ensinnäkin tervehdys kaikille...
ajattelin lähetyä teitä pienessä ongelmassa kun itseltä hieman asiantuntemusta puuttuu ja jos täältä sitä ei löydä niin ei mistään. eli olen ehkä menettämässä mersu neitsyyttäni tulevalla viikolla ja haluaisin saada mahdollisimman paljon tietoa tulevasta morsiammestani. eli jos voisitte kertoa mahdollisimman paljon kokemuksia/tietoa/aiheeseen liittyvää mitä tällainen tavan paviaani ehdokkaastaan voi tarvita ennenkuin lopullinen päätös aiheen tiimoilta on tehtävä...
eli kyseessä on c250 tbo diesel vm.-96 varustelu elegance.
jotain aiheeseen liittyvää jo sivuilta löysin mutta kaikki apu otetaan kiitollisuudella vastaan... yksi ensimmäinen on että minkälaiset myötäjäiset tuollaisesta daamista olisi kohtuullista tarjota... toki tarjokkaan kokemus ja yleinen maailman katsomus vaikuttaa asiaan mutta nyt haluaisinkin yleis tason tietoa...
kiitos etukäteen...
apua kaivataan...
apua kaivataan...
ei eksyvä tietä kysy...
Nettiautosta kannattaa hintatasoa katsella. Sitten täytyy pitää mielessä, että kyseessähän on pyyntihinnat, ei myyntihinnat
.
Vanhempien autojen verotustilannekin on tässä tulevaisuudessa mielenkiintoinen, että mitä tapahtuu. Itse en ainakaan kauhean paljon laittaisi just nyt autoon kun tietää, että kohta verot muuttuu.

Vanhempien autojen verotustilannekin on tässä tulevaisuudessa mielenkiintoinen, että mitä tapahtuu. Itse en ainakaan kauhean paljon laittaisi just nyt autoon kun tietää, että kohta verot muuttuu.