Onnitteluni upeasta autostasi, todella siisti ja hienokuntoinen pelti
Kyllä sun kelpaa noita kuvia näytellä.
Mikäs värkki siellä pellin alla tarkemmin ottaen majailee
Sinunko mielestäsi tälläiset autot pitäisi tuunata, muuttaa tehtaan alkuperäisyydestä joksikin viritykseksi? Tosissasi?
no orkkis kuosissa toki kannatttaa pitää , kunhan ottaa rekkaläpät pois.
Aika rankalla kädellä tuota kyl sais rakentaa että siitä upeen sais, mutta kliini tietysti eikä mitään räpellystä. Ja onhan noita perusmalleja muutenkin riittävästi vaikka yhen parantaiskin !
Ei kai tähän muuta voi sanoa ku että ihan ku pakasta vedetty!!
Sisustassa panin heti merkille kuinka puhdas toi lattiamatto on apparinpuolella tuosta vaihdelaatikko/kardaani tunnelin kohdalta. Muut kun omistaja ei tunnetusti välitä kuinka jalkojaan "potkii".
2006 E280cdi 4matic
1996 Toyota Supra
ex. 1999 S 500
En itekään muuttais tuossa mitään, paitsi läpät, ehkä... Mutta komia on!
Mutta noita tuunausohjelmiahan tulee telkusta ihan tarpeeksi missä laitetaan 20 tv-näyttöä ja muuta kotitavaraa auto täyteen! Siinä sitä ollaan sitten "hyvän maun" rajamailla, useati oksettaa kattella, se on just niin amerikkaa ku mikään pieni muutos ei riitä, pitää väkisin tehdä lähes kaikista autoista mauton. Maalaukset on usein ihan onnistuneita, mutta se sisutaminen... voivittu sentään kun pitää olla "niin mahtavaa ettei talliin enää mahdu..."
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
Kuten aiemminkin todettu että komia on peli . Faceliftissä on näköjään tuhkakuppi-osasto erilainen mitä pre-facelift; penkinlämmittimien kytkimetkin on siellä. Sitten tuo peilin säätönamiskakin on epäkeskeisesti . Kattoluukun kytkin puuttuu (kuten luukkukin ) ja onkos tuo yksi nappula sisäilmankierrolle - sellaista ei ole vanhemmassa.
Paljonkas noissa vanteissa om offsettiä, ja mikä leveys - halkaisija taitaa olla 16 " ?
On sinulla muuten samanlainen soitin mitä itsellänikin - omasta pimeni jo näytön tekstit; ne näkyy mutta vaan heikosti (ei kannata varmaan yrittää korjauttaa) .
Hieno ässä, kannattaa jatkossakin pitää alkuperäisenä, silloin se arvo vaan kasvaa.
Kasireikä-kevytmetallivanteet ei tainneet muistini mukaan olla alkuperäismallina vielä W126:ssä, eikös ne tulleet vasta W140:een? Mutta sopivat toki hyvin tähänkin.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Jos on kiesi tänne asti säilynyt noin hyvänä, samaa linjaa on hyvä jatkaa (vaikka tässä ei toimenpideneuvoja taidettu kysyäkään). No, Eren periaatteenmiehenä tuntien tuunausehdotukset taitavat kantautua kuuroille korville .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Eldorado kirjoitti:...Kasireikä-kevytmetallivanteet ei tainneet muistini mukaan olla alkuperäismallina vielä W126:ssä, eikös ne tulleet vasta W140:een?
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
Tosi hieno sisusta,itellä on w124:ssä just samanlaiset penkit .
Eli tuoko on nyt se veluurisisustus?Olenkin miettinyt kun ei se oikeen ole kangasta eikä plyyshiä,kohtapuolin kyllä vaihtuu nahkajakkarat.
Miksiköhän tosi monet ässät keulii?
Työkaveri osti viikko sitten 1984 vuosimallin 380SE:n,ja pisti silmään pappalookista huolimatta tasapainoinen asento: kliks
Viimeksi muokannut kilander, Ma 13.11.2006 11:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Upea peli (edelleen....) ja loistava väri, lienee aika harvinainen väri tai en ainakaan moneen oo törmänyt.
Kyllä W126 on KLASSIKKOAINESTA.......... tommonen pitäis vielä saada haaviin jostain, joskus....
On kyllä komian näkönen peli. Mielestäni tuonkuntoinen kannattaa pitää melko orkkiksena. Ennemmin kantsii tehdä melkein radikaalimpia muutoksia huonompikuntoisiin yksilöihin ja samalla pelastaa ne paalaukselta Jatka Ere samalla linjalla
On se hieno. Korkeutta myöten. Roiskeläppien lie myös syytä olla paikallaan, a) auton säilymisen ja b) ulkonäön kannalta. Ilman läppiä olemus on orvohko.
hieno peli ja näkyy olevan hyvässä hoidossa.
jos jotain ehdottais, niin laittaisin veholta mersun kumimattosarjan, W124 matot istuu hyvin ainakin w116:ssa ja maksaa 50 e. ja on pirun hyvän näköiset.
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Tomi kirjoitti:hieno peli ja näkyy olevan hyvässä hoidossa.
jos jotain ehdottais, niin laittaisin veholta mersun kumimattosarjan, W124 matot istuu hyvin ainakin w116:ssa ja maksaa 50 e. ja on pirun hyvän näköiset.
Nuo paikallaanolevat matot on ihan mersun omat karvamatot, olivat kuulemma olleet aika kalliit Veholta. Edellinen omistaja oli ajanut Vehon pihaan autolla ja käynyt sanomassa, että haluais kumimatot mersuun ja myyjä oli tullut ja kattonut autoa pitkään ja kysynyt "Haluatko todellakin kumimatot tuolaiseen autoon?"
Heavy kirjoitti:Tuo termostaattikotelon kansi kannattaisi vaihtaa metalliseen. On huonoja kokemuksia tuosta muovisesta...
Voin omasta puolestani vakuuttaa, että jos kotelon tienoilla näkuu pienikin jälki glykolijäämistä, on syytä rynnätä Veholle tai KL:ään heti. Tuo autonosan irvikuva laukeaa melkolailla varoittamatta, mutta infernaalisen höyrypilven saattelemana. Uuden M104-mallisen rakennussarjan hinta oli Veholla muistaakseni hurjat 13€ (kansi, nippa ja kupariprikat).
Tomi kirjoitti:hieno peli ja näkyy olevan hyvässä hoidossa.
jos jotain ehdottais, niin laittaisin veholta mersun kumimattosarjan, W124 matot istuu hyvin ainakin w116:ssa ja maksaa 50 e. ja on pirun hyvän näköiset.
Nuo paikallaanolevat matot on ihan mersun omat karvamatot, olivat kuulemma olleet aika kalliit Veholta. Edellinen omistaja oli ajanut Vehon pihaan autolla ja käynyt sanomassa, että haluais kumimatot mersuun ja myyjä oli tullut ja kattonut autoa pitkään ja kysynyt "Haluatko todellakin kumimatot tuolaiseen autoon?"
Suosittelen ainakin talven ajaksi niitä kumimattoja.
Säästyy lattiat suurimmaksi osaksi kengissä kulkeutuvan lumen sulamis vesiltä.