sprintterin ahtimen riittävyys 200d

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Dieselpower
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
Paikkakunta: Kivialho City

sprintterin ahtimen riittävyys 200d

Viesti Kirjoittaja Dieselpower »

Eli miten paljon tehoja kärsii ottaa tuolla 2.9l ahtimella?
RED POWER IHC DT-358
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kyllä se yläraja alkaa olla siinä 150hv paikkella :D Ei ole järin suuri tuo turbo. Saattaapi pakopaineet ryöstäytyä käsistä.
Avatar
Dieselpower
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
Paikkakunta: Kivialho City

Viesti Kirjoittaja Dieselpower »

Eli kaikki mitä vakiopumppu antaa voi ottaa. Mites kumpi ahdistin olis parempi 124 300 turbon vai tuon 290 sprintterin ahdin??
RED POWER IHC DT-358
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Eikös ne ole erilaisella laipalla, jos laippaa eli pakosarjaa lähdet vaihtamaan niin sitten semmoinen uusi masterpowerin ahdin. Uusi on aina uusi ja yleensä saa sopivan kokoisen.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

KKK:ssa on yleisempi laippa. Helpompi muljata erilaisia ahtimia. KKK:sta on yleisesti ottaen hyviä kokemuksia paljon porukoilla juuri 200d koneen kanssa. Ääni KKK:lle!
Avatar
Jussi k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Ti 31.08.2004 09:01
Paikkakunta: Norge

Re: sprintterin ahtimen riittävyys 200d

Viesti Kirjoittaja Jussi k »

Dieselpower kirjoitti:Eli miten paljon tehoja kärsii ottaa tuolla 2.9l ahtimella?
katso english foorumilta pätkä w124 200d
0.8 bar paineilla "kusipää" pyöritystä........
sprintterin ahtimella...
herkästi heräävä :roll:
www.thaiklupi.fi
Vastaa Viestiin