
jonka hintaa en edes kysynyt. Osaisiko joku neuvoa , voiko hävinneen äänen tilalle rakentaa uuden, Eletronikkaliikkeissä irtosummerit ei maksa kuin muutamaan egun....mutta miten kytkentä.

Notapioh kirjoitti:Vilkusta katosi merkkiääni.
Jaahas että tällaisella asenteella...Kyllä se on enemmänkin niin ettei pitäis olla lahjahevosen suuhun katselemista,tarkoittaa sitä et sinuna olisin kaikille vastaajille kiitollinen,kun vaivautuvat vastaamaan kysymyksiisi.tapioh kirjoitti:Notapioh kirjoitti:Vilkusta katosi merkkiääni.
nythän löytyy ARVUUTTELIJOITA ASIANTUNTIJANIMIKKEEN alta.
Faktahan on , että vain mittaristossa oleva äänilähde meni mykäksi, kaikki
muu toimii. Myös Veholta saamaani tietoon uskon.
Kun on 15 vuoden ajan ajanut 124:sella kaipaa tuota naksutusta , joka ainakin
minun tempolle on pikemminkin rauhoittava kuin ärsyttävä, ( lienevät senkin
tutkineet MB labroissa , uskon... taajuus ei ole sattuma. )
Arvuuttelijat älköön vaivautua vastaamaan, kaipaan kokemuspohjaista - tai
ASIANTUNTIJATIETOA.
Jeps...fidldee kirjoitti:Kun tuota mittarin takaa löytyvää relekuoren näköistä mötikkää epäilisinniin mahtaako jollain löytyä siinä olevalle 3SB004393-00 ja alarivi 000 542 47 23 koodeille selitettä jostain MB-tietokannasta?
G280E kirjoitti:Sorry,mut tuohon en kyllä tältä istumalta suostu uskomaan.jarski kirjoitti:Kyllä se vilkun naksutus on kuuluttavavoivat alkaa kitisemään katsastuksessa, jos ei ääntä kuulu
sama täällä! Vasemman takavalon maajohto katkesi ja seurauksena napsutuksen loppuminen ja aina jarrua painettaessa tai vilkuttaessa polttoainemittari kuoli. Tuossa tosin vilkun "napsumislaitteen " korvasi aina vilkun tahtiin napsuva polttoaineviisari. Takavalot olivat myös mallia peugeot 405 eli ihan sekasiMinulla kun katosi vilkun napse ex-190D:stä (vilkut pelasivat myöskin edelleen oikein), niin vika löytyi takavalopaneelin hapantuneesta maadoituksesta. Olipahan pikkunätti vika laittaa kuntoon.