En voinut mitään, ihminen vain minäkin olen... Syksystä asti on eräs autokaupan ässämersu kaihertanut mieltä. Se oli lopulta ihan pakko ostaa! Vuosimalli on 1998 ja kyyti on aivan upeaa Sitä ajaa ilon kyynel silmässä töihin joka aamu. Arvon lukijat, kertokaas kokemuksia.
-myös kesärenkaita saa tarjota.
Nimim. Kateellisten corollakuskien katseet ovat bensalaskun arvoisia..
Jos w220 niin sitten omasta takaa ainakin löytää kokemusta tosin loppua kohti enempi negatiivista. Mutta muistan kyllä kans kun sen ostin oli suu pielet korvasta korvaan. Oli se niin hieno auto ajaa!
2006 E280cdi 4matic
1996 Toyota Supra
ex. 1999 S 500
Juu ne ensimmäiset painokset W220:ta olivat tosi epäluotettavia. Eräs tuttu hommasi -99 S500:n ja osti kaksi mersua kerralla. Ensimmäisen ja viimeisen.
Kuulemma joka viikko oli vikailmoitus näytössä ja toimintatonnille oli kuukausittain käyttöä.
W140 taas on -98 jalostunut parhaimmilleen. Kateeks käy.
Aki H. kirjoitti:En sitten tiedä on tuo 500 sitten niin paljon huonompi mitä 320 ... Sukulaisen (W220)S320 -99 on toiminut loistavasti kohta 4-vuotta.
Sähkövioista laatikon laukeamiseen on tähänastisella kokemuksella tullut vastaan. Sukulaisella on varmaan sitten timanttiyksilö, minun kokemuspiiriin ei sisälly muuta kuin kauhutarinoita noista varhaisista W220:istä.
Aki H. kirjoitti:En sitten tiedä on tuo 500 sitten niin paljon huonompi mitä 320 ... Sukulaisen (W220)S320 -99 on toiminut loistavasti kohta 4-vuotta.
Sähkövioista laatikon laukeamiseen on tähänastisella kokemuksella tullut vastaan. Sukulaisella on varmaan sitten timanttiyksilö, minun kokemuspiiriin ei sisälly muuta kuin kauhutarinoita noista varhaisista W220:istä.
Ilmeisesti asia on sitten niin. Yleensä kymmenestä 9 kertoo huonoja kokemuksia ja se yksi jolla on hyviä niin jättää vastaamatta
Itsellänikään ei ole kuin positiivisia kokemuksia kyseisestä autosta. Muutaman tuhannen kilometriä olen sillä ajellut.
Aki H. kirjoitti:En sitten tiedä on tuo 500 sitten niin paljon huonompi mitä 320 ... Sukulaisen (W220)S320 -99 on toiminut loistavasti kohta 4-vuotta.
Sähkövioista laatikon laukeamiseen on tähänastisella kokemuksella tullut vastaan. Sukulaisella on varmaan sitten timanttiyksilö, minun kokemuspiiriin ei sisälly muuta kuin kauhutarinoita noista varhaisista W220:istä.
Ilmeisesti asia on sitten niin. Yleensä kymmenestä 9 kertoo huonoja kokemuksia ja se yksi jolla on hyviä niin jättää vastaamatta
Itsellänikään ei ole kuin positiivisia kokemuksia kyseisestä autosta. Muutaman tuhannen kilometriä olen sillä ajellut.
Minua alkoi suorastaan hirvittää kun autojobbari kertoi omistamastaan w220:sta että auto on unelma ajaa mutta täyspaska kun saa olla korjaamassa koko ajan. Laatikko meni vaihtoon ensimmäisen 20 000km sisällä jne.
Jos jobbari haukkuu jotain autoa, silloin on syytä olla jo varuillaan.
Sitten kaveri toi Saksasta 4:lle rekisteröidyn S500 langin. Piti sitä alle vuoden ja vaihtoi Audiin kun suoran lainauksen mukaan 'joka viikko oli joku vikailmoitus näytössä'.
Meidän isukin autolla ei ole päästetty vielä yhteensä 50 tuhatta, mutta me ollaan ajettu sillä se 30 tuhatta 3 kuukaudessa ja toistaiseksi ei ole mitään vikoja esiintynyt.
Olisiko tässäkin tapauksessa ne loppupään mallit niitä, mitkä toimivat parhaiten?
kalusto:
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
Ekku kirjoitti:Meidän isukin autolla ei ole päästetty vielä yhteensä 50 tuhatta, mutta me ollaan ajettu sillä se 30 tuhatta 3 kuukaudessa ja toistaiseksi ei ole mitään vikoja esiintynyt.
Olisiko tässäkin tapauksessa ne loppupään mallit niitä, mitkä toimivat parhaiten?
Näin äsken tuon teidän W220:n lentokentällä, todella hienon näköinen peli!
PS. Yritin päästä Helsinkiin ja sieltä jatkolennolla eteenpäin, mutta lentokone ei päässyt kuin muutaman kymmenen metriä kiitorataa kohti kun piti kääntyä sähkövian takia takaisin. No täytyy yrittää huomenna uudelleen, kaikki jatkolennot meni vaan täysin uusiksi....