300CE-24 lämmöt vieläkin kohollaan...

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

300CE-24 lämmöt vieläkin kohollaan...

Viesti Kirjoittaja van_gils »

Moro taas foorumille :) tällä kertaa kyselisin viisaammilta tämmöistä!
Eli autohan on 300CE-24 joka nostaa lämpöjä hiukkasen liian korkeelle,viime kesänä vaihdoin viskon ja luulin että asia olis sillä selvä :roll: No nyt kun otin auton taas liikenteeseen niin lämmöt on isolla tiellä ajettaessa 80-90 astetta,eli vissiin aika lähellä normaalia.
Mut sit kun joutuu ajelemaan taajamassa niin nousee todella lähelle 100asteeseen(jopa yli),mikä sekin vissiin on vielä normaalia?!
Mut sit se jatkaa vaan nousemistaan,lektit (2kpl)lähtee käyntiin tuossa 110asteessa mut sillon paisuntasäiliöstä voisi ottaa teeVedet kun kiehuu niin raakasti,mistähän tämä voisi johtua :?:

Voisko se antura olla hajalla mikä ohjaa niitä lektejä?kun mun mielestä ne saisi lähteä aikasemmin jo pyörimään?! onkohan niitä eri asteisia olemassa että saisin ne aikasemmin päälle?
Veikkauksia kuuntelen mielelläni ja jos on omissa vehkeissä ollu saman oloista vikaa :shock: Niin juu,termostaatti on vaihdettu uuteen että siinä ei KAI vika voi olla.
Toivottavasti tästä saa jotenkin nyt selvää :roll:

Kiitos taas=))
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Onko termari 79 asteinen, jos ei niin vaihda se.
220.128 Black Mirror
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

kyllä mä muistelisin että termari on 79asteinen!
Toivottavasti sieltä ei ole kansi menny,en ole kyllä päästäny lämpöjä nousemaan punaselle :roll:
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Avatar
M.K
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2252
Liittynyt: Su 01.02.2004 13:41
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja M.K »

:roll:
-Automaatti? ->Kaupunkinopeuksilla nostaa lämpöjä.
-Vanhat jäähdytysnesteet ja sisältä likainen syylari?
-Maatiesuola syönyt syylarin rivotusta -> Heikentynyt lämmön siirtyminen
-Paisuntasäiliön korkki "vuotaa paineta", ts järjestelmään ei synny kunnon ylipainetta, joka nostaisi nesteen kiehumispistettä.
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14189
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

TDT nosti myös lämpöjä kovasti. Syy oli yksinkertaisesti väärä visko keulilla. Vaihdoin käytetyn Turbon viskon -> lämmöt normaalit aina. Tuolloin lähiaikoina olin myös vaihtanut syylarinkin, en muista ennenkö vai jälkeenkö.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
janimat
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: Su 04.06.2006 17:59
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja janimat »

M.K kirjoitti: -Automaatti? ->Kaupunkinopeuksilla nostaa lämpöjä.
-Vanhat jäähdytysnesteet ja sisältä likainen syylari?
-Maatiesuola syönyt syylarin rivotusta -> Heikentynyt lämmön siirtyminen
-Paisuntasäiliön korkki "vuotaa paineta", ts järjestelmään ei synny kunnon ylipainetta, joka nostaisi nesteen kiehumispistettä.
Tässä tuli hyviä neuvoja. Vaihda se paisarin korkki uuteen vaikka ensimmäiseksi.

Onko kukaan muuten törmännyt MB:n kohdalla siihen, että vesipumpun siivet ovat lähteneet irti? Muissa saksalaisissa on tätäkin esiintynyt.
M: Sprinter 311 Cdi Sprintshift -01 osina
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

janimat kirjoitti:
M.K kirjoitti: -Automaatti? ->Kaupunkinopeuksilla nostaa lämpöjä.
-Vanhat jäähdytysnesteet ja sisältä likainen syylari?
-Maatiesuola syönyt syylarin rivotusta -> Heikentynyt lämmön siirtyminen
-Paisuntasäiliön korkki "vuotaa paineta", ts järjestelmään ei synny kunnon ylipainetta, joka nostaisi nesteen kiehumispistettä.
Tässä tuli hyviä neuvoja. Vaihda se paisarin korkki uuteen vaikka ensimmäiseksi.

-On kyllä automaatti!
-nesteet on vaihdettu ja tehty viime kesänä forte käsittely,eli syylärin pitäisi olla puhdas.
-en usko että tuo auto on ollut suolan kanssa minkäänlaisessa tekemisissä kun on ollu vaan kesäautona :roll:
-no tuota korkkia en ole vaihtanu,voisko se muka noin pienellä asettua :shock:

Ei se vika vois olla sinä anturassa mikä ohjaa niitä lektejä(kai)?
Mut jos mä vaihdan sen korkin nyt seuraavaksi
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

Nyt on soitettu kl-varaosaan ja olihan niilä korkkeja sielä paikanpäällä :)
Hintakaan ei ollu kun 6€ eli enpä kauheen korkeelta tipu vaikka sen vaihdankin uuteen. ilmottelen sit miten käy,varmaan ensi viikon alussa kun viikonloppu pitä painaa duunia :roll:
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

Vähän on homma makoillu paikallaan,mut sen verran sain touhuttua että koitin kaverin w140:stä paisuntasäiliön korkkia :roll: ja huomenna saan sit sen oman kl-varaosasta haettua :)
Elikkäs kokeilussa kävi näin,lämmöt tippu satasesta(yli) vähän yli 80asteeseen tai siis tyhjäkäynnillä oli jotain 100astetta ja kun sammutti motin niin nous siitä vielä vähän!mut ei kumminkaan alkanu kiehumaan enään :) eli eikös näissä koneissa ole toi 100 vielä ihan lähes normaalia?niin mä muistelin että täällä oltais kirjotettu :?: oli tuossa semmonen juttu kun korkin vaihdoin että omalla korkilla sinne järjestelmään ei tullu painetta ollenkaan mut johan oli painetta tuolla kaverin auton korkilla,siksipä se ei varmaan alkanu kiehumaankaan,mikä on hyvä juttu..

Mut nyt olis hyvä jos muut samanlaisella koneella varustetun auton omistajat kertois missä lämmöt on?koitan kyllä kattella tuolla haulla jos löytäisin jotain mut enpä oikeen usko et mitään taaskaan löydän :lol:
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Jos kaikki muut on kunnossa niin kannattais kokeilla jotain puhistusainetta nesteen sekaan ja laittaa uudet nesteet sen jälkeen.
Pikkasen korkeet lämmöt on jos ne nousee jo yli satasen.
Tossa omassa ei ole noussut kertaakaan yli sadan mut satasen kieppeillä ne pyörii kylä ajussa.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
paloviita
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1140
Liittynyt: Su 22.08.2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja paloviita »

Vertaa vanhaa ja uutta paisuntasäiliön korkkia. Korkin alapuolella pitäisi olla musta, noin 1 sentin kolikon kokoinen muovinen "prikka". Jos ei ole, se on todennäköisesti pudonnut paisuntasäiliöön ja uinut vesiletkuun. Ainakin dieselissä tuo muovipyörylä on juuri sopivan kokoinen mahtuakseen vesiletkuun, mutta pysähtyy siihen missä letku muuttuu kovaksi putkeksi. Tässä kohtaa se toimii ikäänkuin takaiskuventtiilinä ja haittaa vesikiertoa.

Itse etsin vikaa lämmönnousulle useamman päivän ennenkuin hoksasin :roll:
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

kävinpähän katsomassa ja on tossa korkissa se pieni muovinen "kolikko" tallessa,mut hokasinpa että kaverin w140:ssä ei ollu tuota kolikkoa paikoillaan,eli pitääpä sille huomauttaa asiasta :roll:
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

kyllä se lämpö asettu korkin vaihdolla tuohon vähän yli 80asteeseen,no mut aina pitää olla pientä ongelmaa ;) nyt kun järjestelmään sit tuli paremmin painetta niiin alko jostain vuotamaan nestettä,vuotaa sitä siihen siiva pyörään ja siitä sit tietenkin heittää pitkin konehuonetta,vieläpä en paikallistanu vuotokohtaa :roll:
Jos huomenna ottais kaikki ylimääräset muovit pois ja kattelis mistä se vuotaa,veikkaan kyllä että syyläri on alkanu vuotamaan ja siitä kusee ropellin päälle :shock: No mut eikös se autoilu olekkin mukavaa :lol: Mukavaa juhannusta kaikille,olkaahan varovaisia vesillä niin kun liikenteessäkin......
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
juhaoh
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1817
Liittynyt: Su 23.05.2004 17:34

Viesti Kirjoittaja juhaoh »

van_gils kirjoitti:kyllä se lämpö asettu korkin vaihdolla tuohon vähän yli 80asteeseen,no mut aina pitää olla pientä ongelmaa ;) nyt kun järjestelmään sit tuli paremmin painetta niiin alko jostain vuotamaan nestettä,vuotaa sitä siihen siiva pyörään ja siitä sit tietenkin heittää pitkin konehuonetta,vieläpä en paikallistanu vuotokohtaa :roll: .
Eipä taida olla korkin vaihdolla vaikutusta lämpötilaan muuten kuin nesteen kiehumislämpötilaan.

Eiköhän siellä tuulettajan siivet (visko tai magneetti) vaivaa jos lämmöt pysyy tiellä kohdallaan, mutta kylillä nousee liikaa.

Vuotaa todennäköisesti nestettä vesipumpusta.
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

Juu rapuloissa tuon kirjotin ja esitin asian ehkä vähän väärin,lämmöt pysyy kyllä kuosissaan mut kun sain tuon korkin vaihdettua niin ei enään onneksi kiehu :lol: kehtaa jättää parkkihalliinkin auton kun ei kauhea pulina kuulu motin puolelta :D Viimeksi kun mummelit pelkäs että rajähtää koko vekotin :roll:
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Avatar
tonysoprano
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 18
Liittynyt: Ma 05.02.2007 12:29
Paikkakunta: Jyväskylä

Syylärikin vielä, PRKL!

Viesti Kirjoittaja tonysoprano »

Heitänpä tämän tähän, niin ei tartte tehdä uutta aihetta.

Justiin kun sai vetoakselin vaihdettua ja auton ajoon, niin nyt alkoi syyläri kettuilemaan. Kun autolla ajaa pitkää matkaa ja sammuttaa, niin hetken päästä alkaa tiputtamaan oikein huolella nestettä. Kait se ajossakin sitä tiputtaa, mutta vaikeampi tarkistaa :)

Tuossa sitten kun lisäilin vettä, niin samalla ilman poistamiseksi puristelin letkuja ja huomasin siinä toisessa letkussa sellaisen kovan kohdan ja kun sitä siinä puristeli, niin aivan kuin sisällä olisi joku liikkunut. Voiko toi "prikka" olla siellä asti?? Eli letkuthan on tuossa, edestä päin katsottuna, oikeassa reunassa ja paisuntasäiliö vasemmassa.

Sitten vielä sellainen kyssäri, että jos täytyy hommata uus syyläri, niin onko syylärin oltava just tuohon malliin, vai meniskö sinne esim. 300 TD:n syylärin tms tms. Automaattivaihteisto ainakin vaikuttaa, mutta joku muukin, kenties?
MB 300 CE 24V -92
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

ootko katsonu onko se kolikko paikoillaan paisuntasäiliön korkissa?
siis mitä letkua puristelit?tunteeko sitä "kolikkoo" letkun läpi kun on niin piäni? Taitaa nyt olla sulla jotain muuta kovaa sielä,hehe...
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
john doe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Pe 20.07.2007 09:06
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja john doe »

Jostain luin että vesipumpun siivikon irtoaminen tai halkeaminen joissakin malleissa joissa on muovinen siivikko, aiheuttaisi lämpöongelmia (tietenkin). Jos vesi ei kierrä niin....... 8)
Vuodesta -73 laatumerkin kanssa kurvaillut.
---------------------------------------------------
'The one that dies with the most expensive toys wins the game'. Words to live by.
W140 + W124.
Avatar
masaice
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Ti 20.06.2006 18:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja masaice »

No nyt kun vauhtiin päästiin niin hajosi itseltäni ylemmän syylärin letkun sisällä oleva muoviputki, eli syyläriä maanantaina veholta (NOT) kyselemään.... tihkuu vettä jonkinverran kun pysähtyy ja moottorin sammuttaa, mutta asettuu vartissa kun lämmöt vähän hellittää...
300ce-24 -88 (tekniikanvaihto)
Ex. 190e -87 (Rouva mersu)
Avatar
JuriPotkuri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 518
Liittynyt: Ti 22.11.2005 18:05
Paikkakunta: Helsinki-Kallio

Viesti Kirjoittaja JuriPotkuri »

masaice kirjoitti:No nyt kun vauhtiin päästiin niin hajosi itseltäni ylemmän syylärin letkun sisällä oleva muoviputki, eli syyläriä maanantaina veholta (NOT) kyselemään.... tihkuu vettä jonkinverran kun pysähtyy ja moottorin sammuttaa, mutta asettuu vartissa kun lämmöt vähän hellittää...
Oli muuten sama juttu mulla toissatalvena. Se muoviputki muuttuu ajankuluessa ihan haperoksi, palat vaan lenteli kun sormenpäillä vähän taitteli. Eli syylari meni uusiksi multakin. Tässä "uudessa" mallissa on metalliholkki sen muoviputken päällä sitä suojaamassa klemmarin liialliselta kiristämiseltä.(vai olikohan se sisäpuolella, no kuitenkin)

Sinänsä oli ehkä ihan hyvä se jäähdytin vaihtaa, putosi moottorin lämmöt noin 10 astetta. Ennen kävi noin 87-89 asteisena, nykyään noin 78-80. Hellepäivänä ruuhka-ajossa max. 95 astetta.
Maalla, merellä ja ilmassa...
Räplääjä
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: La 24.02.2007 19:13

Lämpötilat

Viesti Kirjoittaja Räplääjä »

Muistakaa nyt kuitenkin että suljetussa tilassa vesi ei kiehu 100asteessa. Muistaakseni jotain 129 astetta,elikkä ei tuuletin lähe pyörimään vielä 80-90asteessa eikä heti ole kansipahvissa vikaa meillähän on Mersut eikä mitkään pösöt. Itselläni on vanha 200B-88 fletki lähtee pyöriin jossain hiukan yli 100asteen ei kansivikaa,eliskä näin toimii vanhus.
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

juu eikös ne lektit lähde mukaan vasta jossain 105asteen korvilla?
kannattaa laittaa sen muoviputken sisään sopiva metalliputki jollain tökötillä kiinni niin ei ainakaan mene muovin palaset sinne kiertoon :roll:
ja saapa kiristettyäkin sit hampaat irvessä lemmarin :twisted:
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Vastaa Viestiin