teinien turbottelua...

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
ex-voortman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 159
Liittynyt: Ke 14.07.2004 22:46
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti:

teinien turbottelua...

Viesti Kirjoittaja ex-voortman »

Nyt mennään pahasti OT mutta kysellään nyt kuitenkin, kun emännän siskonpoiika kaverinsa kans meinaavat Cedricin turbotella. Millai 200 sx:n t25 tohon passaa...? :idea: 8)
MB 190E 2.3-16 :mrgreen: EFi.stellää jahka keriitään...EX...
VW Bora 1.8T Wetterauer

044-3300492
Avatar
Haisuli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1308
Liittynyt: To 18.11.2004 19:48
Paikkakunta: Hesa

Viesti Kirjoittaja Haisuli »

Eipä ole tietoa tosta turbosta, voipi ruveta ahdistamaan pakopesä?
KKK k26:sia (MB 300D vakioturbo) on noihin laitettu. Tarkemmat tiedot 200sx:n ahtimesta valottaisivat asiaa.
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Avatar
ex-voortman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 159
Liittynyt: Ke 14.07.2004 22:46
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ex-voortman »

Tuo Garretin T25se on...ite en tuon tietoja nyt just löytäny...
MB 190E 2.3-16 :mrgreen: EFi.stellää jahka keriitään...EX...
VW Bora 1.8T Wetterauer

044-3300492
Avatar
stanger
Mersumies
Mersumies
Viestit: 763
Liittynyt: La 20.11.2004 19:07
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja stanger »

jaa minä en tuosta äsäksän turbosta tiiä mutta veikkaanpa että ei ole oikeen passaa 2.8 tiisseliin. Kaveri turbotti cedun tuommoisella kkk26 turbolla (joka on w124 3.0 turbotiiselin "vakioturbo"), pumppua ruuvattiin ja keulalle heitettiin cuuleri-->voimaa on sellanen 130hepoa ja vääntö kasvoi runsaasti (en nyt muista lukemia). Ahtopaineet ovat maltilliset (jotain 0.8bar) ja konstruktio on pysynyt hyvin nipussa
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Vastaa Viestiin