Olen aiemmin lukenut noista menetelmistä olikohan Tuulilasista. Liimaavat jonkinlaisen "vetotikun" lommon kohtaan ja sillä vedetään pelti muotoonsa. Tikku lähtee sitten irti maaliin jälkiä jättämättä. Kertokoon joku, jolla on omakohtaista kokemusta lisää.
T; Wade
Stuttgart kirjoitti:Suosittelen käyntiä "tikkumiehellä". Homma perustuu juuri siihen, että maalausta ei tarvita. Lommo oiotaan sisäpuolelta "tikuilla" kuulemma peili apuna ulkopuolella. Kaveri on jokusia autoja käyttänyt oiottavana ja kaikista on tullut hyviä. Itse en ole hommaa livenä nähnyt, mutta auton "ennen ja jälkeen". Uskomattoman hyvä lopputulos. Netistä varmaan löytyy yhteystietoja ko virtuooseille? Menetelmällä on joku oikein hieno nimikin, jota en muista.
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)