Ylijänniterele
Ylijänniterele
Kysymys kuuluu voiko autolla ajaa kun tämä on irti? Releestä ilmeni ajan patinaa eli oli syöpynyt korjaus kelvottomaksi.Vaikuttaako abs:ssään kun syttyi samalla abs merkkivalo mittaristoon kun otin irti sekä lisärikastin lopetti toimimasta.Tämä rele on kahdella sulakkeella ja auto on 300TE. 

Ylijänniterele
Vai ei lähde käyntiin mulla toimii ihan normaalisti taitaa mulla olla joku maanantai malli. Tiistaina tulee uus. 

Re: Ylijänniterele
Olisiko antaa vinkkiä tuollaisen hintaluokasta ja mahdollisesta ostopaikasta? Omassa pikkumersussani kyseinen mokkula on kiukutellut jo pidempään, joten uutta tarvittaneen pian.
Kiitos!
Kiitos!
veholta, tai boschilta. hintaluokka on n.85€laxmarin kirjoitti:Olisiko antaa vinkkiä tuollaisen hintaluokasta ja mahdollisesta ostopaikasta? Omassa pikkumersussani kyseinen mokkula on kiukutellut jo pidempään, joten uutta tarvittaneen pian.
Kiitos!
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Niin no tämä on sähköisellä Bosch HFM -ruiskulla ja muutenkin sähköisempi kuin toi 300nen että kyllä tää on ihan varmaan tehty vähintääkin torstainapasi124 kirjoitti:Vai ei lähde käyntiin mulla toimii ihan normaalisti taitaa mulla olla joku maanantai malli. Tiistaina tulee uus.

Ylijänniterele
KL varaosat sieltä omaan 60€ maksaa.Taitaa olla yleinen vika onneks on helppo vaihtaa ei tarvii ressata ton takia, vaikuttaa vielä useaan toimintaan.
Onko tämä ylijännitesuojarele nyt se pääsyyllinen huonoon käynnistykseen?
Varsinkin kylmä sellaiseen?
Mullahan kävi tällä lailla;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
Taidan hakea KL:stä uuden,jos ei enempää maksa kuin 60 €.
Varsinkin kylmä sellaiseen?
Mullahan kävi tällä lailla;
Tästä lisää täällä;kekes kirjoitti:En tiedä liittyykö tähän,mutta eilen kun menin kauppaan pelas normaalisti,mutta sitten kun piti lähteä,ei millään käyntiin.
Sitten roplasin sytytysjohtoja ja puolan johto irti,lähti käyntiin,mutta huonosti,
Ja kun anto kaasua tyhjäkäynnistä sammui.
No pääsin Sammonkadun Teboilille ja piti sieltä kysyä neuvoa,eivät kerinneet vilkaiseen,kaveri joka olis osannnut käyttä testeriä oli poissa.
Mese ei lähtenyt enää käyntiin ollenkaan.
Noh ei siinä auttanut kun tilata Maanojan hinuri ja lähin autosähkökorjaamo oli Määttänen & Pohja Sammonvaltatiellä.
No se jäi sinne ja tänään tuossa keskipäivällä soittivat ja sanoi,että bensapumpun releen sulakkeet ruostuneet ja hapettuneet,taas toimii.
Että sellainen tapaus,ilmeisesti oireet viittasi siihen kun joskus sai startata
pitempään että lähti käymään,joskus taas lähti heti,varsinkin lämpimänä.
Se pa-rele on kuulemma akun takana,jossa samassa sulakkeet.
Kuuluusko muuten akun päällä olla joku suoja jottei vesi pääsis sinne?
Akun takan on joku kulunut muoivnen suoja.
Kannattaskohan se relekin tarkastaa,ettei ole tinaukset kärsineet,niinkuin joku
täällä kirjoitteli.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
Taidan hakea KL:stä uuden,jos ei enempää maksa kuin 60 €.
-Keke-
ex W140 SEL 300 -92
ex- W124 260E -86
ex W140 SEL 300 -92
ex- W124 260E -86