Lämmitinvastuksen juuresta tulee nestettä pihalle. Joutuukohan lämmittimen vaihtamaan vai voiko sitä jotenkin kiristää?
H.
124 300TD lohkolämmitin vuotaa - mikä neuvoksi?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 57
- Liittynyt: Ma 24.05.2004 12:41
Jos vastuksessa on 8millin mutteri, niin koita varovasti kiristää. Ohjeiden mukaan sitä mutteria ei kovin kireelle saa vetää (muistaakseni<5Nm). Jos vastus on perinteinen kartiomalli, niin ehkä kannattaa vaihtaa mutterimalliseen. Putsaa samalla öljynen lika pois vastuksen ympäriltä, niin saat sille vähä käyttöikää lisää.
" Curse not thine engine when it turneth not. Curse rather thine own stupidity. "
jos se on sitä mutterimallia eli kierteetllä lohkossa ei hätää
siellähän on O-rengas tuon ison mutterin ja sen varsinaisen vastuslaipan välissä
kiinnitys ulkopuolella olevalla Seegerillä
Eli : Nesteet niin paljon ulos, että tuo vastusreikä on kuivilla.
itse mutteria ei tartte ottaa pois
otetaan Seeger pois ja vastososa pois
uusitaan O - rengas ...siinä voi käyttä takaisin laitaessa jotain
liukastetta , että saa siten käännettyä vastuksen oikeaan asentoon
o-renkaaan vahingoittumatta
siellähän on O-rengas tuon ison mutterin ja sen varsinaisen vastuslaipan välissä
kiinnitys ulkopuolella olevalla Seegerillä
Eli : Nesteet niin paljon ulos, että tuo vastusreikä on kuivilla.
itse mutteria ei tartte ottaa pois
otetaan Seeger pois ja vastososa pois
uusitaan O - rengas ...siinä voi käyttä takaisin laitaessa jotain
liukastetta , että saa siten käännettyä vastuksen oikeaan asentoon
o-renkaaan vahingoittumatta
W210 230E -96 autom.Eleg.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.