tänään leimattu
tänään leimattu
kyllähän taas stressi väheni kun leima napsahti otteeseen.kerrasta läpi.aina se vaan yhtä paljon jännittää viedä vaikka tietää miten paljon on palikkaa vaihdettu.-95 w210 mittarissa 485tkm 220d.neljä polkaisua ja päästöt ok.nyt voi hyvillä mielin keväällä laittaa seisontaan ja ryhtyä korjaamaan oikein urakalla ruosteita.samalla vaihtuu myös kaikki takapään alustan osat.ruoste näyttää kyllä raiskaavan koppaa todella tehokkaasti vaikka itse pesen auton n.2 viikon välein,kaikki kiitos maantiesuolalle.täytyy laittaa talviautoksi w123 nokiputki ja jättää väykky ihan vaan kesäpeliksi.....
Onneks olkoon Niin ne vaan toiset porskuttaa. Itse sain korjaus kehoitukset jarruletkuista ja käsijarrusta ja liian kirkkaasta vilkku polttimosta W210 -97 pakokaasut oli erin omaiset tosin kilometrejä on vasta 250Tkm, joten parin viikonpäästä uudestaan näyttämään
Se ruoste homma vaatii jatkuvaa tarkkailua ja paljon pesuja, itse pesen noin 3-4 kertaa viikossa tosin töissä on mahdollisuus pestä lämpimässä talvellakin ja saa vielä kuivuakkin siellä
Varaosien hankinnaassa pitäis joka vertailla hintoja. Merteil onnistu nylkemään jarruletkuista 15€ kpl ja samat letkut ois saanu motonetista 6,50€ kpl 

Se ruoste homma vaatii jatkuvaa tarkkailua ja paljon pesuja, itse pesen noin 3-4 kertaa viikossa tosin töissä on mahdollisuus pestä lämpimässä talvellakin ja saa vielä kuivuakkin siellä

MB E290 Td-97
Ex Volvo V70 tdi -00
Ex Volvo V70 Tdi -98
Ex Citroen evasion -98
-
-
Ex Volvo V70 tdi -00
Ex Volvo V70 Tdi -98
Ex Citroen evasion -98
-
-