Ja kaiken kruunasi valkoinen Testarossa.Jukka N. kirjoitti:Kiiltokankaat pätkäpikkutakissa ja lepatushousuissa, alla t-paita, purkkarit ilman sukkia, paljon kultaa ranteissa ja niittinä tukeva takatukka.
Ne vaatteet kuulemma ei ollut mitään uffin kuteitaJukka N. kirjoitti: Kiiltokankaat pätkäpikkutakissa ja lepatushousuissa, alla t-paita, purkkarit ilman sukkia, paljon kultaa ranteissa ja niittinä tukeva takatukka.
Joo, mutta raha ja tyylitaju ei kulje tunnetusti käsikädessä.Petri M. kirjoitti:Ne vaatteet kuulemma ei ollut mitään uffin kuteita
Väittävät, että se kyseinen "Testarossa" oli Corveten pohjalle tehty replica. Siten niitä oli tuottajallakin varaa rutata parit kappaleet sarjan edetessä. Vette on ollut muutenkin varsin suosittu Ferrari-aihioPasi M. kirjoitti: Ja kaiken kruunasi valkoinen Testarossa.

Hei,hei hei....juhis2000 kirjoitti:Viime viikon jaksossa muuten oli aikas järeä W123 limo...tai oikeastaan kaksi...ekoissa kuvissa oli tyylikäs, missä oli kaikki mustaa, ei yhtään kromia missään, mutta seuraavissa kuvissa olikin kromimaskinen ja puskurinen yksilö. Piti kelailla muutamaan kertaan, mutta näin oli. Ei valjennut minkä takia vaihdettu autoa, kun ei sitä edes romutettu mitenkään tms. Mutta se kokomusta oli kyllä aika järeä...
SubTV: Lauantaisin siinä iltakasin paikkeilla...Day Downhill kirjoitti: Hei,hei hei....
Tuleeko Miami vice vai taas telkkarista??
Miltä kanavalta ja monelta ja minä päivänä??
ihanaa jos tulee

Hienoo, hienoo!!juhis2000 kirjoitti:SubTV: Lauantaisin siinä iltakasin paikkeilla...Day Downhill kirjoitti: Hei,hei hei....
Tuleeko Miami vice vai taas telkkarista??
Miltä kanavalta ja monelta ja minä päivänä??
ihanaa jos tulee![]()

Meillä taitaa olla valmiiksi kaupunkiin päin. Ainakin alkuperäinen asetus oli niin. Antennia on sen jälkeen kylläkin käännetty...eikä muuten näy kunnolla silti. Jospa tuo digitaali toisi asiaan korjauksen.k.j kirjoitti:D.D se ei muuten näy kanavuoresta! Joudut kiipeämään katolle. Ei mersun vaan talon katolle ja se on korkea?
Niin mäkin olen ollut aina siinä luulossa että se oli musta ja niin kirjoitinkin alunperin, mutta tuosta liittämästäni linkistä luin että oli punainen, niin editoinpa sitten mustan punaiseksi teksittäni....tiedä sitten...Pasi M. kirjoitti: Ja se alkuperäinen Testarossa oli muuten musta.

juhis2000 kirjoitti:Kyllä tuon takia nyt kannattakin digiboxi hommata!
<< Miami Vice - Mikä ihana tekosyy >>

Lorinser kuuluu samaan kastiin Brabuksen, Kleemannin ym. levike-ja moottorisatsia tarjoavien firmojen kanssa. Tuunausta siis.tovayryn kirjoitti:Tässä tulee tyhmä kysymys..Mikä tuo lorinser varustelu on,

Valkoinen puku ja kengät päälle ja sukat pois...plus RayBanit.Jussi L. kirjoitti:Olen erittäin suuri miami vice intoilija, kavereiden kanssa onkin kesän buumi kerätä kunnon vice kuteita, mm. hawai paitoja ja ehdottomasti musta SEC jo on porukassa yhdellä.. Yksi parhaista sarjoista!![]()
Kyllä!!Juhis2000 kirjoitti:Valkoinen puku ja kengät päälle ja sukat pois...plus RayBanit.Jussi L. kirjoitti:Olen erittäin suuri miami vice intoilija, kavereiden kanssa onkin kesän buumi kerätä kunnon vice kuteita, mm. hawai paitoja ja ehdottomasti musta SEC jo on porukassa yhdellä.. Yksi parhaista sarjoista!![]()