Facelift tulee vasta keväällä. Ajovalot muuttuvat kirkaslinssisiksi (sellaiset kuin ksenoneissa on nykyään) puskurit muuttuvat erilaisiksi ja sisustaan tulee joitain muutoksia. Ainakin AMG-mallin mittaristo on erilainen enemmän W211 tyylinen, joten luulisi sen olevan myö perusmalleissa muuttunut. AMG:hen tulee V8:lla varustettu malli saataville.
W211 mallien mittaristot jo perusmalleissa ovat ainakin omasta mielestäni eräät parhaimmista ja kauneimmista autoissa ikinä. Kromirinkulat on sellainen yksityskohta mitä oikeastaan varmaan moni MB-omistaja on kaivannut jo pidempään. Taas toisessa ääripäässä on myös MB, mm. A-mallin laakea nopeusnäyttö ja muuten varsin spartalainen (ok, tietty edelleen selkeä) olemus. Mittareiden kuuluu olla AINA pyöreitä. Lukuunottamatta tietenkään jenkkejä tai mersun erilaisia malleja historian saatossa...
Varoitusvalojen sijoittelukin on tänä päivänä automalleissa vähän mitä missäkin...
W211 mallien mittaristot jo perusmalleissa ovat ainakin omasta mielestäni eräät parhaimmista ja kauneimmista autoissa ikinä. Kromirinkulat on sellainen yksityskohta mitä oikeastaan varmaan moni MB-omistaja on kaivannut jo pidempään. Taas toisessa ääripäässä on myös MB, mm. A-mallin laakea nopeusnäyttö ja muuten varsin spartalainen (ok, tietty edelleen selkeä) olemus. Mittareiden kuuluu olla AINA pyöreitä. Lukuunottamatta tietenkään jenkkejä tai mersun erilaisia malleja historian saatossa...
Varoitusvalojen sijoittelukin on tänä päivänä automalleissa vähän mitä missäkin...
Aivan. Ihmetyttää vain W211:n massiivinen (kierroslukumittarittomat W123:t mieleentuova) kello, joka nappaa koko vasemman puolen mittaritaulun. Nykyautoissa kun on totuttu digitaalikelloihin. Noh kai se luo jotain nostalgiafiilistä