elikkä ois sellanen kysymys että onko tollasessa vm-83 200D dieselin pumpussa mitää mahdollisuutta saada nostettua syöttöä? tai jokin muu keino millä sais edes vähän paremmin tollasen liikkumaan? ja rahaahan en oo aatellut käyttää tollaseen hommaan yhtään että jos on jokin keino miten voin ite tehdä jotain
Toinen vaihtoehto on tehdä kuten minä,eli kyllästyä koko 200D mottiin ja vaihtaa se 300D pannu ja pitää välitykset vakiona.Tuon tempun jälkeen on kuin eri auto .
j-ptuning kirjoitti:tai jokin muu keino millä sais edes vähän paremmin tollasen liikkumaan? ja rahaahan en oo aatellut käyttää tollaseen hommaan yhtään että jos on jokin keino miten voin ite tehdä jotain
Hop hop... pysytäänpä nyt aiheessa. Kertoisiko joku jo tuolle ne pari syöttöpumpun ruuvia joita pittää kääntää. Jospa jollain olisi vielä ne kuvat tallella joita täälläkin on ihmetelty.
Joo, syöttö täysille = kaamea savu, perä mustana, kulutuksen nousu, suuttimet paskaksi. Parempi konsti olisi ottaa pumppu irti ja penkkiin, paineet ja syöttö kohdalleen, pumppu takas koneeseen ja sille kaveriksi uudet suuttimet oikein säädettynä.
Mul on nuo kuvat, yksärillä mulle voi laittaa meiliosotteen jonne voin sen kuvan laittaa.
Maltillinen itsetehty säätö tiputtaa kulutusta ja tuo mukavasti tehoja ja venyvyyttä lisää. Savutuskin saattaa lisääntyä.
Kokemusta on -81 200D.
Tai sitten voi laittaa isomman pannun, kuten yllä mainittiin.
300D ja 3.92 on varsin drift happy laite sateella.
moi! haulla löytyi tosiaankin todella kivasti tietoa ja kuviakin löysin nyt on tosiaan enää työ tekemättä suuttimet menee tarkistettavaksi ja puhdistukseen samalla. kerron kyllä kun saadaan työ tehtyä niin millanen siitä tuli.
Nostetaan nyt vanhaa topicia sen verran ylös. Eli tuli hommattua tuollainen w123 200D jääradalle, ja nyt tarvisi lisätä hieman syöttöä. Ja noissa vanhoissa topiceissa ei enää näy kuin punaiset x:t kuvien paikalla. joten jos joku olisi niin ystävällinen, että viitsisi liittää kuvallisen ohjeen syötön lisäämiseen niin olisin todella kiitollinen. Koitin joillain ohjeilla, ja otin pumpun takakantta irti mutta en viitsinyt ottaa kokonaan kun sieltä alkoi tulla öljyä oikein huolella.
Ja jostain lueskelin ettei saisi polttoöljyllä ajaa edes omalla maallaan, vaikka auto ei kilvissä olekaan??? Voiko tuo pitää paikkaansa?