varashälytin ongelmia! neuvoja

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
timo ce
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: La 09.07.2005 13:37
Paikkakunta: lappeenranta

varashälytin ongelmia! neuvoja

Viesti Kirjoittaja timo ce »

auto on 124ce -92 saksan maalla ovat asentaneet boschin blogtronikin sisätunnistimella. ei ole toiminut minulla ollessaan kunnolla koskaan hälytys laukeaa itsestään milloin sattuu. olen koittanut metsästää vikaa mutta ei ole onnistanut! olisiko kenelläkään ideoita millä saisi kuntoon? tai sitten miten saisin purettua sen pois kokonaan?
W124 300ce -92
w202 250dt -00
Saab 900i 16v turbo -91
Avatar
timo ce
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: La 09.07.2005 13:37
Paikkakunta: lappeenranta

Viesti Kirjoittaja timo ce »

otin eilen varashälyttimen boksin irti johdoista ja koitin käynnistää! ei pyörittänyt edes ja bensapummupu kävi koko ajan kun oli virrat päällä! onko kenelläkään neuvoja??
W124 300ce -92
w202 250dt -00
Saab 900i 16v turbo -91
LJN
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 30.12.2006 15:03
Paikkakunta: kerava

Viesti Kirjoittaja LJN »

Varashälyttimen poisto on yleensä kohtuu helppoa kun vain purkaa vähän ja seurailee mihin hälyttimen johdot menee. Yleensä käynnistyksen esto piirit on toteutettu tyyliin katkaistaan esim. startin heräte johto ja kierrätetään se häyttimen kautta. Eihän häläri oikeasti estä auton varastamista korkeintaan hankaloittaa hetken... Eli leikkaat kaikki hälärin johdot pois ja liität orkkis johdot yhteen niin melkovarmasti toimii ja operaatioon menee aikaa noin puolituntia.
300e-24 -90 w124
300e -89 w124
Simo97
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 99
Liittynyt: To 19.04.2007 20:13

Viesti Kirjoittaja Simo97 »

Ehdottomasti kannattaa poistaa koko hälytin, säästyy monelta murheelta. Mahdolliset tarrat vain jättää ikkunoihin. Tai eihän ne varkaat niitäkään kaljapäissään huomaa.
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3787
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Blocktronicissa on ollut ongelmia täälläkinpäin. ei niinkään itellä vaan isännän 300TDT:ssä. Tekee ihan samaa kun tuo sunkin laite.
Purkaminen tosiaan varmaan paras mutta tuosta puolesta tunnista olen kyllä hieman eri mieltä. Ite nimittäin purin tuosta 250D:stä ajonestolaitteen joka oli kytketty keskikonsolin sisälle ja siitä eteenpäin virtalukolle, konehuoneeseen jne. Ja vaikka oon purkanut 124:n varmaan sata kertaa niin hommaan tuhraantui varmaan 5 tuntia. Ei ole niinkään helppoa kolvata jotain virtalukon pohjan johtoa takasin kiinni sieltä mittarin aukosta. No auto pelittää nyt ilman ongelmia joten homma onnistui kuitenkin hyvin.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
timo ce
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: La 09.07.2005 13:37
Paikkakunta: lappeenranta

Viesti Kirjoittaja timo ce »

pitää tutkailla miten ne johdot menee! on pirun ahtaassa paikassa se poksi. kiitos vihjeistä! katsotaan miten käy..
W124 300ce -92
w202 250dt -00
Saab 900i 16v turbo -91
Vastaa Viestiin