onko tietoa, onko W124:sen alfameri korjausopas pysynyt täysin samanlaisena koko kirjan historian ajan?
itse ostin kirjan, heti kun se kauppoihin tuli, n.12-13vuotta sitten.
ainakin kannet ovat muuttuneet koviksi, ja variltään hieman vaaleammaksi, mutta kirjat ovat jokapaikassa muoveissa, niin ei ole pystynyt katsomaan sisälle.
onkohan sitä millään muotoa uudistettu/lisätty matkanvarrella, koska alkuperäisenä se on suomenkielisenä erittäin vajaatietoinen pläjäys.
esim. W123:sen alfameri suomenkielinen opas on huomattavasti rikkaampi kuin W124:sen
mersun alfameri korjausoppaista
mersun alfameri korjausoppaista
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Re: mersun alfameri korjausoppaista
Tilasin itselle 124:sen kirjan Delius Klasingilta suoraan,on Sakunkielinen,mutta selkeä,ja paljon enemmän asiaa.
Kulkuneuvot:
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
Re: mersun alfameri korjausoppaista
Terve,
Itse metsästin pitkään Buchelin 124:n M102-malleille tehtyä kirjaa ja löysin sen loppupelissä Saksan Amazonista käytettynä. Hyvä kirja ja hyviä vinkkejä mutta kuvat ovat niinkuin ne olisi piirretty läpi jostain valokuvasta.
t.
Risto
Onko minkä firman kirja? Buchelin? So wird's gemacht? Onko se 124:n yleisopas vai mallikohtainen?waari kirjoitti:Tilasin itselle 124:sen kirjan Delius Klasingilta suoraan,on Sakunkielinen,mutta selkeä,ja paljon enemmän asiaa.
Itse metsästin pitkään Buchelin 124:n M102-malleille tehtyä kirjaa ja löysin sen loppupelissä Saksan Amazonista käytettynä. Hyvä kirja ja hyviä vinkkejä mutta kuvat ovat niinkuin ne olisi piirretty läpi jostain valokuvasta.
t.
Risto
E500 – 211.070