124w -93 200E bensavehkeen nokkaketjunkiristimen vaihto
124w -93 200E bensavehkeen nokkaketjunkiristimen vaihto
eli onko hankala operaatio ja onko se tarvike kiristin ostettaessa valmis kiinnilaitettavaksi(KL =70€)vai täytyykö entisestä ottaa jotain juttuja uuteen..esim tuleeko uusi tiiviste mukana
Viimeksi muokannut kniva, Ke 15.11.2006 16:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Mikäs voiman lähde sulla siellä pellin alla on?
Onhan siinä ketjun vaihdossa oma homma kyllä.
Ja sen ketjun kiristäjän kanssa KANNATTAA olla tarkkana ettei mene liian tiukalle.
Meinasi käydä mulle kanspahvin vaihdossa hassusti sen ketjunkiristäjän kanssa.
Elikkäs kun ketju on paikallaan ja sen kiristäjän laitat lohkoon kiinni niin se pitää purkaa se kiristäjä. (m104:ssa olikohan 8mm kuuskolo ja 27mm lista)
Kiristäjän runko lohkoon ja sitten vasta ne kiristäjän sisuskalut sinne rungon sisään.
Kun sen kiristäjän ottaa pois niin se menee ääriasentoon ja lukittuu siihen.
Ja jos niillä sijoillaan ruuvaa sen takisin paikoillee niin meneepä ketju tiukalle.
Onhan siinä ketjun vaihdossa oma homma kyllä.
Ja sen ketjun kiristäjän kanssa KANNATTAA olla tarkkana ettei mene liian tiukalle.
Meinasi käydä mulle kanspahvin vaihdossa hassusti sen ketjunkiristäjän kanssa.

Elikkäs kun ketju on paikallaan ja sen kiristäjän laitat lohkoon kiinni niin se pitää purkaa se kiristäjä. (m104:ssa olikohan 8mm kuuskolo ja 27mm lista)
Kiristäjän runko lohkoon ja sitten vasta ne kiristäjän sisuskalut sinne rungon sisään.
Kun sen kiristäjän ottaa pois niin se menee ääriasentoon ja lukittuu siihen.
Ja jos niillä sijoillaan ruuvaa sen takisin paikoillee niin meneepä ketju tiukalle.

C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter