öljyvuotoa
öljyvuotoa
250 tdt, turbon päältä lähtee metallinen putki jonka juuresta vuotaa hieman öljyä, millainen kiristys systeemi siinä on, riittääkö ihan pelkkä kiristäminen ja kuinkahan kireälle sen uskaltaa vääntää?
edelliset
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
Jos se on tuo turbon öljyletku, niin siinä on kartio holkki ja sen kiristys on kohtuu tiukka, ei hampaat irvessä, mutta sopivasti. On siinä kyllä sellainenkin mahdollisuus, että se kartio on murtutnut systä tai toisesta ja sitä on jo yritetty kiristää. Ota letku irti ja tutki ne pinnat, jos vähääkään huonot, niin suosiolla uusi hakuun.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Yritin kiristää sitä, melko tiukalla oli mutta hieman se kuitenkin kiristy, seuraan tilannetta, kuitenkin jos vuoto jatkuu niin uusihan sinne on laitettava. Onkohan iso homma ja missähän se toinen pää on kiinni?
edelliset
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08