MB VITO 108 CDI 01 ostoaikeissa
MB VITO 108 CDI 01 ostoaikeissa
Onko kannattava ostos ja onko suurempia tyyppi vikoja. Mihinkä kannattaisi kiinnittää huomiota koeajolla.Ajettu autolla 203 tuhatta kilometriä.
mittariston toiminta
eberin toiminta
koneen heilahdukset
ruosteet
Tossahan noita. Mittariston korjaaminen ei onnistu ollenkaan ja siihen lääke on yleensä koko mittariston vaihto. Eli noin 1500€.
Vikamuisti on kova sana, siellä näkyy eberin häiriöistä lähtien.
Koneen kumit ja kelkan tuennat saattaa olla huonona. Suht kalliita osia vaihtaa suuren työn takia. Osat ei taida satasta enempää maksaa.
Huoltokirja kannattaa tsekata että mitä öljyä laitettu. Mobilin täys synteettinen Delvac on se oikea.
eberin toiminta
koneen heilahdukset
ruosteet
Tossahan noita. Mittariston korjaaminen ei onnistu ollenkaan ja siihen lääke on yleensä koko mittariston vaihto. Eli noin 1500€.
Vikamuisti on kova sana, siellä näkyy eberin häiriöistä lähtien.
Koneen kumit ja kelkan tuennat saattaa olla huonona. Suht kalliita osia vaihtaa suuren työn takia. Osat ei taida satasta enempää maksaa.
Huoltokirja kannattaa tsekata että mitä öljyä laitettu. Mobilin täys synteettinen Delvac on se oikea.
[img]http://koti.mbnet.fi/hi-po/banner.gif[/img]
Suutinongelmat CDI koneessa, siis suutin alkaa vuotamaan, ja sitä ei saada enää ehjänä irti kannesta, jos on vuotanut liian kauan. Tästä löytyy haulla lisätietoa. Tsupsuttelua ja pakokaasun hajua konehuoneessa ?
Kannattaa katsoa, että siinä on välijäähdytin paikallaan, kaikissa alkupään autoissa ei taida olla.
Sitten vain suurempi turbo ja AMG:n suuttimet paikalleen sekä Karalalta lastu
Kannattaa katsoa, että siinä on välijäähdytin paikallaan, kaikissa alkupään autoissa ei taida olla.
Sitten vain suurempi turbo ja AMG:n suuttimet paikalleen sekä Karalalta lastu

Lisää tietoa: www.skg.fi