Uuden mersun (tai siis käytetyn, mutta...) osto olisi hyvin ajankohtainen tuossa reilu vuoden päästä tai mahdollisesti nyt keväästä. Mutta todennäköisesti vasta reilu vuoden päästä... (pikkusen alkaa hyvin..
Ja ajatuksena olisi väykky malli, kaikista isoimalla diesel koneella tai vaihtoehtoisesti 320 V6. Saksasta haettuna, ellei suomesta näppärästi löydy.
Tuo siis myöskin pähkinänä, mitä mieltä forumin kansa on valinnoista...
Mutta nyt kaihertaa mieltä se, että miten järkevää olisi maalauttaa uudelleen jollakin helmiäiskameleontti värillä tai sitten jollakin muuten syttyvällä värillä nykyinen mersuni? Siihen on palikkaa tulossa alle (tai osa jo varastossa odottamassa asennusta...) ja parissa kohdassa ruostetta. Joudun kuitenkin maalauttamaan nuo helmat, joten riittäisikö n.1500e parin ruostekohdan poistamiseen ja ylimaalaamiseen vai kohoaako hinta vielä suuremmaksi? Ja miten järkevä veto se tässä vaiheessa olisi?
Itse ei oikein osaa päättä asiaa, joten antaa suomalaisen demokratian sanoa sanansa.
Siitä tuo sai vielä kipinän, kun juttelin tuossa shellillä yhden mersumiehen kanssa, jolla oli kameleonttiväri W201:ssä ja sano, ettei se enää maksa paljoa ja sitä ei mene ku puol litraa per auto(mersu) tuota kameleonttiväriä. Joten ajatus "omastavanhasta-omaansamaanuuteenvanhaan" heräsi heti kukkimaan. Mutta takaraivossa on ajatus kuitenkin tuosta väykystä, joka tulee jossakin vaiheessa perheeseen...joka sekin moottorin osalta auki... Joten......
Jos sinä olisit minä ja minä olisin sinä, sekä se olisi me ja hän yhtäkuin minä sekä hän, niin mitä ME tehtäs?
Ja raha on myös se suhteellinen käsitys, eli JÄRKEVIÄ tekoja vai lompakon kautta TUNTEELLA?