Tuohon melko täydelliseen esitelmään lisättäköön ainakin meikäläisissä olosuhteissa suht usein haperoksi menevä takaluukun alareuna. Ja myös hyvistä farkun takaluukuista saa maksaa välillä paljonkin.
300TD:tä oli jonkinverran myös taxissa, eikä niitä sitten oikein tahdo erottaa kuin ehkä kuluneisuudesta. Ei tämä nyt mikään varsinainen kriteeri ole mutta... Ja onhan monta muutakin "käyttäjäryhmää" joiden käsissä mersu murenee helpommin kuin taksimiehen...
Itelläni on 300 Diiseleissä ollut jos jonkin näköstä ongelmaa, yksi visaisimmista oli ´80 tulleen alipaineohjatun laatikon letkujen veto.
Tosin
ajossa ei vikoja juuri esiintynyt, ellei käynnistyvyyttä ja sammuttelua ja automaatin epämääräistä vaihtelua lasketa...
Meneeköhän farkuissa samalla tavalla takatukivarret kuin sedanmalleissa?
Siinä ehkä yksi vilkaisun aihe.
Viime viikolla tapasin yhden kaverin jolla on 200D ja tuttu ongelma, kuskin puolen tukari jouduttu uusimaan.
Ehjänä ja siistinä S123 on hemmetin hieno ja käytännöllinen ajoneuvo.