Tuli hommattua tavarankuljetukseen -00 vuosimallin 108CDI Vito, mittarissa 164tkm, nyt olen vähän kahden vaiheilla, josko lähtis tuota yksilöä tuunaamaan firmalle esittelyautoksi tai sitten pitää tuon suht vakiona.
Puskurit ja helmat olisi jo tiedossa, vanteet varmasti myös löytyy mieleiset ja maalausideatkin jo pyörii mielessä kovasti.
Tavaratilan puolelle ei ole tarkoitus tehdä mitään kummoisempaa, koppiin kylläkin.
KW:lta löytyy kyseiseen malliin säädettävää alustaa, onko muita hyviä ehdotuksia?
Mistä noihin löytys muuta hilpettä, valoja, putkistoa jne?
Kommentteja ja kokemuksia otetaan vastaan!
Vito 108 Tuning
-
- Sisäänajossa
Vito 108 Tuning
MB Vito 108CDI -00
Re: Vito 108 Tuning
Onko se KW:n alusta korkeussäädettävä, mistä saa ja mitä maksaa ? Semmonenhan sittä pitää minunkin saada 

Lisää tietoa: www.skg.fi
-
- Sisäänajossa
Kyllä on säädettävä, edestä 40-70mm ja takaa 45-70mm.veskola kirjoitti:Onko se KW:n alusta korkeussäädettävä, mistä saa ja mitä maksaa ? Semmonenhan sittä pitää minunkin saada
Minä saan hommattua, pistin sulle privaa.
MB Vito 108CDI -00
Hinta onkin (tietysti) sellainen, että keskustellaan lisää noin maalis- huhtikuussa kun alan ottamaan tuota työn alle...jarkko pesonen kirjoitti:Kyllä on säädettävä, edestä 40-70mm ja takaa 45-70mm.
Kiinnostaa kyllä tuokin lisämadallus. Minullahan on tuo H&R kiinteä madallus alkuperäisillä iskareilla, olikohan se 40 vai 45 mm.
Privan saa lähettää myös tähän osoitteeseenjarkko pesonen kirjoitti:Kyllä on säädettävä, edestä 40-70mm ja takaa 45-70mm.

jukis
Kilpavarustelu jatkuujukis kirjoitti:Privan saa lähettää myös tähän osoitteeseen!
jukis

Nää, tiedä siitä sitten... Kai sen niin pitää ollakkinveskola kirjoitti:Kilpavarustelu jatkuu![]()

Mieli tekis itellekin mut hinta ahistaa...
Mites muuten, kynätolppa on hiukka eri mallinen, asettaako rajoituksia rengas ja vannekoolle Vitossa?
jukis