Sain e-maililla vastauksen että reklamaationne on vastaanotettu ja tulevat ottamaan yhteyttä. Olin kirjoittanut palautesivulle että tulen Saksaan uudestaan mutta eri paikkaan mistä osan olin ostanut. Kerroin että voisin asioida Raunheimin myymälässä Frankun kentän naapurissa viikolla 6. Seuraavana päivänä tuli tapaukselleni viitenumero ja ilmoitus että ottavat palautekeskuksesta yhteyttä ko. haarakonttoriin.
Menin sitten myymälään ja esitin asian että voisiko tuon purnukan vaihtaa. Toinen myyjä oli siinä kuuloetäisyydellä ja tankerosaksankieleni varmaan pisti korvaan sen verran että kiinnostui asiasta. Sanoi että oli tullut joku e-maili pääkonttorilta jossa luki että Suomesta tullaan hakemaan jotain osaa mikä oli tilattu myymälään jo valmiiksi. Asia oli siis kunnossa, ottivat kopion kuitista ja Auto-Sunilta printatusta testerin vikakoodilistasta. Eikä muuta kun paketti kainaloon ja näkemiin. Ja nyt bimmeri pelittää

.
Lopuksi sen verran tuosta osasta että se ensimmäinen paketti oli jo avattu, ja täynnä erilaisia lähetystarroja osoitteineen. Nyt, uusi paketti oli sinetöity; avasimme sen tiskillä ja tarkistin että osa on saman näköinen. Nyt ilmamassamittari oli kääritty rasvapaperiin ja sen päät oli tulpattu muovikorkeilla. Paketissa oli muuten Boschin logolla oleva tarra jossa luki että re-manufactured in Germany. Tarkoittaakohan se "by Bosch" vai "for Bosch" - joka tapauksessa paketti oli Boschin logoilla myös.