Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Petromax
Mersumies
Viestit: 1499 Liittynyt: Pe 03.12.2004 22:24
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Petromax » Su 08.10.2006 22:25
Täytys vaihtaa laatikon öljyt.Millä saa turbiinin tyhjennyspropun "oikealle"
kohdalle?Sais tyhjennettyä öljyt sieltäkin.On aika tuurikauppaa,että tyhjennysproppu osuis kohdalle,kun ajaa montulle.Onko hyviä konsteja?
Autona c220d-98 aut farkku.
veskola: Muokkasin osikkoa kuvaavaksi
Casull
Sisäänajossa
Viestit: 9 Liittynyt: Pe 08.09.2006 07:17
Paikkakunta: Nivala
Viesti
Kirjoittaja Casull » Ma 09.10.2006 00:59
Isolla ruuvimeisselillä siitä kytkinkopan reijjästä varovasti turbiinia kampeamalla pitäs koneen
pyöriä aika helposti. Näin ainakin omassa kolmisatasessa homma onnistui.
Petromax
Mersumies
Viestit: 1499 Liittynyt: Pe 03.12.2004 22:24
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Petromax » Ma 09.10.2006 21:52
Jaa tällä tavalla?
Kerran tätä hieman yritinkin,mutta en uskaltanut kunnolla vääntää.
mopo
Vakiokalustoa
Viestit: 201 Liittynyt: Ti 22.11.2005 11:22
Paikkakunta: piiru iästä läntheen
Viesti
Kirjoittaja mopo » La 14.10.2006 20:05
Onko noin uudessa edes turbiinilla koko broppua,epäilen,vanhemmissa kyllä.
JariN
Vakiokalustoa
Viestit: 331 Liittynyt: Pe 16.09.2005 22:21
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja JariN » La 14.10.2006 23:40
Vm. -98 proppu vielä löytyy turbiinista. Jää pois vm.2000 tai 2001, en muista tarkkaan.Eli ensimmäisissä sähkövaihteistoissa on vielä proppu.
rekke
Vakiokalustoa
Viestit: 169 Liittynyt: Ke 22.06.2005 18:36
Viesti
Kirjoittaja rekke » Su 15.10.2006 18:22
pyöritä sitä turpiinia koneesta kampiakselin päästä. ei riko paikkoja