W638 iskunvaimentimet

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
nuvola
Sisäänajossa
Sisäänajossa

W638 iskunvaimentimet

Viesti Kirjoittaja nuvola »

Eipä löytynyt haulla joten kysäisen uudesa thredissä löytyisikö kokemusta madalletun W638 Viton iskunvaimentimista. Kohta tulee vuosi täyteen H&R-madallusjousten ja alkuperäisvaimentimien kanssa. Vaikka ajettavuus periaatteessa on tosi hyvä, niin aika poukkoilevaa on kyyti, vaimennustehoa kaipaisi roimasti lisää.

Konilta saa listojen mukaan punaiset tikut mikä tarkoittaa Specialeja jotka taas ovat tarkoitettu korvaamaan vakiovaimentimia. En osaa arvioida pärjäisikö niillä. Muita ei oikein ole tarjolla, vai onko? Kellään kokemuksia???
MB V220 CDI Ambiente
W124-260
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja W124-260 »

Omassa Vitossa ollut kolme-neljä vuotta KONI-punaiset iskarit H&R-jousien kaverina ja hyvin toimii. Ajettavuus kohdallaan tuollaiseksi pakuksi. Tuo punainenkin on jäykkyyssäädettävä, kerran olen muistaakseni kirinyt etuiskareita(joutuu ottamaan tolpan uudelleen pois, säätö tapahtuu iskarin varsi pohjassa kiertämällä)
nuvola
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja nuvola »

Kiitokset tiedonjaosta. Ulkomaisia foorumeita selaamalla olen tullut samaan tulokseen eli Konit ovat ainoat jotka kannattaa laittaa. Eipä Monroen lisäksi muita taida saadakaan.

Laitoitko suoraan paikalleen vai lyhensitkö iskareita? Tuntuu siltä että monet ovat H&R:n kaveriksi lyhentäneet etuvaimentimia. Onnistuiko helposti etuvaimentimien asennus vanhaan tolppaan?

Minulla on se ongelma että takana on ilmajouset ja Koni on sitä mieltä että takavaimentimet eivät käy niiden kaveriksi.
MB V220 CDI Ambiente
Vastaa Viestiin