Onko jollain jopa laittaa linkkiä tai skannattua esitettä tuon vuosimallin mersun vakiovarusteista?
Olen kyllä lukenut vinkkejä mitä kannattaa katsoa ennen osto mutta eihän kertaus pahaa tee, eli mitkä ovat top 5 kohteet?

make kirjoitti:Jos ton pakokaasujen takasinkierrätyksen poistaa,niin muuttuukohan päästöt,luulisinpa niin.
Kuskin penkki saattaa kulua nopeastikin puhki, esim kaupunki ajossa jossa joutuu nousemaan autosta usein. Ja tämä ei ole itse keksimää juttua vaan autoverhoilijan kertomuksia.osta ennemmin auto jossa on 350tkm mittarissa ja on ehjä kuin auto jossa on 200 tkm mittarissa ja kuskin penkki loppu...
Jep. Sama vaiva Möttösellä.enska kirjoitti: Kuskin penkki saattaa kulua nopeastikin puhki, esim kaupunki ajossa jossa joutuu nousemaan autosta usein. Ja tämä ei ole itse keksimää juttua vaan autoverhoilijan kertomuksia.
omassa autossa(ajettu 160000km) oli kuskin penkki kulunut puhki reunasta.
Jep. Sama vaiva Möttösellä.jorma-k kirjoitti:enska kirjoitti: Kuskin penkki saattaa kulua nopeastikin puhki, esim kaupunki ajossa jossa joutuu nousemaan autosta usein. Ja tämä ei ole itse keksimää juttua vaan autoverhoilijan kertomuksia.
omassa autossa(ajettu 160000km) oli kuskin penkki kulunut puhki reunasta.
Tuttua tarinaa. 250 D:hen ostettiin uusi penkki (siis hyvä käytetty), kun mittarissa oli n. ½ miljoonaa kilometriä, vuosi taisi olla 1998 tai 1999. No, nyt on penkin kulma ollut auki jo toista vuotta, ja kilsoja se 710 000...