Kummanlainen painekotelo parempi?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Kummanlainen painekotelo parempi?

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Pako- ja imusarja näyttäs nyt tältä:
Kuva

Kuva

Noiden kartioputkien päälle pitäs tehä painekotelot ja vaihtoehot ois lähinnä seuraavat:

1. 2,5 tuumanen putki joka hieman supistuu loppua kohden ja paine tulee päästä

2. Kanttinen n.2,5 tuumaa leveä ja jonkin verran korkeampi, supistuu hieman loppua kohden ja paine tulee päästä

Tilaa on rajallisesti ei mahdu turbon pesien ja venttiilikopan väliin suurempaa putkea ku 2,5 tuumaa.

Ja tehotavotehan on tietty semmonen, että kaikki otetaan vastaan mitä tulee
:D
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
Rammstein69
Mersumies
Mersumies
Viestit: 711
Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
Paikkakunta: Humppila

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

en tiedä kumpi on parempi mutta omaani on tulossa pyöreä..?

eikös olekin kiva sovittaa viittä putkea turbon laipalle? :lol:
Chrysler 160 -74
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Rammstein69 kirjoitti: eikös olekin kiva sovittaa viittä putkea turbon laipalle? :lol:
On ja yhtä kivaa 10tä putkea toiseen laippaan ku pultitki pitäis saada kiinni. :? :)
Millhill Performance
-Built With Pride-
Vastaa Viestiin