w124 200d *Myynnissä (04.03)
w124 200d *Myynnissä (04.03)
Terve vaan kaikille!
Elikkä kortti on ollut taskussa nyt marraskuusta asti ja eka autokin on hommattuna
http://img208.imageshack.us/my.php?image=smesetukj3.jpg
Auto on perus 200d vm-92 ja tietysti ilman minkäänlaista hienoa varustetta
Sillä tavalla erikoinen tapaus kuitenkin että auto on tavallaan vasta toisella omistajalla (isännältä ostin).
Tähän mennessä autoon on ostettu uudet kesävanteet rh topline 17". Uusi kontinkansi odottaa tallissa tekijäänsä koska tuon e-paneelin alla ei juurikaan enää peltiä ole. http://img179.imageshack.us/my.php?imag ... akauu8.jpg
Mutta ensimmäisenä pitäisi tuota maasturia vähän tontittaa niinkuin fiksuimmat saattavat kuvista huomata
Elikkä kortti on ollut taskussa nyt marraskuusta asti ja eka autokin on hommattuna
http://img208.imageshack.us/my.php?image=smesetukj3.jpg
Auto on perus 200d vm-92 ja tietysti ilman minkäänlaista hienoa varustetta
Sillä tavalla erikoinen tapaus kuitenkin että auto on tavallaan vasta toisella omistajalla (isännältä ostin).
Tähän mennessä autoon on ostettu uudet kesävanteet rh topline 17". Uusi kontinkansi odottaa tallissa tekijäänsä koska tuon e-paneelin alla ei juurikaan enää peltiä ole. http://img179.imageshack.us/my.php?imag ... akauu8.jpg
Mutta ensimmäisenä pitäisi tuota maasturia vähän tontittaa niinkuin fiksuimmat saattavat kuvista huomata
Viimeksi muokannut TuomasWi, Ke 04.03.2009 10:42. Yhteensä muokattu 14 kertaa.
[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
Re: Ensimmäinen auto 124 200d *citymaasturi look
Milläs kilometreillä mennään?TuomasWi kirjoitti:Sillä tavalla erikoinen tapaus kuitenkin että auto on tavallaan vasta toisella omistajalla (isännältä ostin).
Mutta ensimmäisenä pitäisi tuota maasturia vähän tontittaa niinkuin fiksuimmat saattavat kuvista huomata
Tuo tontitukseen laitettava raha kannattaisi laittaa ennemmin pumpun ruuvaukseen, ellei sitä ole autoon vielä tehty . Miun mielestä 124 on vakioalustalla erityisen hyvä, ei tarttee pelätä mökkiteitä ajellessa et kivet raapis pohjasta massoja.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Näyttää samanlaiselta kun mun EX 200D ostohetkellä. eli helv.. korkea. varmaan sai pään eturenkaan ja kaaren väliin kun oli 17". Elikkä madallustahan tuo vain kaipaa.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Pumppu on jo käytetty penkissä viimevuotisen venttiiliremontin yhteydessä, joten sitä ei tarvitse enää murehtia
Kyllähän noista 124 korisista saa pienellä siistimisellä ihan asiallisen näköisiä ainakin jos verrataan saman hintaluokan autoihin.
550tkm on tosiaan tällähetkellä mittarissa ja iskarit ja jouset ovat vielä alkuperäiset joten luultavasti niiden uusiminen tulee joka tapauksessa lähiaikoina ajankohtaiseksi.
Jos sitä sitten kunnon alustasarjan laittaisi mitään sika tonttia en kuitenkaan tavoittele ettei täysin mukavuus tuosta hommasta lähde
Kyllähän noista 124 korisista saa pienellä siistimisellä ihan asiallisen näköisiä ainakin jos verrataan saman hintaluokan autoihin.
550tkm on tosiaan tällähetkellä mittarissa ja iskarit ja jouset ovat vielä alkuperäiset joten luultavasti niiden uusiminen tulee joka tapauksessa lähiaikoina ajankohtaiseksi.
Jos sitä sitten kunnon alustasarjan laittaisi mitään sika tonttia en kuitenkaan tavoittele ettei täysin mukavuus tuosta hommasta lähde
[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
Kannattaa olla varovainen noissa hommissa, ettei tartu kuppa autoon...jameri kirjoitti:uulisi tuolla saavan etupenkille..emäntää ja miksei takapenkillekkin.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Dodii seuraavaa onkelmaa
Elikkä tuossa helatorstaina asentelin vähän hifiä autoon (ei oo hääviä hommaa krapuloissa) Elikkä focalin 5.25 sarja tuli hommattua pahvikartioiden tilalle.
Mutta mutta niinkun vähä arvelinkin niin noin 5 vuotta vanhassa soittimessa ei piisaa yty tuolle sarjalle sitten alkuunkaan Eli bassoa ei juuri ollenkaan ja vähänkin lujempaa soittaessa särkee ja soittimesta pätkii valot
No käytettyä vahvistinta nyt metsästetään (saa tarjota ? ), mutta paraneeko se pelkästään vahvarilla eli onko oireet sittenkin virranpuuttesta . Autoon on vaihdettu laturi talvella, mutta akku kylläkin on huono.
Asennuksista voin laittaa kuvaa kun saan vähän siistittyä vakio kaiutin ritilät olisi tarkoitus saada survottua paikoilleen.
Elikkä tuossa helatorstaina asentelin vähän hifiä autoon (ei oo hääviä hommaa krapuloissa) Elikkä focalin 5.25 sarja tuli hommattua pahvikartioiden tilalle.
Mutta mutta niinkun vähä arvelinkin niin noin 5 vuotta vanhassa soittimessa ei piisaa yty tuolle sarjalle sitten alkuunkaan Eli bassoa ei juuri ollenkaan ja vähänkin lujempaa soittaessa särkee ja soittimesta pätkii valot
No käytettyä vahvistinta nyt metsästetään (saa tarjota ? ), mutta paraneeko se pelkästään vahvarilla eli onko oireet sittenkin virranpuuttesta . Autoon on vaihdettu laturi talvella, mutta akku kylläkin on huono.
Asennuksista voin laittaa kuvaa kun saan vähän siistittyä vakio kaiutin ritilät olisi tarkoitus saada survottua paikoilleen.
[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
Suosittelen vaihtamaan sen akun aina ensimmäisenä. Omassa projektissa se on yleensä se syypää kaikkeen. Niitä on mennyt nyt kolme kpl projektin aikana. Mukaanlukien Optima Yellow top kesti n. 1.5v, Bonn 110Ah /850 kesti viimekesästä-07 kevääseen jne.. ketuttaa vaihtaa niitä niinkun sukkia.
Sitten kun akku kunnossa niin se vahvistin sinne vinkumaan.
Sitten kun akku kunnossa niin se vahvistin sinne vinkumaan.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Joo pitikin vielä kysyä että onko kuinka paljon merkitystä jos jakosuotimet ja elementit ovat kaukana toisistaan Etenkin kuskinpuolen jakosuotimelle oli hankala keksiä paikkaa elementtien läheltä.
Saa edelleen tarjota edullista vahvistinta esim. 2x50w tai vastaavan tyylistä tulee siis pelkästään tuolle erkkasarjalle.
Saa edelleen tarjota edullista vahvistinta esim. 2x50w tai vastaavan tyylistä tulee siis pelkästään tuolle erkkasarjalle.
[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
Akku oli latauksessa noin 20 tuntia niin virtaa riitti soittovehkeillekkin jo ihan eritavalla Luultavasti uuden akun osto kuitenkin edessä seuraavaksi.
-30 hr:n jouset tuli tilattua ja niiden pitäis olla kotiovella noin kahden viikon päästä Päästään tuosta raosta renkaan ja kaaren välillä ennen kun sinne joku muuttaa asumaan
-30 hr:n jouset tuli tilattua ja niiden pitäis olla kotiovella noin kahden viikon päästä Päästään tuosta raosta renkaan ja kaaren välillä ennen kun sinne joku muuttaa asumaan
[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
Elikkä oli tuossa vapaapäivä töistä ja ajattelin vetästä johtoa konttiin valmiiksi kun kuitenkin sinne tulee jotain laitettua
Ostin focuksen johtosarjan vahvarille ja kun näistä hifi/sähköhommista mitään ymmärrä niin apua tarvitaan . Eli paketissa oli yksi rca johtosarja soittimelta vahvarille jossa siis rca uros ja raaras liittimet ja keskellä yksi johto ilman liittimiä?? Mikä se mahtaa olla?
Ja sitte kuinkas vedän vahvarille virrat? Eli sulake ja virtajohto tuli mukana yksi pitkä noin 5 metriä ja toinen lyhyt n. 10cm pitääkö tuota jotenkin jatkaa että yltää konttiin vai mikä sen tarkoitus on? Ja mihin väliin tuo sulake sitten pitää tunkea?
Ostin focuksen johtosarjan vahvarille ja kun näistä hifi/sähköhommista mitään ymmärrä niin apua tarvitaan . Eli paketissa oli yksi rca johtosarja soittimelta vahvarille jossa siis rca uros ja raaras liittimet ja keskellä yksi johto ilman liittimiä?? Mikä se mahtaa olla?
Ja sitte kuinkas vedän vahvarille virrat? Eli sulake ja virtajohto tuli mukana yksi pitkä noin 5 metriä ja toinen lyhyt n. 10cm pitääkö tuota jotenkin jatkaa että yltää konttiin vai mikä sen tarkoitus on? Ja mihin väliin tuo sulake sitten pitää tunkea?
[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
siinä kuvaa focalin 5.25" sarjasta mallailtuna orggis paikoille.
http://img516.imageshack.us/my.php?image=img6231sf0.jpg
siinä se vahvarin johto http://img516.imageshack.us/my.php?image=img6233zv0.jpg
http://img516.imageshack.us/my.php?image=img6231sf0.jpg
siinä se vahvarin johto http://img516.imageshack.us/my.php?image=img6233zv0.jpg
[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
no vastaan sitten itselle kun ei vastausta löydy Eli rca piuhassa oleva kolmas johto on ilmeisesti tarkoitettu vahvarin herätteelle (korjatkaa jos olen väärässä)
Ja virtajohto vedetään akun plussasta vahvarille kun taas lyhyempi piuha akun miinukselta maahan? Sulake sitten laitetaan päävirtajohdon ja vahvarin väliin mahdollisimman lähelle akkua?
Akku pitää ensimmäisenä uusia, mutta tuota vahvistin asiaa jo mietin eli laitanko erkkasarjalle erikseen pienen 2 kanavaisen vahvarin ja supparille oman monovahvarin vai yksi 4-kanavainen konttiin ja sillä ohjaisi sitten kaikkia.
muuten varmaan yksi 4-kanvainen olisi fiksumpi, mutta johdotukset eteen erkkasarjalle olisi aika pitkiä. Onko sillä niin suurta merkitystä että kaksi vahvistinta kannataisi laittaa?
Ja virtajohto vedetään akun plussasta vahvarille kun taas lyhyempi piuha akun miinukselta maahan? Sulake sitten laitetaan päävirtajohdon ja vahvarin väliin mahdollisimman lähelle akkua?
Akku pitää ensimmäisenä uusia, mutta tuota vahvistin asiaa jo mietin eli laitanko erkkasarjalle erikseen pienen 2 kanavaisen vahvarin ja supparille oman monovahvarin vai yksi 4-kanavainen konttiin ja sillä ohjaisi sitten kaikkia.
muuten varmaan yksi 4-kanvainen olisi fiksumpi, mutta johdotukset eteen erkkasarjalle olisi aika pitkiä. Onko sillä niin suurta merkitystä että kaksi vahvistinta kannataisi laittaa?
[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
Tähän en kommentoi.TuomasWi kirjoitti:no vastaan sitten itselle kun ei vastausta löydy Eli rca piuhassa oleva kolmas johto on ilmeisesti tarkoitettu vahvarin herätteelle (korjatkaa jos olen väärässä) Oikein
Ja virtajohto vedetään akun plussasta vahvarille Oikein kun taas lyhyempi piuha akun miinukselta maahan? Ei. (Laita se lyhyt johto akkuun, sit se sulake ja siitä sit konttiin/vahvistimelle. Siis jos se lyhyt johto on samaa ku se 5m johto.) Sulake sitten laitetaan päävirtajohdon ja vahvarin väliin mahdollisimman lähelle akkua? Juurikin näin.
Akku pitää ensimmäisenä uusia, mutta tuota vahvistin asiaa jo mietin eli laitanko erkkasarjalle erikseen pienen 2 kanavaisen vahvarin ja supparille oman monovahvarin vai yksi 4-kanavainen konttiin ja sillä ohjaisi sitten kaikkia.
muuten varmaan yksi 4-kanvainen olisi fiksumpi, mutta johdotukset eteen erkkasarjalle olisi aika pitkiä. Onko sillä niin suurta merkitystä että kaksi vahvistinta kannataisi laittaa?
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Tänään asentelin subbarin hattuhyllylle http://img46.imageshack.us/my.php?image ... ltaax0.jpg
http://img46.imageshack.us/my.php?image=konttikh0.jpg
http://img513.imageshack.us/my.php?imag ... arikg0.jpg
Kuvissa näkyy myös tänään kotia tulleet H&R jouset.
Ongelmiakin tuli eli popit polttaa sulaketta numero 3 jossa on mm. mittarin ja keskikonsolin valot. Onko muilla ollut samankaltaisia ongelmia?
http://img46.imageshack.us/my.php?image=konttikh0.jpg
http://img513.imageshack.us/my.php?imag ... arikg0.jpg
Kuvissa näkyy myös tänään kotia tulleet H&R jouset.
Ongelmiakin tuli eli popit polttaa sulaketta numero 3 jossa on mm. mittarin ja keskikonsolin valot. Onko muilla ollut samankaltaisia ongelmia?
[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
miksi oot laittanu tuon vahvistimen "piiloon" tuon levyn taakse.?
se ei välttämättä saa tarpeeksi ilmaa jäähtyäkseen ja voi mennä protection tilaan tai jopa pahimmillaan polttaa päätteen.. (mutta jos toimii hyvin niin eihän sitä sillon kannata muuttaa onpahan vähäsen piilommassa varkailtakin )
Ja sammuuko soittimet yms. silloin kun sulake palaa.? menisköhän soittimen virta sitä kautta akulle.. että olis liian kova rasitus sille sulakkeelle.. kokeiles vetää soittimelle oma piuha akulta (muista sulake väliin) ja maadottaa koriin että vaikuttaako asiaan... nämä ois vaan mun mielipiteitä asiasta kannattaa kuunnella myös muitakin sitten jotka tietävät minua paremmin asiasta
se ei välttämättä saa tarpeeksi ilmaa jäähtyäkseen ja voi mennä protection tilaan tai jopa pahimmillaan polttaa päätteen.. (mutta jos toimii hyvin niin eihän sitä sillon kannata muuttaa onpahan vähäsen piilommassa varkailtakin )
Ja sammuuko soittimet yms. silloin kun sulake palaa.? menisköhän soittimen virta sitä kautta akulle.. että olis liian kova rasitus sille sulakkeelle.. kokeiles vetää soittimelle oma piuha akulta (muista sulake väliin) ja maadottaa koriin että vaikuttaako asiaan... nämä ois vaan mun mielipiteitä asiasta kannattaa kuunnella myös muitakin sitten jotka tietävät minua paremmin asiasta
Mercedes-benz c124 300ce
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
Hyvä kun huomautit pitääpä seurailla että vahvari ei kuumene liikaa
Vahvistin ei mene protection tilaan kun sulake palaa. Sulake palaa auton omasta sulakerasiasta (numero3). Sulakkeen palaminen alkoi vasta kun vahvariin liitettiin subi pelkällä erkkasarjalla ei ollut ongelmaa
Seuraavaksi pitää kokoeilla uutta johtoa soittimelle. Minkä vahvuinen johto olisi passeli soittimen virroille ja sulakkeen koko myös??
Vahvistin ei mene protection tilaan kun sulake palaa. Sulake palaa auton omasta sulakerasiasta (numero3). Sulakkeen palaminen alkoi vasta kun vahvariin liitettiin subi pelkällä erkkasarjalla ei ollut ongelmaa
Seuraavaksi pitää kokoeilla uutta johtoa soittimelle. Minkä vahvuinen johto olisi passeli soittimen virroille ja sulakkeen koko myös??
[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
kattelet vaan semmoseta sopivaa johtoa siihen ei tarvi olla mitään paksua kunhan on semmosta sopivaa ja joku 10-20A sulake laita vaikka 10A niin ei ainakaan soitin kärähdä jos menee jostain paikasta oikosulkuun.
ootko kokeillu ilman erillissarjaa että polttaako sillon sulaketta sieltä autosta.? en kyllä ymmärrä että miten se sieltä voi sen sulakkeen polttaa jos vahvistimen virrat ei mee sieltä kautta.?
ja kun sulake palaa niin sammuuko itse cd-soitin.? jos sammuu niin vedät vaan ne uudet sopivan paksuiset piuhat
ootko kokeillu ilman erillissarjaa että polttaako sillon sulaketta sieltä autosta.? en kyllä ymmärrä että miten se sieltä voi sen sulakkeen polttaa jos vahvistimen virrat ei mee sieltä kautta.?
ja kun sulake palaa niin sammuuko itse cd-soitin.? jos sammuu niin vedät vaan ne uudet sopivan paksuiset piuhat
Mercedes-benz c124 300ce
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
Itsellä on kans tässä "hifi" jutut edessä. Virtapiuha on jo vedetty, ja muutkin piuhat on jo hallilla, mutta ei ole tultu laitettua vielä..
Jatketaan tätä topicia (anteeksi), kysymällä kaikilta, että kuinka isoja akkunne ovat? Ilmeisesti mulla ei ole aivan alkuperäinen akku, kun on 650A muistaakseni? Onkohan tuo hifi-hommiin liian pieni vielä? (mitään hifi näyttely autoa ei ole silti siis tulossa, vaan ihan omiin konsteihin pientä popitusta kaupan nurkilla )
Jatketaan tätä topicia (anteeksi), kysymällä kaikilta, että kuinka isoja akkunne ovat? Ilmeisesti mulla ei ole aivan alkuperäinen akku, kun on 650A muistaakseni? Onkohan tuo hifi-hommiin liian pieni vielä? (mitään hifi näyttely autoa ei ole silti siis tulossa, vaan ihan omiin konsteihin pientä popitusta kaupan nurkilla )
C124 300ce 24v sportline -91
W202 C280 -94
R170 SLK 230 -03
W202 C280 -94
R170 SLK 230 -03
ihan vakio akku on ainakin minulla.. sen verran popeista että yhteensä watteja vahvistimilta olis jtn. n.1500w ja vahvistimia on kolme kappaletta. ja riittää hyvin mutta kondensaattorin tarvis ettei valot vilkkuisi bassojen tahtiin..
ja ei taida olla 650A akku katsoppas se akun kylki uudestaan että mitä lukuja näyttää..
ja kyllä sitä silläkin akulla pärjää varmasti kunhan auto on käynnissä että lataa akkua
ja ei taida olla 650A akku katsoppas se akun kylki uudestaan että mitä lukuja näyttää..
ja kyllä sitä silläkin akulla pärjää varmasti kunhan auto on käynnissä että lataa akkua
Mercedes-benz c124 300ce
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
Lepistön akku varmaankin 65A Oma akku on 88A Varta, mutta on jo vanha ja huonokuntoinen ja vaihtuu ensi viikolla uuteen ja tehokkaampaan. Mielestäni hyvä akku on tärkeä hifi hommissa ja luultavasti nozz:in valojen vilkunta loppuisi jo pelkällä akun vaihdolla eli luultavasti konkkaa ei edes tarvisi.
Niin kun sulake kärähtää niin se menee auton omasta sulakeboxista ja vain mittariston ja keskikonsolin valot pimenee
Pitää nyt vielä koittaa vetää tuo piuha suoraan akulta soittimeen jos auttaisi.
Eli joku kaiutinjohto vaikka passeli ja 10A sulake väliin
Niin kun sulake kärähtää niin se menee auton omasta sulakeboxista ja vain mittariston ja keskikonsolin valot pimenee
Pitää nyt vielä koittaa vetää tuo piuha suoraan akulta soittimeen jos auttaisi.
Eli joku kaiutinjohto vaikka passeli ja 10A sulake väliin
[img]http://img207.imageshack.us/img207/5808/avatariuuske7.jpg[/img]
minun tapauksessa akun vaihto ei hyödyttäisi mitään. koska vahvistimet vievät niin paljon virtaa äkkiä ettei akku pysty sitä antamaan niin joutuin. kondensaattorit taas voivat.!
ja tosiaankin Lepisto tarkoitat varmaankin 65A akkua.. koska 650A akku on jo melekos jyty ettei välttis konepellin alle mahtuisi
ja tuomas ootko varma että se johtuu siitä kun kytkit subbarin.?
koska voihan siellä olla mennyt jokin paikka oiko sulkuun muuten vain eikä liity subbari hommiin millään tavalla.. eli otappas vahvarilta virrat pois ja kokeile sitten vaihtaa sulake ja jos vielä polttaa niin vika on muualla
ainakin näin uskoisin.!
ja tosiaankin Lepisto tarkoitat varmaankin 65A akkua.. koska 650A akku on jo melekos jyty ettei välttis konepellin alle mahtuisi
ja tuomas ootko varma että se johtuu siitä kun kytkit subbarin.?
koska voihan siellä olla mennyt jokin paikka oiko sulkuun muuten vain eikä liity subbari hommiin millään tavalla.. eli otappas vahvarilta virrat pois ja kokeile sitten vaihtaa sulake ja jos vielä polttaa niin vika on muualla
ainakin näin uskoisin.!
Mercedes-benz c124 300ce
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
- MasaMbW124
- Mersumies
- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]