varashälytin ongelmia! neuvoja
varashälytin ongelmia! neuvoja
auto on 124ce -92 saksan maalla ovat asentaneet boschin blogtronikin sisätunnistimella. ei ole toiminut minulla ollessaan kunnolla koskaan hälytys laukeaa itsestään milloin sattuu. olen koittanut metsästää vikaa mutta ei ole onnistanut! olisiko kenelläkään ideoita millä saisi kuntoon? tai sitten miten saisin purettua sen pois kokonaan?
W124 300ce -92
w202 250dt -00
Saab 900i 16v turbo -91
w202 250dt -00
Saab 900i 16v turbo -91
Varashälyttimen poisto on yleensä kohtuu helppoa kun vain purkaa vähän ja seurailee mihin hälyttimen johdot menee. Yleensä käynnistyksen esto piirit on toteutettu tyyliin katkaistaan esim. startin heräte johto ja kierrätetään se häyttimen kautta. Eihän häläri oikeasti estä auton varastamista korkeintaan hankaloittaa hetken... Eli leikkaat kaikki hälärin johdot pois ja liität orkkis johdot yhteen niin melkovarmasti toimii ja operaatioon menee aikaa noin puolituntia.
300e-24 -90 w124
300e -89 w124
300e -89 w124
Blocktronicissa on ollut ongelmia täälläkinpäin. ei niinkään itellä vaan isännän 300TDT:ssä. Tekee ihan samaa kun tuo sunkin laite.
Purkaminen tosiaan varmaan paras mutta tuosta puolesta tunnista olen kyllä hieman eri mieltä. Ite nimittäin purin tuosta 250D:stä ajonestolaitteen joka oli kytketty keskikonsolin sisälle ja siitä eteenpäin virtalukolle, konehuoneeseen jne. Ja vaikka oon purkanut 124:n varmaan sata kertaa niin hommaan tuhraantui varmaan 5 tuntia. Ei ole niinkään helppoa kolvata jotain virtalukon pohjan johtoa takasin kiinni sieltä mittarin aukosta. No auto pelittää nyt ilman ongelmia joten homma onnistui kuitenkin hyvin.
Purkaminen tosiaan varmaan paras mutta tuosta puolesta tunnista olen kyllä hieman eri mieltä. Ite nimittäin purin tuosta 250D:stä ajonestolaitteen joka oli kytketty keskikonsolin sisälle ja siitä eteenpäin virtalukolle, konehuoneeseen jne. Ja vaikka oon purkanut 124:n varmaan sata kertaa niin hommaan tuhraantui varmaan 5 tuntia. Ei ole niinkään helppoa kolvata jotain virtalukon pohjan johtoa takasin kiinni sieltä mittarin aukosta. No auto pelittää nyt ilman ongelmia joten homma onnistui kuitenkin hyvin.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)